24 dec. 2011

Alt blog

Sunt eu,vechiul Woodenpints.
Nu îmi pasa de cine mă crede,însă cine nu,să-mi sugă pula. Contul de la http://wooden-pints.blogspot.com mi-a fost spart,la fel si id-ul. Deci,m-am mutat aici. Am văzut că deja ăla care a avut geniala idee să-mi fută blogul,s-a apucat deja de postat. Sper doar sa facă o treabă bună...cu toate că va fi mereu undeva sub mine. În zona pulii,mai exact.
Cei care aveau id-ul meu,şi mai vor sa vorbească cu mine,mă găsesc pe another_jesus@yahoo.com

Baftă la futut şi mâncat cârnaţi.

7 comentarii:

  1. cum sa iti pui poza la FaceBook cu fosta, nu inteleg...

    RăspundețiȘtergere
  2. ţi-am spus că nu are rost să mă imiţi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooden sugemi pila mea lunga BAGAMIAS S PULA IN MORMANTU MATII SI GAOZU MATII FIRIAL DRQ CU NATIA DE PROST CACAMAS INFECTATULE PE MATA DUTEN MROTI SI GRIJANIA TA DE MUIST MATII CURvA.

    RăspundețiȘtergere
  4. Puţifer a.k.a Bianca05.01.2012, 15:59

    Băi, nu ştiu ce căcat au băut anonimii ăştia, dar ştiu sigur că sunt mai analfabeţi decât un pisoi ce-şi face laba.
    Şi de ce căcat nu vă puneţi numele, în pula pulii mele ? Vă e frică , că vă caută Wooden şi vă fute nevestele virgine ?

    RăspundețiȘtergere
  5. zimi si mie o melodie metal mai hard

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti un om misto. Postarile tale sunt incredibil de captivante-asta daca le gasesti atunci cand cauti cu totul altceva. Continua sa scrii, eu iti apreciaz blogul. O sa mai trec pe.aici.

    RăspundețiȘtergere

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints