24 dec. 2011

Smântână fierbinte,Daisy s-a demolat

Astăzi am trecut pe la facultate. De obicei am 2 motive pentru care mă duc: ori mă întâlnesc cu Alex să mergem în gară să ne umplem burţile cu bere ieftină,ori am de dat vreo restanţă pe care e evident că nu o iau,pentru ca apoi să mă duc cu Alex în gară să bem bere ieftină. Deci,cum spuneam,astăzi am trecut pe la facultate să dau o restanţă. Am sărit peste partea cu berea şi m-am dus direct acasă,fără o chiflă în stomac,înjurând,spurcând şi blestemând în gând (nu aveam nimic cu nimeni,însă la asta mă gândesc eu când merg pe stradă). Şi cum mergeam eu aşa,cu mâna în buzunar şi cu căştile adânc înfipte în urechi,am simţit că se apropie campania electorală şi trebuie neaparat să votez. Cu mâna din buzunar deja îmi strângeam de gât vezica,trebuia să gasesc un loc curat,frumos şi unde să miroasă a levănţică ca să-mi pot exprima liber sentimentele. Cum n-am găsit nici un supermarket,am zis că este bună şi o biserică,aşa că am parcat lângă una,m-am pus cu spatele la perete ca să pot scoate limba la lume prin prohap şi să excit babele care ies de la slujbă,l-am scos la aer pe iliescu şi am început să scriu al 2-lea capitol din Baltagul cu jetul meu sfânt.
După ce termin de votat şi observ că tot Băsescu a ieşit preşedinte,trag pantalonii peste ultimii stropi,ca data viitoare să ştiu să-mi iau chiloţii cu galbenul în faţă,şi plec. După primii doi paşi aud o huitură,iar cum prohapul meu nu face atât de mult zgomot şi deseori uit să-l închid,m-am dus să investighez. Brusc mi-am dat seama că perelete de care mă sprijineam eu cănd am votat era peretele din spate de la pizeria Daisy,care acum şi-o trăgea cu un buldozer. Am avut ceva bulan,că urmau să o dărâme pe toată si acum nu vă mai hlizeaţi cu mâna pe mouse. Am căscat şi eu puţin ochii pe acolo să văd ce dracu se întâmpla. am sperat până în ultimul ceas că Daisy s-a dărâmat peste o gloată de ţigani,iar acum ăştia încearcă să le scoată maţele printre crăpături,dar nu am avut noroc...next time. Am scos bijuteria mea de telefon care a făcut poză abia la al 2-lea restart,ca atunci când povestesc asta să fiu ceva mai convingător dacă arăt şi o poză. Poza o găsiţi AICI .
M-am întrebat de ce naiba demolează ceva atât de neînsemnat cum este Daisy,că doar nu încurcă cu nimic acolo. Pe ruinele fostei clădiri am văzut un carton pe care era scris de mână (cu cărbune probabil) "GREVA FOAMEI". Să muriţi voi! Pentru că vă este vouă foame,asta inseamna că lumea nu mai are nevoie de fast-food-uri,deci jos cu ele. Nu zic asta pentru că aş fi fost eu nuştiu ce client fidel la Daisy,probabil nu am fost acolo să mănânc de mai mult de 10 ori. E drept că uneori mirosea a maţe de porc,berea era scumpă,ketchupul îndoit cu apă şi nu aveau WC. Ăsta nu este un motiv pentru care să demolezi ceva. Ce,sunt atâţia oameni graşi,cu ochii divorţaţi,coşuri pe faţă,care fac 8-uri când merg...etc,dar asta nu înseamnă că trebuie să le futem un târnăcop la ureche să se ducă după Dolănescu. Ăştia nu merită băgaţi în seamă,sau cel mult merită să faci puţin mişto de ei,şi atât. Dar eu tot n-am înţeles de ce au dărâmat Daisy. Dacă cineva ştie mai multe,este rugat să-mi cumpere o bere apoi să-mi zică şi mie.
Am aflat din surse neoficiale şi de încredere minimă că au dărâmat Daisy pentru că era constuit peste un cimitir. Sună plauzibil,având în vedere că se află chiar lângă biserică,dar nici ăsta nu este motiv să-l demolezi. Singura explicaţie logică ar fi că cei ce mâncau acolo făceau poftă morţilor,iar cei ce se duceau în spate să se pişe pentru că înauntru nu era WC,le tăiau pofta. Aşa că morţii au zis: Păi bă,până când?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints