24 dec. 2011

Bună. Sugi pula! Pa,pa.

Trebuia să vină şi ziua asta,ziua în care eu voi scrie aici despre un anume user al comunităţii TPU. Probabil ştiţi despre cine este vorba,dar pentru cei care au avut inspiraţia să îi doară în pulă de site-ul ăla,este vorba despre Legiuitoarea. De mult timp m-am tot chinuit să-mi dau seama de la ce vine numele ei. Nu am reuşit,poate mă ajutaţi voi.
Ştiu că nu merită să-mi sacrific eu din timpul meu de băut bere pentru a scrie despre ea,însă alta idee pentru o nouă postare nu mai am.
Probabil mulţi o ştiu pe TPU,este vestită,şi nu pentru răspunsurile mediocre pe care le dă,ci pentru clasica ei formulă de "Bună. ... Pa,pa.". Şi pentru faptul că îşi baga nasul absolut peste tot unde e de răspuns,chiar dacă nu poate da un răspuns clar,dă unul evident şi inutil,la care s-ar gândi şi un plod de 4 ani care salivează în colţul stâng al gurii. Nu contează calitatea răspunsurilor sau dacă ai ceva de zis,contează doar să fie la număr.
Un exemplu ar fi ăsta:
Întrebare: Oare exista barbatul perfect, ideal?
Răspunsul preacurvitei: Bună.
Ideal îl poţi vedea dacă eşti îndrăgostită de el, bărbatul perfect nu există!
Pa, pa.
Ok,înţeleg că ea nu prea are treabă cu bărbaţii,şi auzisem din surse neoficiale (NOname) că Legiuitoarea are peste 18 ani. Dacă vorbeşte la fel cum scrie,îmi dau seama de ce nu s-a riscat nimeni să-i dea cu smântână pe la bărboasă...dar depinde şi de aspectul fizic. Până acum nu am avut norocul să văd o poză cu ea,dar mintea mea ascuţită şi imaginaţia mea care fute orice,o vede cam aşa: Înaltă,destul de slabă,ţâţe mici şi ascuţite cât căcărezele de oaie,frigidă,nasul coroiat şi mare,cu care îţi mai face încă un buric dacă o laşi să-ţi sugă pula,puţin crăcănată,fundul plat ca oalele de tuci,voce de claxon,îmbrăcată semi-fashion,şi tot timpul are în geantă diverse produse cosmetice şi minim 2 tampoane,pentru că...niciodată nu ştii când îţi vine. Şi un spray cu piper sau un electroşoc ce îl poartă în permanenţă cu ea,pentru nefericiţii care îndrăznesc să o ciupească de fund,deşi eu dacă aş fi nefericit nu m-aş risca să ciupesc aşa ceva.
Ea spune că nu îi pasă de titlu,şi este acolo doar să ajute lumea şi să fie de folos,însă pun pariu că azi dimineaţă când a intrat pe site şi a văzut că ea este câştigătoare îi mustea pizda a victorie şi se freca pe sfârcuri de fericire.
Acum vreo 2 zile tocmai mi-a sfâşiat şi ultima rază de speranţă că aş putea s-o fut...şi mi-a dat ignore. Ignore pe TPU,că aş avea mai multe şanse să-i trag o muie lu' Obama decât să-mi dea micuţa şi nefututa legy id-ul ei. Mi-a dat ignore după ce i-am spus că răspunsurile ei sunt de toată jena şi mult mai irelevante decât numărul de fire de păr pe care le are între ţâţe.
Nu ştiu câtă şpagă a dat sau ce a supt ca să ia titlul de userul anului,însă e clar că nu-l merită. Oricum eu nu am votat,mi se rupe mie de cine este userul anului,oricine ar fi ieşit pun pariu că nu mi-ar fi dat nici măcar o bere,deci mă doare în pulă. Dar,putea să iasă până şi ellasexygagika,oricine,numai nu legiuitoarea.
Mai scârbă mi s-a făcut când am intar azi dimineaţă (pe la 14:00) când m-am trezit pe blog,şi am văzut cine a câştigat. Apoi mi-a venit să vomit,dar noroc că nu mâncasem decât o bere când am văzut comentariile. O gloată de pupincurişti care felicită...pentru ce,nu ştiu. Toţi inapţii fără viaţă socială o felicită pe legiuitoare,chiar dacă au grijă să menţioneze că au votat cu altcineva,însă îi felicită si pe ceilalţi useri. Eu încă nu am ajuns atât de ratat încât să mă bucur pentru "reuşita" altuia,sau măcar să felicit pe cineva care pur şi simplu nu a făcut nimic,ci a fost doar decizia unor useri cu ţeasta goală,care se simt mai sociabili şi împăcaţi cu sine dacă votează. Am lăsat şi eu un comentariu în care am avut grijă să nu mentionez de pula mea sau pizda flocoasă a legiuitoarei,însă nu şti ude ce am impresia că până diseară,dragii şi scumpii de admini au grijă ca să dispară ,pentru că nu am felicitat pe nimeni şi nici nu mă bucur pentru legiuitoarea. Muriţi de leucemie!
Un alt răspuns al stimabilei legiuitoare mi-a sărit în ochi,la întrebarea "Ce fel de baieti va doriti?". Aceasta răspunde: Bună. Nu mulţi, ci unul şi bun. Să fie sincer, tandru, respectos, serios dar şi glumeţ, curat, etc. Pa, pa.
Cel puţin e sinceră şi ştie că doar unul singur ar fi atât de disperat după o bucă încât să se uite la ea...unul,nu mai mulţi. Să văd dacă am şi eu şanse. Sincer...sunt. Şi oricine mă cunoaşte ştie cât de sincer sunt,şi nu aş ascunde nimic,nici măcar o erecţie. Tandru,depinde de câte beri beau,pot fi tadru şi cu o bâtă de baseball în mână. Respectuos,aici da,e o problemă. Nu pot respecta pe oricine,defapt nu prea pot respecta în general,dar ce dracu,doar nu o să se supere doar pentru atât. Sunt si serios,cel puţin când dorm,sunt cel mai serios om pe care poţi să-l cunoşti. Glumeţ,nu ştiu,majoritatea spun că da. Şi oricum,glumeţ sună gay...iar eu nu prea sunt adeptul glumelor politicoase în care să nu fie implicate şi ţâţe sau pula mea. Curat...fac un duş mai încolo. Cu etc nu ştiu ce vrea să spună...dar sigur mă regăsesc şi acolo,deci probabil în maxim 2 ani,când legiuitoarea va mai câştiga de 2 ori consecutiv titlul de userul anului (chiar dacă tehnic nu este posibil,dar gura ei face minuni) o să primiţi o invitaţie nuntă. Căcat,deja aberez. Nu aş fute-o nici dacă doar aşa pot să salvez întreaga rasă umană. În primul rând nu e bine să bagi pula într-o scândură cu cuie,şi în al 2-lea,mă cam doare la banană de rasa umană. Deci legiuitoareo,poţi să-ti freci labiile mult şi bine,nu te fut. Să fie clar!
Să nu credeţi că am ceva cu fata,este o persoană super de treabă şi deşteaptă,care a contribuit mult la dezvoltarea comunităţii TPU şi răspunsurile sale sunt bine gândite şi intelige......HO! Merită bătută cu sacul de nisip pe spate!

Bună
Dau o bere pentru cine îmi aduce primul o poză cu legiuitoarea,şi încă o bere pentru cine îi trimite în mesaj privat link-ul cu postarea asta!
Pa,pa.

6 comentarii:

  1. esti cam prost , pa pa si meri in pula mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. o sugemiai capu puli, papa

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună.
    Sa stii ca prin postarea asta dai dovada de imaturitate.Mie nu imi pasa de ce scrii tu aici.
    Pa,pa.

    Si,Georgiana,eu nu am un astfel de vocabular ca anonimul de sus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci nu mai frecati rahatul daca nu va placea nu mai citeati,v-a mancat in cur ok indulcitiva. Tipul are dreptate asa ca "uite un cuc,i-al si mananca-l".

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai merge oferta cu berea acum ca ti-a vazut postarea, nu? :))

    RăspundețiȘtergere

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints