24 dec. 2011

Concurs de înjurat

După cum unii ştiu,a venit şi ziua în care fac un concurs...de cine mă înjură cel mai original. Ştiu că vă place să înjuraţi,să vă bagati puli şi sfârcuri în tot ce mişcă,dar pe 90% din site-urile din românia dacă spui cuvântul PULA îţi iei automat ban. Aici vă puteţi exterioriza,iar ţinta injuriilor vreau să fiu EU. Deci,vreau să mă înjuraţi,cât mai pocit şi mai scârbos vă duce mintea. Nu dau nimănui în cap,nu tai pe nimeni. Vreau doar să fiu înjurat de ăştia care îmi citesc blogul. Mă puteţi înjura de sfinţi,de morti,răniţi,mamă...de ce vreţi voi. Nu se supără nimeni. Io v-am făcut destul sa râdeţi,şi acum a venti răndul vostru să mă faceţi pe mine sa râd...să râd în aşa hal încât să fac varice pe coaie. Vreau chestii amuzante care să-l facă şi pe sfântu' petru să se ţină de amigdale de râs,chestii gen "Hoaşca aia de măta are ţâţele câr puchinii lu' botezatu"...nu idioate ca "Eşti un lăbar care suge pula la canguri"...pe care le poate scoate orice terminat cu minim 4 clase. Pentru ăia mai proşti repet..nu mă supăr. Încercaţi să fiţi cât mai vulgari,ca ultimii văcari de pe şanţul islazului...ca şi cum v-am violat femeile,v-am dat foc la casă şi m-am căcat în cina voastră iar voi v-aţi dat seama abia la a 5-a înghiţitură. Nu vreau injurii politicoase şi slab ironice,că ălea nu mă fac să râd...vreau chestii serioase,de mocârţani care îşi înjură femeia că s-a futut pe un sac de varză.
Iar pentru ăia care încep cu "eu nu te înjur că îţi sunt prieten adevărat"..vă urez un călduros Luaţi-mă de pula cu coaie cu tot! Dacă îmi eşti prieten străbun,ştii că nu mă supăr la aşa ceva,şi mă doare în jurul pulii de înjuraturile altora atunci când eu nu le cer. Da,în jurul pulii şi în în pulă,pentru că nu merită să mă doară în pulă de aşa ceva,şi oricum e naşpa să te doară pula.
Cine câştigă are o bere de la mine...pe care chiar o dau. Să putrezesc în coşciug cu oana zăvoranu de nu dau berea.

Încă un mic amănunt...cine este prins că vine cu înjurături luate de pe net pe care le-am mai auzit de 3649 de ori,îmi înfăşor pula în glaşpapir şi îl fut cur de să-l usture supapa până în 2022. Fii original în pula mea,că nu ai supt aceeaşi ţâţă cu Moga.
Hai...la treaba acum,aveti o bere de câştigat. Iar cui i se pare prea puţin să-mi atingă moţul pulii cu buzele. Aveţi oricum satisfactia de a vă bate pula de mine. Baftă!

2 comentarii:

  1. Te duci în pizda mă-tii ca și Dabija legendarul,
    Ăla de angoasat, de Grijă se lăsa futut în cur cu parul!
    Că de la toată lumea prea ușor o iei în gură,
    Astăzi și mâine-le și catafalcul și coliva ta de căzătură!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-mi ingrop 3 metri de pula la ma-ta-n pizda chelos borat. sa-mi sugi pula pana ti se face gura punga panaramo sa ma lingi in cur pana mi se face mie scarba caca-m-as pe sperantele si fericirea ma-tii. sa ma iei de pula

    RăspundețiȘtergere

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints