24 dec. 2011

Să vă ia foc casa

Dacă tot nu am mai murit,vă întâmpin cu un călduros sugeţi pula,până îmi intră cearşaful în cur. Nu ştiu câţi aţi crezut aia din postul anterior şi nici nu-mi pasă. E o chestie prea irelevantă ca să mai vorbesc despre ea. Astăzi arunc cu puli! În cine? Păi...unui user TPU (Cristi202) i-a luat foc casa cu ceva vreme în urmă. Ştiu,e amuzant când ia foc o casă şi nu e a ta. Şi eu aş fi vrut să văd spectacolul. În fine,nu pot spune că mă bucur că i-a luat omului foc casa,chiar acum,la începutul iernii (ironie),dar nici nu-mi pare rău. De ce să-mi pară rău pentru ceva ce nu am făcut? Eu ştiu că atunci când spui "îmi pare rău",o spui pentru că ai făcut ceva ce nu trebuie,o greşeală. Însă unii răgaci de pe TPU nu prea le au cu logica şi spun "îmi pare rau" pentru orice căcat minuscul care i se întâmplă unui om pe care nu l-au cunoscut niciodată în viaţa reală. I-aş fi spus "îmi pare rau" lu' Cristi doar în cazul în care accidental,în ziua când i-a luat lui foc casa,eu treceam pe acolo cu o canistră de benzină si o brichetă. Dar,dacă ştiu că nu a fost vina mea,pentru ce să-mi pară mie rău? Pot să spun că mă doare undeva sub coaie de casa lui. Sigur era naşpa.
Când a pus prina întrebare despre asta,eu i-am dat un răspuns scurt "Unde ţi-e dumnezeul acum?",şi pe care 20 şi ceva de persoane l-au considerat ca fiind stupid şi nefolositor. Ăştia sper să moară asfixiaţi în propriile lor case...nu merită să-mi bat capul cu ei. Ok,deci cu Cristi nu am nimic,am făcut destul mişto de el că nu mai are unde să doarmă...m-am plictisit. Oricum,am văzut şi eu ce fel de om este,că cu ceva timp înainte o ardea prin răspunsuri că el nu are nevoie de nimic altceva decât de dumnezeu. Sugi pula...că acum nu dumnezeu îţi face casă,iar ajutorul l-ai cerut tot de la oameni.
Ceea ce m-a enervat pe mine cel mai mult,au fost pârţarii care îl susţin,care sunt trup şi suflet pentru Cristi şi îl ajută până la epuizare. Şi mă refer la ăia de pe TPU care şi-au pus în nume "....ÎlSusţinePeCristi","....PentruCristi","...SăÎlAjutămPeCristi"...şi alte combinaţii de cuvinte de toată jena în nickname,care efectiv NU ajută pe nimeni cu nimic,sunt puse acolo doar să vadă restul gloatei ce oameni bun şi cusuflet mare sunt ei. Pentru mine au devenit ultimii oameni,şi îmi vine să le scot ficatul,să mă frec cu el la pulă după care să îl pun înapoi. Nişte scursuri,niste javre ipocrite asta sunteţi. Sunteţi ca babele de la ţară,care umblă toată ziua după accidente şi catastrofe ca să fie prezente la pişat ochii când vine ProTv-ul să le filmeze,să vadă lumea ce suflet bun au ele. Hai,sugeţi căcatul,că o faceti doar pentru ochii lumii. Dacă vreţi să fiţi cu adevărat folositori societăţii,legaţi-vă câte un bolovan de gât şi vedeţi dacă puteţi respira pe fundul Dunării. Îmi este silă de voi,căcănari cu două feţe,cărora li se pare ok să doneze bani unui om pe care NU L-AU CUNOSCUT NICIODATĂ. Nici măcar nu va arătat o dovadă că i-a luat foc casa,ci pur şi simplu a venit pe TPU să ceară ajutor...şi maimuţele futute de societate,care au impresia că este datoria lor ca om să-şi ajute un seamăn la nevoie,au pus botu'. Peste 3 zile îmi va fi amputat penisul,iar pentru a fi salvat trebuie să fie supt de minim 5 persoane...cine se oferă?
Nişte târfe ipocrite,asta sunteţi. Până acum câteva zile trăgeaţi doar pentru voi,şi vă durea în pulă de Cristi,iar de când a rămas fără casă şi cerşeşte milă şi bani pe tpu,s-au găsit câţiva sparţi cu pretenţii de buni samariteni,care vin cu texte de căcat precum "când apar situaţii neplăcute de genul,trebuie sa uitam conflictele anterioare şi să ne ajutăm unii pe alţii". Hai sugi pula...păi ce ai spus tu,demonstrează doar că tu defapt când te cerţi cu cineva,nu te cerţi pe bune,ci este doar aşa un conflict amical,de suprafaţă,care se uită atunci când una din părţi este rănită. Îmi amintiţi de mine când eram mic,şi mă băteam cu cineva,apoi unul din noi cădea şi se lovea mai tare,începea să plângă,apoi ne împăcam. Dar aveam 5 ani...e o diferenţă. Acum voi încercaţi să lingeţi câteva cururi ca să urcaţi mai sus în ochii lumii,îmi vorbiţi mie de maturitate,dar vă purtaţi ca la 5 ani.
Se pare că unor oameni li se pare mai ok să-i spună cuiva că este un animal inconştient,un insensibil şi un imatur,cuiva care pur şi simplu îşi vede de treaba lui,şi consideră că un incendiu ce i-a devastat casa unui necunoscut nu face parte din priorităţile sale.
Sper doar ca Cristi să fie un escroc,care după ce îşi strânge mia de dolari,să vă trimită o vedere de la munte,cum stă cu pula în sus şi cana de vin fiert în mână. Dacă face asta,are tot respectul meu. Cel puţin eu asta aş fi făcut în locul lui. Iar dacă ar fi să-mi pară rău pentru ceva,îmi pare rău că nu mi-a venit mie primul ideea cu casa în flăcări,chiar mi-ar fi prins bine nişte bani luna asta.
Cu ce eşti tu mai bun ca mine,dacă te dai afectat de necazul altuia...apoi arăţi cu degetul spre cineva pe care-l doare în pulă?
Stau şi mă întreb,dacă vă futeţi atâta în cur cu sprijinul vostru şi strângerea de fonduri doar că i-a luat foc casa cuiva....la tsunami-ul din Japonia sigur v-au dat lacrimile şi aţi fost atât de trişti încât aţi crăpat o lună pânine cu ceapă,iar salatiul l-aţi donat unei familii japoneze. Dar de ce oare tind să cred că mulţi dintre voi au spus "vai,ce tragedie...uite câte case distruse"...apoi în gând o frază de genul "ei,bine ca nu am nici un cunoscut prin japonia...dă-i în pula mea,oricum ăştia se înmulţesc ca iepurii".
Observ că acum eşti pă trend dacă ajuţi. Nu contează ce,în ce scop...doar intenţia. Te simţi tu mai împlinit ca om,şi ca fiinţă sociabilă dacă donezi 2 euro unui opil bolnav de nuştiu ce boală pe care o fac doar ăia din Africa,sau pentru cancerul la sân. Suntem aproape 7 miliarde în pula mea,zi de zi mor sute,mii de oameni pe toată planeta...ce rost are să încerci să salvezi UN SINGUR om. Nu suntem o specie pe cale de dispariţie,deci chiar nu văd rostul unor gesturi de genul.
Deci dacă ai donat vreodată bani pentru o cauză "nobilă",în speranţa că ajuţi pe cineva,dar şi ca să te simţi tu mai mândru de tine ca om,sper să mori în următorii 2 ani,lovit de cancer şi ciumă. Eşti de-a dreptul retardat dacă ajungi să crezi că cineva acolo sus,chiar îţi va aprecia gestul,şi îţi mai bagă o bilă albă pentru biletul spre rai.
Dacă o să mă vedeţi pe mine vreodată că donez fie şi restul de la pâine cuiva pe care nu îl cunosc,sau că vreau să salvez un om cu 2 euro prin sms,vă rog să-mi spargeţi parola la acest blog,să-mi tăiaţi coaiele (pentru că nu mai merit să le port) şi să mă închideţi într-un beci fără apă şi mâncare...până mor de plictiseală,sau de la hemoragie.
Ăsta a fost un post plin de frustrări,şi care sigur va jigni pe cineva (sper să-mi ating scopul). Deci,noi ăştia,oamenii care preferă să bea o bere din banii cu care puteau salva viaţa unui necunoscut,ne pişăm cu spumă pe toate cauzele nobile,făcute să-ţi fută condiţia de om liber.
Iar ca să nu mă mai futeţi pe mine cu întrebări de genul "când mai scrii şi tu ceva pe blog",aveţi aici ceva mişto de citit. Merită.
Baftă...şi nu uitaţi: Legiuitoarea suge pula! Pa,pa.

P.S. Iar băşicaţii nemulţumiţi,care ţipă la mine că le şterg eu comentariile de pe blog (nu am şters nici un comentariu impotenţilor),dacă au nemulţumiri sau alte căcaturi să-mi spună,să-mi dea add pe Y!,să nu mai facă spume că le sunt comentariile sterse. ID-ul se găseşte pe blog,iar dacă nu-l găseşti înseamnă că eşti prea prost şi nu meriţi să vorbeşti cu mine,iar părerea ta nu contează.

2 comentarii:

  1. Esti un bou,un gunoi al societati!

    BUN VENIT IN NORMALITATE,FRATE'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' daca i-a luat foc casa, la inceput de iarna, cum a mai putut sa scrie pe TPU despre asta ? Ce computer mai avea ? Se vede ca e un escroc, care nu are nimic de facut, si din amuzament, a zis sa-si bata joc de niste fraieri pe net. Bine a facut !

    RăspundețiȘtergere

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints