24 dec. 2011

Dolănescu

S-a întâmplat vreodată să simţi că-ţi trăieşti prezentul ca pe o amintire? Ei bine,asta mi se întâmplă mie acum. Ştiu că ăstea sunt vremuri pe care mi le voi aminti peste 4-5 ani şi o să le povestesc prietenilor cum eram eu tinerel,aveam 20 de ani,scriam un blog mişto cu care ofticam luzării impotenţi cu aere comuniste şi umezeam pizdele. Aveam sânge în pulă să scriu chestii pe care alţii nu le-ar scrie,apoi "nesimţirea" să-mi mai fac şi reclamă,chestii în bătaie de joc,cum e asta. Am pus-o aici,pentru că de pe TPU mi-a fost ştearsă,şi azi mi s-a anulat şi contul. Nu-i nimic,fac altul,id-uri am destule. Voi povesti cum din păcate blogul a fost închis,iar proprietarul,un beţiv notoriu care bea vodka cu halba de lemn,şi-a băgat pula în toţi cititorii săi,care intrau să se holbeze ca mâţele la ce-i căca lui mintea. Ţi-a plăcut povestea blogului meu? Acum ridică-te şi şterge-te la gură...eşti o fată minunată Legiuitoareo. Pa,****.
Asta a fost introducerea,în care doar partea când legiuitoarea îmi suge pula este adevărată. Doar nu credeţi că voi închide frumuseţe de blog,doar că am rămas cu 2 cititori. Poate să fie şi unul singur,atâta timp cât pricepe ce căcat mănânc eu aici,voi scrie în continuare cu acelaşi stil unic şi miserupist. Nu vreau să vorbesc azi despre ceva anume,am să scriu iar chestii aleatorii,despre lucruri în care eu îmi bag maiestuasa pulă,deja faimoasă pentru personalitatea ei originală.
Cel mai neînsemnat căcat de pe lumea asta,are propria sa pagină de internet. Dacă nu de internet,atunci de facebook. Orice promoţie,orice melodie,orice film nou apărut,orice copil bolnav de cancer care are nevoie de o operaţie în afară ca să mai trăiască un an în plus...orice nimic are propria sa pagină. Unde intri,şi nu vezi absolut nimic nou sau interesant,este ceea ce îţi arată şi în reclamele la tv...dar,are pagină proprie.
Cineva mi-a spus într-un comentariu,la unul din ultimile posturi (cred că ăla în care am murit) că am faţă de cal. Ei bine,nu am doar faţă de cal...am şi coadă de cal,iar cel mai vânjos cabalin ar fi invidios pe pula mea,pulă de care tu,o biată muritoare de foame,nu vei avea niciodată parte. Va trebui să te mulţumeşti doar cu papagalii mediocrii cu o tenie semi-erectă între picioare,care fut cu inima,personalitatea şi sentimentele.
Există fătălăi cu pula cât pioneza,care vor să-mi citească blogul,însă văd că apare cuvântul "pula" de prea multe ori într-o frază,se sperie,închid browserul,după care dau fuga să facă o baie călduţă cu spumant şi lumânărele şi îşi storc un coş de pe muflex,dezinfectând locul cu o soluţie specială de deinfectat un coş după ce scoţi puroiul din el. Apoi îşi bagă Kings Of Leon şi Coldplay,după care se culcă fericiţi lângă veveriţa lor de pluş. Sunteţi de căcat bă,nu meritaţi să purtaţi nici coaie nici pulă...bărbaţii adevăraţi se dau cu diluant pe faţă după ce se bărbieresc. Voi încă aţi rămas la stadiul de maronit chiloţi,păpuşei neprihăniţi de sunteţi. Nu suport oamenii care refuză să vadă mesajul din cauza limbajului. Ok,nu vorbesc de cei care nu citesc ceva pentru că e scris agramat...cineva care face mai mult de 3 greşeli gramaticale în 2 rânduri,sigur nu are nimic relevant de spus. Dar,nu văd cu ce îi deranjează pe unii cuvântul "pula"...mi se pare un cuvânt pe care îl poţi folosi în orice situaţie. Da,e drept că are şi un înlocuitor,cuvântul "penis",însă numa pufanii îl folosesc,pufanii cu voce de pufani,care sună de parcă şi-au prins coaele în ţeava de la aspirator.
Azi am încercat să-mi fac curat în cameră...o idee foarte neinspirată. Probabil am cea mai jegoasă cameră din universul ăsta,şi încă vreo 2 paralele. Şi aşa trebuie să şi rămână. Am încercat azi să fac şi eu puţină ordine,însă nu am reuşit decât să scăp o cană cu Pronto pe jos şi pe scaun,şi să dărâm coşul de gunoi. Mi-am dat mai mult de muncă decât dacă aş fi lăsat totul aşa cum este.
Mai aveam eu câteva idei în minte,dar trebuie să mai fac şi la sfârşitul săptămânii un post,ca să nu vă mai amăgesc cu chat-ul. Tot nu am ajuns atât de terminat încât din lipsă de idei să bag o poză sau o melodie. Am găsit ceva mai original...chat.
Şi nu uitaţi,oferta cu "cine-mi aduce primul o poză reală cu Legiuitoarea" rămâne valabilă.

Un comentariu:

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints