24 dec. 2011

De ce îmi bag eu pula în Halloween

Sunt cam hiperactiv acum, probabil de la cafelele pe care le-am băut de azi dimineaţă. Eu nu obişnuiesc să beau cafea zilnic, ca majoritatea ghiolbanilor ce consideră cafeaua un viciu şi au impresia că le colorează căcatul în ciocolatiu dacă sorb din ceaşcă la fel ca aristocraţii. Beau numa când mi se scoală mie, oricum dorm la fel de porcos şi bălesc perna şi cu cafea şi fără, dar îmi place că 2 ore sunt hiperactiv şi am impresia că mă urmăresc vizigoţii şi vor să-mi reteze beregata. Mişto senzaţie, mai ales când ştii că nu ai nici o grijă şi eşti pe zero cu stresul. Doar proştii se stresează. 

Acum să spun şi de ce nu îmi place Halloween-ul. Pula mea, aseară s-a atacat una din cauză că aveam la status ceva cu "mă fut în halloween-ul vostru retardaţilor"...deci dacă citeşti asta acum (ţi-am uitat numele) te rog să nu te simţi jignită. Nu am vrut să-mi bag pula în tine, a fost mai mult ceva de reflex.

Urăsc Halloween-ul. E un căcat promovat de americani pe care l-au preluat mucozităţile româniei...ăia care tot îi pupă în cur pe străinezi şi spun că "românia sux, e cea mai naşpa ţară". Sunteţi voi proşti, că ţara e mişto, dar păcat că e plină de idioţi ce ţin morţiş să-ţi futeze viaţa. Şi dacă tot România sux, hai să o facem măcar să semene cu o ţară străină, ca şi cum ar fi verişoara retardată a acesteia. Ca şi cum România ar fi un coş pe buca stângă a Americii şi suntem foarte mândri de asta. Să petreci halloween-ul în România este ca și cum canadienii ar cânta imnul national al Canadei pe 1 decembrie. Ca şi cum vecinul de deasupra îşi cumpără o maşină mişto, un Audi...iar tu, ca să nu spună lumea că eşti fraier şi conduci Dacia 1300, îi iei semnul de la Audi şi ţi-l pui pe Dacie. Cam aşa stă treaba şi cu halloween-ul la noi. Luăm ce-i mai prost de la alții și dacă asta nu era de-ajuns, facem evenimentul să fie și mai superficial.

Şi probabil nu aş fi atât de revoltat pe ideea asta dacă nu vedeam în ultima săptămână mii şi mii de afişe cu petreceri de căcat de halloween, puleţi cu mustăcioară împărţid pliante cu magazine online de haine pentru halloween, copii retardaţi care întreabă în ce să se costumeze de halloween. Dacă vă costumati toţi în puli promit că o să-mi placă halloween-ul şi vă dau la toţi câte o bere. Ar fi mişto să vezi pe stradă puli, ba mai mici, ba mai blegi, cum merg din uşă în uşă cu un dovleac scobit în formă de ţâţe şi cer bomboane. Ăla da halloween...nu petrecerile comuniste care se organizează prin diferite pub-uri de toată poponeala în care dacă te duci în pula goală şi spui că te-ai costumat în Adam, eşti dat afară pentru indecenţă. Păi ce fel de halloween mai este ăla? Toţi se costumează în zombi, mumii, fantome, vampiri, Zoe Petre, vârcolaci...şi alte creaturi care sug ceva sau omoară oameni. 

Nu înţeleg de ce trebuia aleasă o zi în care să se costumeze toţi, ce farmec mai are să faci ceva dacă majoritatea fac acelaşi lucru în acelaşi timp? Şi de ce m-aş duce la o petrecere unde toţi poartă costume de căcat,desprinse din filmele horror făcute de indieni într-un garaj. Dacă unu se costumează în femeie şi îl fut din greşeală? Ce spun dupaia? "asta este frate, am simţit eu o mustaţă în jurul pulii, dar m-am gândit că e de la costum".

Toţi copilaşii care urlă că nu s-au născut în ţara care trebuie se duc la petreceri de halloween, unde încearcă să fie cât mai originali şi să impresioneze prin costumele lor. Așa, şi? Mai departe ce faceţi ca să vă distrati? Vă lingeţi sfârcurile, vă băgaţi carbid între buci, futeţi dovleci? Ceea ce faci de halloween poţi face şi într-o zi obişnuită, doar că dacă o faci să zicem pe 5 august, o să fii considerat un ciudat care umblă în costum horror şi nu un tip cool. Plus că mai există riscul să te ia şi garda.

Să nu spuneţi că nu simt şi io spiritul de Halloween, mi-am costumat pula în Moş Crăciun. Poftiţi şi salivaţi. Dacă îi spuneţi o poezie sunt şanse să primiţi şi un cadou. Şi nu, nu am vrut să par mai original că eu mi-am pus o mască pe pulă în timp ce voi le puneţi pe cap. Oricum, nu-i mare diferenţa...dar am vrut să va arăt că dacă vreau pot fi şi eu feşăn ca voi...şi nu am scris postul ăsta din cauză că n-am fost invitat la nici o petrecere de poponeală de Halloween sau am fost invitat da n-am avut bani să-mi iau mască, sau nu am fost destul de original încât să mă vopsesc pe faţă.

Costumați-vă în ce căcat vreți voi. Dar când o faceți toți în aceeași zi, deja devine grețos.
Cine vede în Halloween altceva decât o metodă jalnică de reclamă care ține doar de marketing, e un mare idiot.

Şi totuşi...chiar vreau să prind un copil costumat în copac şi să mă piş pe el.

2 comentarii:

  1. Pupa-ti-as căcătelul tău, ce onoare, mă cheamă Mirel.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Şi dacă tot România sux, hai să o facem măcar să semene cu o ţară străină, ca şi cum ar fi verişoara retardată a acesteia."
    Fraza asta mi-a făcut seara, ți-aș trimite bere prin poștă.

    RăspundețiȘtergere

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints