24 dec. 2011

Felationship: single

Voi vorbi despre lucrurile în care îmi bag astăzi pula,oficial.
Mi s-a atras atenţia de unii ochelarişti cu coaiele cât aluna că fac exces de bagat puli,si folosesc prea des cuvântul pula. Nu văd ce-i rău aici,dacă tot am pulă de ce să nu o bag unde vrea pula mea? Nu aveţi voi atâtea mame câtă pulă de băgat am eu. Tiruri de pulă îmi bag,mulţi de pulă. Că îmi permit. Şi am şi în cine. Deci cui îi face plăcere să citească cum cineva îşi bagă mastodontul în diferite chestii,este invitatul meu. Cui nu...citeşte un rând mai sus.
Dacă tot sunt specializat la capitolul băgat pula,o să înşir câteva chestii în care mi-aş băga pula cu cel mai mare zel. Lucruri care m-au enervat astăzi. Eu de felul meu sunt prea nesimţit să mă enervez,şi mereu sunt calm sau râd de cineva. Da pula mea,astăzi universul a avut ceva cu mine,probabil i-a fost ciudă că bag prea multe puli pe minut şi nu i-a convenit. O primă chestie ar fi că mi s-a futut monitorulşi acum îmi pâlpâie ceva pătrat pe care nu îl pot scoate,fix pe mijloc.Măcar de erau ţâţe... Oricum e vechi şi trebuia să se strice odată...deci asta nu mă enervează atât de tare.
Pensionarii care iau autobuzul pentru o staţie - azi am făcut o excepţie şi am luat şi io autobuzul,ca trebuia să ajung "la ora de sport"...să dau cu subsemnatul că am fost şi io prezent acolo. Şi pe drum,o mulţime de fosile în stare avansată de descompunere urcau şi coborau din autobuzul ăla,ca dintr-un bordel. Cred că eram singurul potent de acolo...în rest doar moşi şi babe,hodorogiţi de vârsta a 15-a. Eu de obicei nu stau pe scaun în autobuz,şi nu că aş ceda io locul unei babe sau unei borţoase,mă doare în pula de ele,dar nu îmi place mie să stau jos până şi în autobuz. Oricum nu mai aveam azi loc unde să stau jos...dar nu mai aveam loc nici să mă ţin cu mâna de bară...de câte mâini de zombi erau peacolo. Şi normal,dacă nu mă ţin de nimic,mă dezechilibrez,iar apoi se plâng pensionarii că de ce le înfing pula în operaţie. Sper să muriţi de cancer,ăştia peste 50 de ani care luaţi autobuzul pentru o staţie...sau să vă calce 20-ul pe burtă şi să vă iasă ficatul pe cur în cutii de pateu.
Bodega la care am băut io azi - bodegă e mult spus,deja sună a lux pe lângă ce era acolo. M-am încântat ca fraierul că au vin la 2 lei halba,şi m-am dus înainte de cursuri acolo cu pretenu meu de pahar. Deja când am văzut că e vin alb,mi-a pierit cheful...mi-am dat seama că e pastilat de 2 bani..defapt chiar şi atât costa,2 lei. Am băut mai mult ca să fac pagubă şi să nu zic că am dat banii degeaba...că în mod normal nu aş bea aşa ceva..avea gust de apă cu rugină în care s-au spălat la pulă copiii bolnavi de ciumă bubonică din Nepal. Nici nu am putut să termin toată halba,şi pe la jumate am scuipat de câteva ori în ea...ştiu sigur că aia pune vinul rămas înapoi,sau îl bea ea. Când am intrat acolo,cânta ceva..dance,la TV...comercială de 2 bani,dar pe care însă o suport. Mai greu,dar o suport. Însă după vreo 10 minute,au băgat o manea dinaia nesimţită,cu bani,femei,buci şi duşmani. Moment în care eu m-am dus să mă cac,şi noroc că uşa se îchidea bine şi nu mai auzeam. Baia mi-a plăcut,chiar dacă aveau wc turcesc,adică o gaură în pamânt,pentru ăia mai proşti care nu ştiu ce înseamnă wc-ul turcesc. Nu am avut de ce să mă plâng...m-am căcat ca un zeu cu coaele mari..aveau chiar şi hârtie,pe care am folosit-o pe toată doar să înfund wc-ul. I-am mai futut o flegmă în halbă,şi am plecat la curs.
Secretariatul facultăţii de istorie - oficial îmi bag pula în ei şi în programul lor de căcat...şi în baritonul ăla de prof care ne-a ţinut prea mult la curs..că oricum mă durea pe mine în pulă de ce făcea Vladislav Voicu în 1368...probabil şi pe el îl doare acum în pula lui putrezită de ce fac eu...deci sentimentul e reciproc. Trebuia până la 2 să fiu la secretariat,ca să-mi dea un căcat de legitimaţie să merg mai ieftin cu trenul,că sunt student ce pula mea...dacă pensionarii merg moca cu autobuzul,care nu produc nimic şi trăiesc pe banii celor care muncesc...măcar eu să merg mai ieftin. Era 2:05...intru acolo..şi mă goneşte un profesor care am aflat azi că numele lui vine de la Ţuică. Trag pula în secretariatul lor,dacă nu fac rost mâine de legitimaţie le dau cu căcat pe clanţă.
Butonul de "Ignoră user" de pe TPU - Am zis ca nu voi vorbi aici despre site-ul acela retardat,dar de acolo îmi vin cei mai mulţi cititori,pentru că acolo îmi fac eu reclamă nesimţită la blogul meu nesimţit. Ieri,a aparut un buton nou pe site,şi anume acela de "Ignoră user". Trec peste faptul că a început potopul de întrebări despre "ce face butonul ăla roşu nou pe care scrie Ignoră user?" Ce pula mea poate să facă? Apesi pe el şi-ţi cresc 2 centimetri de pulă.Câte de idiot sa fii să nu-ti dai seama ce face un buton pe care SCRIE CE FACE. Eu chiar nu vedeam rostul unui asemenea buton. Credeam că e cel mai uşor să ignori pe cineva,dar se pare că unii sunt atât de retardaţi încât să aibă nevoie de un buton special pentru asta. Vă doresc o basculantă de cucuri,vouă adminilor TPU,şi celor care sunt de acord cu noul buton. Deja,pentru mine cine apasă pe ăla îşi pierde din start demnitatea şi coaiele. La ce pula mea să ignori pe cineva când îl poţi face de căcat în public? iar dacă nu poţi...păi oricum meritai să se ia de tine. Sunteţi niste terminati şi sper să muriţi de cancer la ovare şi la sân.
Eu am cam terminat...o să mai scriu ceva abia săptămâna viitoare că week-endul ăsta mă duc la concert şi 2 zile mă va durea în pulă de voi. Defapt mă doare tot timpul,dar în ăstea două zile am şi un motiv.
Cred că mă pun să-mi repar monitorul...iau şi bâta de baseball în caz că nu mai ştiu să-l montez.
O seară cu futai vă doresc şi să aveţi parte de ce scrie în titlu.

Un comentariu:

  1. ai dreptate cu butonul ala de pe TPU,sami bag pula mea in butonul vostru de cacat comestibil

    RăspundețiȘtergere

Chestii mai vechi

Despre sfântul Woodenpints