1 ian. 2012

Zmotociţi cucu'

M-am deshidratat. Da,deshidratat,că aşa e frumos să zici când te îmbeţi ca pula. Dacă spun că m-am matolit până mi-am bagat 2 degete pe gât să borăsc ceea ce odată a fost prânzul meu,o să creadă lumea că sunt un beţiv notoriu,şi nu o să mai facă nici o pereche de tâţe coadă la uşa mea ca la covrigi,pentru a-mi suge pula.
Cine pula mea e Dana? nu ştiu,dar sigur are ţâţele căt măslina,că mi-a închis telefonul după ce am întrebat-o de ţâţe.
Azi cică este ziua mea. Plm,am 2 steguleţe cu mine,pe care le tot flutur,şi caut pe cineva căruia să i le înfing în genunchi. Şi cine îmi mai urează sănătate şi fericire să-mi sugă pula ca pe chupa-chups. Oricum mi-am închis telefonul,deci puteti să vă bagaţi în cur toate sms-urile,şi să vă faceti o mică clismă cu ele,apoi sa le înghiţiţi ca sa vă dregeţi după beţia de revelion. Bag pula,am contul plin de sănătate si fericire...nu am ce să fac cu atâta. Dacă chiar vrei sa-mi urezi ceva care sa-mi foloseasca,urează-mi ţâţe,bere,încă o pereche de coaie,să nu mai fut grase...chestii dinăstea mai lumeşti. Că nu sufar de nici o boală ca să am ce face cu sanătatea voastra,deci mă şterg cu ea la cur. Defapt nu. Pun pe altcineva să mă şteargă,după care să se uite dacă se vede muia lu' isus pe ea. În mod normal ar trebuisă se vadă...dacă nu se vede înseamnă că nu m-a şters bine.
Nu mai e o noutate pentru nimeni că fostul blog mi-a fost spart,şi acum postează un răgaci semi-semi-amuzant pe el. Iar cine crede că mă prefac,doar pentru mai mult trafic,şi am fost atât de idiot încât să-mi pierd jumate de oră din viaţa mea super interesantă doar ca să-mi fac alt blog,şi să pun pe el tot ce am scris eu până acum...sa-mi zmotocească coaele cu gura până face herpes la amigdalite. Nu mă apuc să-l înjur pe ăla,s-a făcut destul de căcat,doar prin simplul fapt ca încearcă sa mă imite şi nu îi iese. Dacă într-adevăr mă ofticam,megream sa-l caut,să-i proptesc un genunchi în gât şi sa-i dau 5 găuri în frunte cu bormaşina,pe care sa le unesc şi să obtin o pentagramă. Mai încolo o să pun şi o poză cu mine,în timp ce mă piş pe geamul cuiva...şi nu fac asta doar ca să vă demonstrez că eu sunt ăla original,o fac pentru a saliva voi la jetul meu fabuluos. Probabil mi se vede şi pula,deci o să salivaţi mai mult.
Nu scriu mai mult,pentru că voi nu citiţi mai mult. Şi care citeşte tot căcatul ăsta,poate să-mi lase şi un comentariu...să-mi ureze ceva. Dacă aveţi nevoie vă împrumut coaele mele,sa puteţi sa vă exprimaţi şi voi decent. Vreau să văd minim 2 puli de mesaj. Deci,încerca-ţi să vă straduiţi.
Până atunci,vă fut în hemoroizi,şi spor la prima labă din doomiidoişpe.
Şi da,îmi permit sa va înjur şi să îmi bat pula de voi cum vreau eu,pentru că sunteţi atât de idioţi,încât o sa mă citiţi în continuare,chiar dacă eu vă înjur,nu îmi pasă de voi şi sper sa muriţi la prima epidemie de ciumă.

13 comentarii:

  1. Prima zi din an şi deja îmi bag pula în ea politeţe.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine, ma, la multi ani(nu de ziua ta, ci de anu nou...), mancami-ai cotu'.... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un automat de tate doar pentru tine, un izvor de bere pe pereti in camera ta de ziua ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani bă muie, chiar de 1 ianuarie te-a fătat mă-ta ce pula mea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai dute in pula mea spermas pe mormantu mati de infect jegos puti a zaibar de palincaru drq futui morti mati si raniti in draci mati sa te fute in gaoz de pizdaru cu blogu lu tatut mori infipt in pula mea mareata cacatul draku.

    RăspundețiȘtergere
  6. si inca cceva o zmotocesc pe mata aia curva la mine in PULA MEA INFINIT DE MARE.mori si te impusca drogatu spermazau gay.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mereu m-au amuzat anonimii astia...

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=VfNPYq2JK0I
    http://www.youtube.com/watch?v=qwpF4s3037Q
    Urari sau nu cum vrei,originalk nu sunt dar sunt puli in melodi

    RăspundețiȘtergere
  9. O FUT PE MATA CU BLOGU MATI O FUT IN CUR IN PIZDA SI ANAL SA I DAU MUIE LA BOSCHE TUTZI GIRJANI A MAMI MATI DE CACATR PIZDAT FUTUI morritII NMMATIIII DE CACATU DRQ LKU MORI SPANZURAUAS PE MATA DE CIMITIRU MATI SPRMAAS PE MATA PIZDATA MORITOLO MATI

    RăspundețiȘtergere
  10. alupigus in mata drq sugi pula fescalea de pula suge pula mea lunga

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa futi pizde tinere tot anu ba!

    RăspundețiȘtergere
  12. Să ai parte de pizde bune, şi bere cu duiumu'.
    Atât.

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints