5 ian. 2012

Dau autografe


Sper că vă place noul aspect al blo...defapt mă doare în pulă dacă vă place sau nu.  Mie îmi place,şi cine are ceva de comentat să-mi sugă pula prin chiloţii de dat muie. Sper că aţi observat noile butoane din meniul de sus. Acum blogul are un forum,unde orice răgaci poate să scrie ce nu-l duce pe el capul,chatul permanent,pe care o să-l scot din când în când în când,că nu vreau ca să intraţi aici să vedeţi ce noi perechi de ţâţe intră pe chat. Mai am acolo contul de TPU,pe care o să-l schimb cam des,deoarece sunt nişte admini ce duc lipsă de pulă,sau au fost futuţi prea mult. Şi contul meu de grooveshark,unde o să intraţi voi să vedeti ce melodii fabuluoase ascult eu.
Am tot spus ca-mi cumpăr domeniu să-mi fac site. Nu mi-am mai cumpărat. Dau cu pula în domeniile lor,că nu mergea sa cumpăr doar pe câteva luni,trebuia să iau pe tot anul,şi nu,nu meritaţi să-mi cheltui eu banii mei de bere,doar ca să vă simţiţi voi mai boşi când intraţi aici. Lasă că nu vă stă în gât nici blogul,iar cui îi stă,i-l scot eu cu vârful pulii. Oricum,aveam nevoie de card ca să plătesc domeniul,iar eu nu am aşa ceva. Nu am ajuns atât de terminat încât să-mi ţin banii pe o bucată de plastic,iar când vreau să beau o bere,să mă fut în cur cu aparate,coduri pin uitate,şi erori 404. Ori am bani al mine,ori nu. Cardul a început sa devină o scuza pentru ţugurlanii,care spun "da frate,am bani,da îi am pe card". Nu o să-mi fac niciodată card la vre-o bancă,pentru că nu-mi place să fiu futut. Defapt,la câţi bani am eu nu cred câ voi avea vreodată nevoie de card. Iar cei care spun că au card,ca să nu le fure banii,să-mi tragă pula pe trahee până i se lipesc nările între ele. Dacă eşti prost,normal că-ţi fură banii. Iar dacă îi pierzi înseamnă că nu meriţi să ai bani la tine.
Şi da,nici acum nu am ceva stabilit despre care să scriu,deci voi scrie ce-mi trece mie prin minte. Defapt nu,nici chiar aşa. Nu meritaţi.
M-aş opri aici,pentru că mi-e prea foame să mai scriu ceva. Şi dacă mă duc să-mi fac de mâncre,după nu o să mai am chef să scriu nimic. Şi da,îmi fac singur de mâncare. Ceea ce face orice femeie să pară inutilă pe lângă mine. Defapt,orice om pare inutil pe lângă mine. Şi da,mă laud...care-i problema? Modestia este pentru luzării,care s-ar lăuda şi ei,dar nu prea au cu ce. Şi au găsit soluţia perfectă.."hai să fim modeşti şi să zicem că e mai bine decât să te lauzi".  Să vă cac nasul,ăstora care credeţi că e mai bine să fii modest. Şi nu,nu mă refer la lăudatul ăla în stil cocălăresc,eu nu am zis niciodată că am talent,bani,sau alte chestii de care duc lipsă. Dar pur şi simplu,în comparaţie cu voi,sunt un zeu cu 2 puli de argint. Şi 33,de coaie,să nu uităm.
Trag pula în ea ninsoare. Şi iarnă. Ce sloboz de iarnă e asta,că din decembrie până acum am văzut mai multe ţâţe decât fulgi. Vreau şi eu să ningă,sa văd accidente,blocaje de circulatie,babe care alunecă pe gheaţă şi îşi rup noada. Şi îmi place când e viscol afară,că toţi ţâmburucii stau în casă,la căldurică şi beau ciocolată caldă,sau vin fiert. Depinde de numărul de coaie. Iar eu mă pot plimba liniştit pe stradă,ca un bo$$.
Apropo de ninsoare,că tot v-am promis asta prin toamnă,dar tot eu trebuie să vă aduc aminte. Care vrea să aibă un autograf de la mine,să-mi lase numele,iar la prima ninsoare,eu voi scoate jumate de pulă şi vă dau lecţii de caligrafie cu jetul,în zăpadă. Deci voi îmi lăsaţi numele într-un comentariu,iar eu vă trimit apoi poză cu ce a ieşit. După ce mă perfecţionez puţin,voi începe şi cu portrete. Dar nu cred că va fi o idee atât de bună...nu vreau ca portretul vostru din pişat să arate mai bine decât originalul. şi presimt că asta se va întâmpla.
Postarea pe bune vine abia săptămâna viitoare. Vă iubesc. În cur.

12 comentarii:

  1. SA IMI BAG PULA IN FAMILIA MATI SI IN MORTI MATI SLOBOZIMAS IN MORTI MATI CURVA ORDINARA ESTI UN JEG VOMITAT NU MERITI SA TRAIESTI SA IT FUT TOT NEAMU IN CUR LOAVAS LA PULA DE TIGANI CE VA DATI CA AVETI BLOGURI GAY ORDINAR MURITI DRAKU DE MAHALAGI CU BLOGURI SUGETI PULA.SA MA PIS PE SICIRUL MATI INJURI CA O VACA UITE CA TE INJUR SI EU FUTUI MORIT MATI DE CACAT SI SPERMEZ FIX IN GATZI MATI CA SA SUGI TU PULA DE LA MINE SEUFL TAU TIGANU DRQ MORI FUTITI MADLARU MATI DE JEG,SI TE ANUNT POLITICOS IN MORTI MATI SI IN SICRIU MATII CA WOODENPINTS SUGE PULA O SA SCRIU CU PISAT DIN PULA MEA DE AUR DE 100 KM IN ZAPADA SI CU CACAT DIN CURU MEU O SA SCRIU LA FEL IN TOATE LIMBILE SI DIALECTELE SA STIE TOATA LUMEA CA ESTI UN SUGACI ORDINAR CU PITIPOANCA DE MATA CU TOT,NIMENI NU ITI CITESTE CACATU ASTA DE BLOG DOAR AIA CARE VOR SA TE INJURE MARSH MUIE FERICITA SA TE VAD MORT PANA MAINE,HAI MUCLES DACACITESTIPULABELESTI ALUPIGUS FRAIERE FIRIAL DRAKU CU MATA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim, tu chiar crezi ca sta cineva sa citeasca chestiile alea pe care le debitezi ? /:)

    RăspundețiȘtergere
  3. CITESTE MATA SI MAMA COCALARULUI DE WOODEN SUGI PULA DE GAY AI MALFORMATIE LA PULA CU CACAT IN MOT FUTI GRIJANIA MORITLRO MATI.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim ce dracu' nu iti convine de esti asa futut in cur? Daca nu iti place sau te cheama "Mirel" (asa pretinde Wooden ca a botezat un cacat =)) ) si te simti flatat,du-te-n mortii neamului tau re tigan jegos si da la laba pana uiti sa postezi aici. N-am chef sa ma injur cu tine si e si prea de dimineata,asa ca te bag in pizda ma-tii,iti urez sa fi violat de 5 malaci in drum spre cort si numai pule in cur! Hai mars si o zi buna-n pula!

    RăspundețiȘtergere
  5. ALEXANDRA,EU IMI BAG PULA IN PIZDA TA LARGA PANA FACI AHH OHH SCOATEO CA MOR AHH CE PULA BUNA ARE ANONIM ASTA CARE IMI DA MUIE LA GOAZ PIZDA CU FLOCI ARE MATA CURVA DRQ MA INJURI FIRIA DRQKU CU NEAMU MATI PROBAIBL CURVA ORDINARA CE TE FUTI CU TOTI SI TE DAI DESTEAPTA BLESTEMATIAS SUFLETU MATI DE CURVA MROI SPANZURATA DE PULA MEA RETARDATO CU WOODENU MATI GRIJANIA MATI SI RANITI MATI DE PIZDA PROASTA CA ITI FAC ORAL SA IMI SUGI PENISU TOATA VIATA IN MORTI MATI SI FAMILIA MATI DE CURVA PITIPOANCA DRQ CE STAI LA SUPT PULA PE CENTURA ACUM VIN LA TINE SA IMI BAGP ULA IN MORIT PIZDI MATII HAI SICTIR MUCLES DE FUFA MUISTA.

    RăspundețiȘtergere
  6. In primul rand du-te-n mortii ma-tii de tigan imputit si invata sa scrii corect romaneste pana sa iti bagi tu pula in mine si in mama futu-ti mama-n gura! Injuri si tu pe aici ca un cacat cu ochii scosi si pula mica ce esti...Pf..tip eu la tine-n pula ma nespalatu' dracu' ce esti poate ai auzit la mata cum geme cand e fututa de 4 negri odata de stii atat de multe...La ce vocabular si ortografie ai,mai mult de 12 ani n-ai nici daca iti moare ma-ta infipta in pula lu' bunicu'...Hai ja la scoala si lasa pizdele ca nu-s de tine ;)
    Si apropo,te iau toti dracii din lume daca mai comentezi odata la adresa pisicutului meu futu-ti mortii neamului tau in gura!

    RăspundețiȘtergere
  7. BAGAMIAS PULA IN PISICUTUL TAU TIGAN DROGAT GAY CE E RAHATUL DE WOODEN.IN MORTI MATI DE CURVA ORDINARA TE FUTI PE BANI PE CENTURA FUTUI GRIJANIA MATI BAGMAAIS PULA IN PIZDA TA LARGA DE ATATA MUIE.SA IMI BAG PULA IN FAMILIA TA IN MORTI MATI SI GRIJANIA MATI LOATEAR DRAKU SA TE INFIGA CU COASA IN PIZDA SA TE FUTA SI RASFUTA PANA SUGI PULA LA TOT NEAMU MEU SA SUGI PULA LA TOTI ALEXANDRA PULI MELE PITIPOANCA INFECTA SUGI PULA CU CACAT SI SPERMA IN MORTI MATI DE ORDINARA DRAKU IMI SUGI PULA PANA MORI FIRAIA DRAKU CU MATA TACTU SI TOT NEAMU DE PROSTI ORDINARI DRAKU PIZDA PROASTA SUGI PULA IN MORTI SI RANITI SI DESPICATII MATI MURIAIAI SPANZURATA DE PULA MEA LUNGA FUTI MORIT MATI SI RANITI ESTI O PIZDA FLESCAIE SI COMENTEZI LA MNIE,VEZI A EU TE FUT SI ITI IAU SI IUBITELU LA PULA FUTI RASA MASI IA MARSH IN GATI MATI CACAMASS IN GURA TA SI IN PIZDA SA MMA PIS LA MATA HIA JET SUGI PULA.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bagami-as pula in Caps Lock-ul tau de taran imputit,imi futui tu mie pisicu' si neamu' bagami-as pula in aorta ma-tii futu-te-n nas de retardat. Cine pizda zbarcita a ma-tii esti tu ma borac frustrat cacam-as in anonimul mortilor ma-tii! Nu mai citii da-te-n rasa ma-tii de aurolac s-a futut ma-ta pana i-a crapat pizda sa iti traga tie net si pula in cur si tu stai si injuri...jegosi oameni mai sunt in tara asta...Apropo,vezi ca tocmai astia care se lauda cu cacatul ala care il numesti tu pula sunt cei mai labagi si scoate in mortii neamului ma-tii pula dintre degete ca nu inteleg ce scrii futu-te-n gura!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu mai vorbii da-te-n rasa ma-tii*

    RăspundețiȘtergere
  10. Io nu-mi dau seama...oare care e mai prost dintre voi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar aveţi impresia ca eu voi citi asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Io am citit doar partea in care te facea "pisicut", mi-a ajuns...

      Ștergere

Despre sfântul Woodenpints