18 ian. 2012

Să fie anarhie am zis!

În ultima vreme m-a cam durut în pulă de blogul ăsta. Bine,durut în pulă e mult spus,că pe mine mă doare în pulă la modul general de tot ce se întâmplă în jurul meu pe o rază de 23.862.396 km pătraţi. Defapt,sunt atât de puţine chestii de care să-mi pese,încât le pot număra folosindu-mi doar jumătate din numărul coaielor din dotare.
Mi-am făcut twitter. Pula mea,dacă tot nu mai am myspace,iar pentru facebook am prea mult testosteron,am zis că ar fi mişto să-mi fac twitter. Mişto,în primul rând,că nu ştiu cu ce se mănâncă twitterul,iar cine mă luminează primeşte o...să zicem bere.
Chiar nu văd ce utilitate poate să aibă site-ul ăla,dar dacă mi-am făcut eu,sigur e ceva frumos. Păcat că nu pot să pun poze cu mine,în toată splendoarea mea. Şi nici nu am găsit alţi fraieri cu twitter de care să-mi bat pula,să le spun căt de fără viaţă trebuie să fii ca să stai pe twitter. Ce,nu aşa fac ăia,care au facebook? Toată lumea zice despre facebook că e de căcat,dar se uită ca la o pizdă cu herpes la tine,când le spui că tu nu ai facebook şi nici nu vrei să-ţi faci.
Zilele ăstea m-am uitat şi eu la tv. Trecem peste pensionarii rebeli pe care-i dă peste tot,ajungem şi acolo mai târziu. Am văzut la tv o mulţime de ştiri despre oameni pe care nu-i cunosc. Gen asta. Pula mea,probabil sunt eu cel care a trăit în peşteră până acum,şi care a avut nesimţirea de a-l durea îl pulă de ţonciu.  Oricum la ce faţă are,îmi vine să-i fut un bocanc în pizdă atăt de tare încât să nu se mai reproducă niciodată,salvând rasa umană,după care să-i dau foc. La bocanc. 
Apelez din nou la minţile voastre de genii,să-mi spuneţi şi mie de ce la tv arată doar chestii banele,din viaţa unor oameni la fel de mediocri ca restul populaţiei,pe care nu-i cunosc şi care sunt nişte oameni obişnuiţi,penibili dar obişnuiţi,ce fac chestii de care mie nu îmi pasă. Sar ar trebui să-mi pese? Sigur nu intră pe lista priorităţilor mele. Mie nu îmi pasă nici că peste câteva zile am examene,iar eu stau să scriu căcaturi aici,în loc să învăţ. De ce ar trebui să mă intereseze de alţii,cu care nu am,şi nu voi avea niciodată nici o tangenţă?
Bine,eu sunt ăla care a trăit în peşteră până acum şi merit să fiu omorât cu pietre,pentru că nu cunosc asemenea celebrităţi.
Dar stau şi mă întreb,câţi sunt cei cărora le pasă de detaliile din viaţa unor necunoscuţi? O să spuneţi că sunt vedete. Sunt vedete,pentru că îi cunosc altii,nu pentru că îi cunoşti tu.
Dar să trecem mai departe,la răscoale,capete sparte,sânge şi maţe.
Au făcut românii revoluţie! Asta o să auzi acum dacă deschizi tv-ul pe un program de ştiri din România. Bine,revoluţie e mult spus. Defapt nişte pensionari au ieşit în stradă să se încălzească,fiind debranşaţi de la căldură,şi câţiva tineri,care au venit să râdă de ei şi să profie de aceste momente unice când poţi să strigi "Muie Băsescu!" în gura mare pe stradă.
Jandarmii au mers pe sistemul "îl prindem pe unu şi-l batem pentru toţi".  Şi acum o s vină bastarzii să-mi spună că e dreptul lor să iasă în stradă şi să-şi strige nemulţumirile. OK,e dreptul lor.  Nici nu am spus că nu ar fi. E dreptul lor să iasă în stradă şi să strige în gura mare ce-i supără,ca nişte neanderthalieni cu pretenţii de fonduri europene. E dreptul lor să fie penibili. E dreptul lor să strige în faţa parlamentului că nu-i mai vor pe cei ce i-au votat,la fel cum e dreptul lor să strige în faţa tv-ului când ia România gol. Efectul e acelaşi. Oricum pe ăia la costum,cravată şi cu maşini scumpe,îi doare fix în pulă de huiduielile lor.
Cel puţin pe mine m-ar durea în pulă.  Nişte oameni care ies pe stradă să spună nimănui ce-i supără,sigur nu au nimic relevant de spus,deci  nu merită atenţie. Oricum sunt mai mult pensionari,ăştia şi aşa mor până la următoarele alegeri.
Eu,dacă aş fi Băsescu,aş deschide tv-ul doar ca să râd de cât de penibili sunt cei cărora le-am dat găleţi şi zahăr înainte să mă aleagă,după care sting ţigara în scrumiera cu faţa lu' Geoană,şi mă duc să joc Red Alert pe Pc.
Ceea ce vreau să spun eu,este că oamenii ăştia nu ştiu să facă o revoluţie. Dacă vrei să fii auzit de cei pe care-i huidui,nu te duci cu fluiere,vuvuzele şi pancarde cu mesaje...cu ălea te duci pe stadion,la meci.
Dacă vrei să nu-i mai doară în pulă că tu nu ai ce mânca,îi dai o navetă de bere lu' unu care are bazooka,îţi faci 200 de sticle incendiare,vorbeşti cu toţi care au sânge în pulă să-şi ia săbii ninja,macete,furci,topoare,aruncătoare de flăcări,butelii...etc. şi iei cu asalt parlamentul. De preferat,tai capul unuia dintre ei când îl prinzi,şi îl înfingi într-un băţ pe care să-l agiţi deasupra mulţimii. Aşa se face o revoluţie decentă,nu smiorcăiala impotenţilor care au venit cu bani de amendă la ei,să protesteze.
Căcat,iar am scris prea mult,iar voi nu sunteţi obişnuiţi cu cititul. Mă duc să mă uit la tv. Încep să am erecţie de fiecare dată când văd oameni penibili.

18 comentarii:

  1. Puţifer a.k.a Bianca19.01.2012, 13:39

    Ai scris de Revoluţie, de ceea ce am vrut să scriu şi eu pe blog :))
    Pula mea, revoluţia lu'Peşte, căci tot ei l-au votat. Ce pula mea rezolvă că-şi scot maţele pe gât în timp ce fredonează '' MUIE BĂŞESCU '' ? Tot ei sunt la putere, pentru că toţi puloşii români l-au votat.
    Tot ei l-au votat, şi tot ei îl dau jos ? Hai mă.. Mâine văd la tv un cocostârc atârnat de poza lu' băsescu, pe care se pişă toţi. dar ce rezolvă ? De ce nu se pişă şi pe cel uman ?

    RăspundețiȘtergere
  2. duten pula mea si in morti mati

    RăspundețiȘtergere
  3. Lol, celor care nu le convine iar vin cu injuraturi la mana a doua :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba,tuităru e un site unde scrii ce faci in momentul ala...eventual pui cate o piesa doua sa te dai smecher.

    P.S. De nu am crezut ca e ceva monstru tonciu.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu habar nu aveam ca-i revolutie ,nici nu deschid televizorul ,dar imi place cum gandesti ,exista si persoane care mai vad si realitatea

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă doare în pula de ce ziceti voi

    RăspundețiȘtergere
  7. Puţifer a.k.a Bianca21.01.2012, 13:10

    ştim.

    RăspundețiȘtergere
  8. Puţifer a.k.a Bianca22.01.2012, 14:51

    Şi asta ştim.

    RăspundețiȘtergere
  9. O să jucăm odată,io,tu şi măriuţa...şi dacă nu merge bag pula în el de Hamachi.

    RăspundețiȘtergere
  10. wooden imi sugi si mie pula?

    RăspundețiȘtergere
  11. Puţifer a.k.a Bianca28.01.2012, 13:08

    Iarăşi anonimi.
    În faţa monitorului sunteţi ' badass ' , dar de-ar fi să fiţi faţă-n faţă cu wooden, pişulică ar fi puţin spus, pe lângă ce-o să faceţi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iar te mananca-n pizda si te dai la Woody al meu? :-w

      Ștergere
  12. Jucăm, da' momentan nu îl mai am în pc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Alexandra,de ce sugi penisul?Stiu penisul meu e poate cel mai gustos,lung si gros din univers si e ca un bloc cu 10 etaje pe langa o mizerie de praf putzulica iubitelului tau infect care suge pula la minut.Si da,il chem acum in Constanta sa i sparg muia,daca are tupeu i dau si adresa tot unde sa vina sa ne facem parte in parte si promit ca ti-l trimit acasa cu cel putin toate membrele rupte si capatzana sparta.Inca o data imi bag pula in pizda ta de curva si te iau o tura pe tine pitipoanca ordinara si pe iubitelul tau muist si gay.

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints