31 dec. 2012

Primiţ cu golindu?

Da, este titlul de la postarea pe care am amânat-o câteva zile, până m-am convins singur că mi-e prea lene şi n-am s-o mai scriu deloc. Dar macar a rămas titlul. Nu de alta, da habar nu aveam ce titlu să-i pun la chestie ce urmează s-o scriu. 

Dar înainte să vă bombardez cu incultură, vreau să fac o reclamă. Prima reclamă de pe blogul ăsta.
M-am pişat azi în litiera cu nisip a pisicii. E incredibil cât pişat uman poate să absoarbă nisipul ăla. Recomand nisipul Mitzura, pentru cei care consideră că stropitul cu pişat a porţelanului de veceu este prea mainstream. 




Mă ăstea, specinemene cu ţâţe în loc de pectorali, am şi io  întrebare. Nu pentru toate. Doar pentru 80% dintre voi.  Pentru ălea care au impresia că posedă pizdă doar ca să o ofere drept un binemeritat trofeu celui care merită.
E ca în poveştile ălea de căcat în care trei prinţi lăbari se întrec în probe de vitejie şi depun efort chucknorisean doar ca să impresioneze o coardă penală care din întâmplare era fiică de rege. Mult prea proastă ca să aleagă de una singură cu cine vrea să se fută şi acceptă fără prea multe comentarii pula celui ce reuşea să-l dea pe spate (că în faţă avea burta) e ăl' bătrân.
Dar să lăsăm coardele medievale si să revenim la coardele noastre, din secolul iPhone. 


Deci, mă chestiilor  cu vagin, eu vă înţeleg aşa în mare parte cam toate nevoile, dar e un lucru ce mintea mea limitată şi superficială nu-l poate procesa.
Vă întreb aşa, direct, pula are alt gust dacă respectivul mascul, pe lângă că vă fute, vă şi iubeşte?
Calitatea unei partide de sex variază în funcţie de cât de serioasă e relaţia între voi?  Brusc, cele 15 minute de plăcere se transformă în chin şi tortură dacă respectivul nu vă sună a 2-a zi? Explicati-mi şi mie, aşa, ca la proşti, care-i diferenţa dacă unu te fute, iar altul înainte să te fută te ţine de mână câteva zile şi-ţi face 8-10 complimente. Pe care oricum nu le meriţi, vită cu cabină ce eşti. Pentru că te fuţi pe complimente. Măcar curvele adevărate o fac pe bani şi tot au ceva de câştigat. 


Nu spun acum că ar trebui să vă futeţi cu randomi de pe stradă, sau cu primul care vă trece pragul, că a-ţi părea curve şi sţim cu toţii că nu vreţi să observe nimeni asta. Nici noi, masculinii, nu ne futem chiar cu toate distrusele.
Dar nu înţeleg, de ce te-ai fute cu unul care ştie câteva chestii despre tine, care te-a dus de 2 ori la film şi de 3 ori la suc; dar refuzi din toate încheieturile şi kilogramele în plus propunerea cuiva pe care-l cunoşti de 2 minute, chiar dacă estetic arată la fel cu cel dinainte şi probabil în pat nici nu s-ar simţi diferenţa, şi-l asaltaţi cu apelative zoofilistice din care amintim: "boule", "măgarule", "prcule", "nesimţitule" şi clasicul "eşti la fel ca ceilalţi!". Ce-ar fi ca şi noi să vă spunem "eşti la fel ca toate celelalte!" când nu vrei să te fuţi din prima zi? Că 90% dintre voi nu vor, deci la capitolul ăsta sunteţi toate la fel.
E doar un futai femeie proastă, plăcere, eliberare, arzi calorii...totul se rezumă la pula-n pizdă si atât.  


Noi, masculinii, n-avem problema asta. Futem cam tot ce prindem, cu câteva excepţii, avem standarde mai scăzute la femeile cu care ne futem decât la ălea cu care ieşim în public. Ba chiar la beţie mai călărim câte una cu vergeturi pe tâţe, care-i cu mult sub standardele normalului.
Pe voi trebuie să vă convingă unu' (în orice mod nonsexual) că e destul de bun să se fută cu voi, altfel clătinati din cap ca un arbitru de tenis. Trebuie să fiţi convinse că vreţi să vă futeţi cu respectivul.
Şi nu, n-am scris textul ăsta din cauză că m-a refuzat una pentru că n-am avut bunul simţ s-o întreb mai întâi cum o cheamă.

Hai, spor la beţivăneală şi futut minore bete cu arficii în cur.

29 de comentarii:

  1. Probabil ca ai doar ce meriti : NIMIC !
    Un sir de trivialitati puse doar ca sa socheze si sa umple randurile care si asa tot goale raman.
    Iti urez de Anul nou sa te indragostesti de o vita, tembela, curva si tot ce inseamna femeia pentru tine si sa suferi ca un disperat ca o "nulitate" nu te baga in seama. Si nici macar curvele alea care o fac pe bani.
    Urat trebuie sa mai fii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare bine că te dezamăgesc, însă nime' nu dă nici măcar o flegmă pe tine, frustrato, şi pe părerile tale. :-?

      Ștergere
  2. cea mai proasta postare a ta ,din toate cele pe care le-am citit .Practic nu spui nimic concret ,si mananci ce nu trebuie .Si asa ca o urare de anul nou ,arzi in cazanul cu smoala !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştii? E ca şi cum ai zice "Bă, ori că te speli cu apă rece, ori că te speli cu apă caldă, e acelaşi lucru." Da, şi când te speli cu apă caldă şi când te speli cu apă rece te SPELI, dar diferenţa e că în apă rece îngheaţă căcatul în tine şi ţi se face pula mică mică, pe când în apă caldă te poţi relaxa, poţi sta ore întregi, fără să vrei să ieşi. Ştiu, poate e o comparaţie de căcat, dar e foarte trist că până la vârsta pe care-o ai nu ai găsit încă o fată pe care să vrei să o complimentezi. Ai să înţelegi când o să fuţi fata pe care o iubeşti, până atunci n-ai decât să comentezi şi să vorbeşti aiurea.
    Şi ca să-ţi răspund la întrebare, da, e diferită dragostea de sex. Sexul e pulă-n pizdă & alte găuri şi atât.
    Dragostea înseamnă sex fără prezervativ (nu-i aşa că e naşpa cu?) sau prejudecăţi, înseamnă să iubeşti şi să venerezi fiecare parte a celui de lângă tine, înseamnă să nu te mai saturi (la propriu) de pulă, nu s-o sugi că şi el ţi-a dat nişte limbi şi na, tre' să returnezi cumva favorul. Şi crede-mă că le-am experimentat pe ambele, şi că sexul fără sentimente e ca atunci când te-mbeţi cu apă minerală, cel mai nesărat dintre toate chestiile pe care le poţi trăi. ;) Eşti prea bunăciune ca să-ţi doresc să arzi în cazanul cu smoală. Îţi doresc să mă fuţi ca să poţi să-ţi schimb părerea.
    Te iubesc hunny... şi sper c-o să mă iubeşti şi tu cândva. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putifer a.k.a Bianca06.01.2013, 21:46

      Wtf? Il iubesti ? Ciudat e ca, in insirarea ta de mai sus demonstrezi ca ai putina minte, iar prin simpla fraza '' Te iubesc hunny '' si, cireasa de pe tort : '' si sper c-o sa ma iubesti si tu candva '' dispare si acea farama de creier.
      Stii, mi-ar placea ca voi, primatele care-l '' iubiti '' pe Wooden, care ati linge si podeaua dupa ce si-ar sterge el curu' de ea, sa va aratati macar odata fatau' , sau macar odata sa va scrieti numele, adevaratul nume, nu cacatul asta de '' Anonim '' , pe care toti labarii si-l pun ca sa-si ascunda identitatea.
      Cat despre iubire, '' hunny '' , pun pariu pe 2 flegme si o bere ca nu esti o no-lifera care i-a facut altar lui Wooden, venerandu-l zii de zii si sperand, asa cum spui tu, ca o sa te iubeasca si el vreodata. Ah, cu fraza asta, m-ai lovit in punctul meu sensibil ( ai ghicit babe, in cur ) si inca rad cu pofta. Si pun pariu pe-un sfarc ca ai un iubit, in viata ta reala, deci '' te iubesc ''-ul asta cade.

      Iar mancati cacat, obsedatelor.

      Ștergere
  4. Ce-mi place când anonimii mănâncă căcat de parcă m-ar cunoaşte sau mi-ar păsa de părerea lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că-s şi eu anonim şi posibil să mă înjuri dacă mă bag.Din aştea care urmăresc căcaturi de blog-uri, vlog-uri sau ce o fi mai existat, sunt unii care cred că din câteva postări la câteva săptămâni cunoaşte totul despre acea persoană,unii mai retarzi considerându-se chiar prieteni cu ăla care postează sau ce alt cacat mai face el pentru că îl "urmăreşte" de bună vreme, el ştiind chiar şi când se cacă sau sau e constipat că şi-a luat o pulă-n cur.

      Ștergere
  5. Dupa ce scrii tu aici, eu ma numesc o curva.. Ok, sunt o curva care si-a pierdut cateva minute din viata ei si ti-a citit postarea si a ajuns la concluzia ca tu nu stii ca noi femeile sau "chestiile cu vagin" daca ne futem, chiar fara sa vrem ne implicam emotional, pur si simplu asa lucreaza creierasul nostru. Pe cand barbatul are mai mult instinct animalic. Ai un punct de vedere interesant, dar care pare sincer a fii a un unui fustrat. Inteleg ca nu iti pasa parerea altora, bravo tie! Asta-i spiritu', din partea mea poti gandi ce vrei tu si poti sa debitezi aici exact cate te duce capul din moment ce nu te cunosc personal, ma doare fix in pula. Un mic sfat: daca chiar nu iti pasa de parerea celorlalti scoate sectiunea cu comentarii.
    In inchiere, sa sugi pula de ziua ta! Te pupa mami!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hooo fa proasto, omu' doar și-a zis părerea.. Jeez.. Se zice 'pare a fi al unui frustrat'.. 'creierasul' tău nu prea te ajuta lol.. Sugi tu pula fa

      Ștergere
    2. Bn ca te simți fa curvo:))

      Ștergere
  6. L-as fute din mila pe Ionut asta doar ca sa nu mai vad atata frustrare de cacat pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  7. credeam ca scrii pe blog si ceva despre sergiu nicolaescu si meltenii din Ro. p.s:numele meu nu are importanta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce aş scrie despre asta? Chiar nu-mi pasă de hoitul lui. Nu l-am apreciat nici când era în viaţa, cu siguranţă n-am s-o fac după ce a murit, ca mai toţi retarzii români. Când moare cineva i se acordă mai multă atenţie decât e necesar să primească un hoit.

      Ștergere
  8. Mori în chinuri.
    Eh, la multe țâțe pe noul an și cât mai multe muiste regulate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu te condamn că gândeşti aşa,eşti băiat....la voi reprezintă o necesitate,nimic mai mult.Însă o fată pune mai mult preţ pe asta,mai multă pasiune şi un pic de devotament.Desigur,sunt şi fete care nu gândesc ca mine,la fel cum mai exită şi băieţi care nu gândesc ca tine.Dar este o diferenţă când ambii fac asta din iubire.Sper să trăieşti şi tu vreodată acest sentiment şi vei vedea diferenţa.

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce toţi idioţii au impresia că eu habar nu am cum este să iubeşti pe cineva? :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "pula are alt gust daca respectivul mascul ,pe langa ca va fute , va si iubeste?"- cred ca datorita frazelor de genul asta si-au facut" idiotii "impresia ca tu nu stii sa iubesti . daca intrebi 90% dintre masculi (cum iti place tie sa le zici , desi ar fi cam gresit ,intrucat nu e de ajuns sa ai ceva in pantaloni ca sa fii numit astfel ),ce inteleg ei prin dragoste sau afectiune , primul lucru la care se gandesc ei e cuvantul respect . Pana si cel mai imbecil dintre ei iti va raspunde ca fata la care tine nu e ca altele , adica nu vrea doar s-o futa , ci mai sunt si alte lucruri pentru care el continua sa fie interesat de ea .Si pun pariu ca nu ti-ai intrebat niciodata prietena daca pula ta are un gust diferit , sau mai bun decat a celor cu care a stat inainte . Daca zici tu ca ai iubit pe cineva , atunci de ce mai intrebi care-i diferenta ? E una mare :cea cu care ai o relatie e probabil pe gustul tau , arata asa cum vrei tu , nu ti-e rusine cu ea atunci cand deschde gura , nu se culca cu un strain dupa primele 2 minute , sau doar de dragul de a arde calorii .Iar cu privire la diferenta dintre cele care accepta sa faca sex cu un necunoscut , si cele care nu o fac din prima , ci mai asteapta cateva saptamani ,eventual pana ii afla numele si daca are bani, nici eu nu vad vreuna . Tot aia e . Dar tu le-ai facut pe toate curve . bagandu-le in aceeasi oala . de aia iti ureaza lumea sa mori in chinuri . Alte explicatii..injuraturi ... mai vrei ?

      Ștergere
    2. Nu ți-e rușine cu ea când deschide gura sa suga pula :))

      Ștergere
  11. Bă, io-s aia care a spus că te iubeşte şi, pula mea, acum mă simt chiar naşpa. :))
    Bianca, am o viaţă pe care o trăiesc cât pot eu de frumos. :) Nu am deocamdată un iubit, in fact, n-am mai avut de mult, dar nu din cauză că-s nasoală, ci din cauză că, efectiv, nu am timp. Nu mi-am printat poze cu Ionuţ, nu mi-am făcut altare, nu nimic. Pur şi simplu mă simt atrasă de el (mi se pare că şi-a pus o poză cu o mască pe pulă şi de atunci am tot felul de... filme aiurea in cap :)) )şi felul în care gândeşte... idk, it turns me on, pula mea. Să înţeleg că-s mai multe obsedate? Eu nu mă consider obsedată, poate doar puţin visătoare, aşa... ;))
    Eu îi urez tot ce-i mai frumos în viaţă şi poate, dar numai dacă doreşte şi el, să ajungă undeva sus. E deja mai sus decât mulţi, dar asta nu înseamnă că a ajuns în vârf. Unde unii văd un frustrat, eu văd o persoană dezinvoltă, care are sânge-n coaie să-şi spună părerile chiar dacă ştie dinainte că probabil nu vor fi agreate de toţi, o persoană cu gusturi excelente în materie de muzică şi, mai ales, o persoană căreia nu-i pasă de ceea ce cred cei din jur. :) Îmi cer scuze dacă am dedus prost ca o idioată (it happens all the time), numai el ştie dacă a ajuns să iubească pe bune pe cineva. ;) Îi doresc şi asta, să trăiască o poveste de dragoste incredibil de frumoasă, însă fără partea cu neînţelegeri, suferinţe, certuri etc. Nu-mi pasă dacă nu-i pasă, în fond, dacă nu mă cunoaşte personal nu are cum să ştie că vorbesc serios. N-am impresia că-l cunosc, deşi mi-aş dori, însă facultatea, job-ul, hobby-urile şi stilul meu de viaţă nu-mi permit să am prea mult timp liber să merg până-n Galaţi, plus că el nici n-ar fi interesat de aşa ceva.
    Soooo, nu ştiu ce căcaturi tot aberez pe aici că oricum nu interesează pe nimeni. :)) Scuze pentru partea cu te iubesc, bine? Scuze. Eram puţin beată, dar asta nu mai e de mult o scuză.
    From now on, io mă semnez cu Ana. Stanciu Ana, dacă e chiar musai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în sensul bun sau în sensul rău?

      Ștergere
    2. Asta am încercat şi eu să-mi dau seama...

      Ștergere
    3. Putifer a.k.a Bianca26.01.2013, 19:39

      Oricum ar fi, draga Ana, nu-ncerc sa par mai '' dulce '' , dar trebuia sa ti-o spun.
      Mi s-a parut extrem de penibil sfarsitul '' Te iubesc hunny... şi sper c-o să mă iubeşti şi tu cândva. :) '' si trebuia sa comentez, nu m-am putut abtine, de altfel, cum fac mereu.
      Da, Wooden are zeci de pretendente de pe urma blog-ului, dar, dupa cum imi dau seama si dupa cum a spus si el, nu le da importanta.

      Ștergere
  12. Infect mai scrii si gandesti...trebuie sa fii foarte trist in sinea ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai nimerit. Sunt atât de trist încât nu mă pot opri din râs.

      Ștergere
  13. Sfântule mai scrie şi tu ceva pe blog în pula mea, văd că pe TPU răspunzi zilnic la toţi ratatii de pe la muzică si alte categorii de cacat dar mai pune si tu un post nou pe aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă spun "Mâine" iar nu mă ţin de cuvânt, ca data trecută. Aşa că habar nu am când am să mai scriu, asta depinde de chef.
      Cel mai probabil mâine.

      Ștergere
  14. daca nu te-ai uitat la filmul 'the ugly truth' ti-l recomand,este vorba despre ce ai scris tu in postare:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pare genul de film care să-mi placă, da oricum diseară o să am ceva de drojdit la bord, deci cred că am să mă uit.

      Ștergere

Despre sfântul Woodenpints