8 dec. 2012

Că tot se apropie crăciunul, vă doresc să-mi sugeţi pula până faceţi beşici în cerul gurii. Ce spuneţi, vă place?
Sunt mai bine de 2 săptămâni până la chestia aia retardată de pe 25, şi deja pe toate siteurile a început febra crăciunului.
Mă oameni retarzi. Mă sugacilor. Mă ăştia care au impresia că perioada asta este ceva magic şi special. Să vă fut adânc în inimă. Crăcinul e cea mai retardată perioadă a anului, şi voi o faceţi să fie aşa. Pentru că vă agitaţi greţos de mult, când de fapt faceţi exact aceleaşi căcaturi pe care le-aţi făcut în fiecare an. Nu-i absolut nimic deosebit, doar aceleaşi chestii retardate, pe care aveţi impresia că dacă le faceţi pe 25 decembrie au mai mult farmec.
Nu vă mai căcaţi pe voi cu chestii gen "Craciunul nu mai este ce-a fost odată, acum tot românul ştie doar să bea şi să mănânce sarmale şi cânraţi de crăciun..." Şi voi ce pizda zbârcită a mamii voastre faceţi? Ştiţi doar să fiţi mai superficiali, mai pule blegi, mai entuziasmaţi la orice căcat sub-mediocru pe care nu aţi fi dat o flegmă în oricare altă zi din an.
Vă doresc tumori şi fisuri anale. Ăstora care cred că de crăcin se fac căcaturi speciale, atât de speciale încât faceţi şi anul viitor tot în aceeaşi perioadă.

6 comentarii:

  1. Woodăne, la mulți ani, woodăne, că s-apropie ziua ta. 22 faci, mă gibonule? Aș face cinste cu o bere. Serios mă. Doar că mi-ar lua prea mult să vin până în Galați.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu,si mie mi-a provocat greata intrebarea lui NOname...Vai de capul lor.Auzi,ca miroase a iarna.Mie imi miroase a prosti care se dau pe gheata si care se bat cu bulgari de zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, să nu mai spun că a ajuns la recomandate întrebarea ei.

      Ștergere
  3. Da sa vezi ce noroc de biserici si de site-uri, la biserica se duc toti prosti sa le dea popa vin ca sa nascut nu stiu ce prost si alte cacaturi din astea si de pe site-uri toti cumpara o gramada de cacaturi.

    RăspundețiȘtergere
  4. NOname pana la urma tot cu "sufeltul" de fetita de 16 ani a ramas ce vreti, pentru astia CA CAd din cer niste fulgi le da o stare magica...

    RăspundețiȘtergere
  5. vai, alb pe negru e cea mai grea de citit combinatie.
    in schimb ai niste idei interesante din ce am citit pana acum

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints