24 dec. 2012

Mâine

Astăzi voiam să scriu despre colindăreţii ăştia, şi cum îi foloseşte dumnezo pe ţiganii şomeri cu nevăstuică sub nas pe post de calendar, ca să ne vestească nouă crăcunul. 
Dar mi-e lene. M-a cuprins o lene atât de gravă de zici că îmi strânge cineva coaiele cu cheia franceză. 
Mă duc să beau nişte beri, poate-mi dă un plus de inspiraţie, deşi am destulă. 

Până mâine, mulţumiţi-vă cu poza asta. Ştiu că e de anul trecut şi am mai postat-o, da mi-o fost lene să scot iar masca şi să mi-o pun deasupra pulii. Mâine chiar am chef de scris, dacă nu se agravează lenea.

3 comentarii:

  1. Deabia acum am descoperit acest blog şi pot spune numai că este genial!
    Sper să postezi mai des iar dacă vrei sa ai domeniu .com te pot ajuta

    RăspundețiȘtergere
  2. ba sami bag pulan pizda matii de cacat cu ochi mancameai pula sa mio mananci boratu dreq phui skuypatheash in pizda so fut pe mata si pe taicatu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce copil frustrat mai esti! btw: Woodenpints esti genial! :)) :X

      Ștergere

Despre sfântul Woodenpints