1 mar. 2012

Fii cool,omoară un ţigan

În ultima vreme, eşti cool dacă faci campanii de căcat care teoretic au caracter educativ, însă practic se ridică la valoarea pişatului lăsat de un câine pe roata unei maşini. M-am gândit să fac şi eu azi ceva de genul, ca să fiu şi eu culeanu şi să mă fugărească femeile pe stradă să-mi sugă pula. Şi dacă tot fac o campanie, vreau să fie ceva folositor. Deci,la fel cum o spune şi titlul, dacă omori un ţigan eşti cool. Plus că, cine omoară mai mulţi primeşte multikill şi este recompensat în ţâțe. Plus doze de bere dacă-i faceţi să moară lent şi in chinuri, într-un mod cât mai original. Vreau creativitate din partea dumneavoastră. Asta este pentru cei care se pişă pe sentimentul de a fi cool, şi vor să drojdească moca, omorând ţigani.  Plus că acum este sezonul, îi vezi pe toate străzile cum încearca sa-ţi vândă mărţişoare dinălea penibile de căcat,deci aveţi de unde alege.
Cine pula mea mai cumpără mărtişoare? Cine pula mea mai dă mărtişoare? Cine pula mea cumpără şi dă mărţişoare în martie? Dacă sunt atât de cretin încât să vreau să-i dau cuiva un căcat de plastic legat cu aţă,o pot face şi în noiembrie şi în iulie şi în ce lună vrea pula mea. N-am nevoie de un anume interval de 8 zile în care să-i spun uneia „Hei,uite ce ţi-am cumpărat,un cărăbuş din plastic,l-am luat de la tigani de la tarabă cu 1 leu si 50 de bani,ce zici,îţi place? Uite,are şi o aţă cu roşu şi alb de care poţi trage,nu că-i cel mai frumos cadou la care nu te-ai fi gândit niciodată că o să-l primeşti la începutul lunii martie? Cât de spontan,original şi imprevizibil sunt!”
Nu ştiu de unde a venit chestia asta cu mărţişoarele sau dacă are vreo poveste sau legendă penibilă,dar am găsit eu o explicaţie:
Demult,când primul bărbat lega prima femeie de un copac cu sfoara,nu ca să nu se mai fută aia cu alţii,că ei erau singurii oameni oricum,o lega ca să păzească copacul,cum mi se pare şi normal să procedezi cu singura femeie din lume,că tot la tine se întoarce. Timp în care,ei îi vine primul ciclu,şi neştiind ce i se scurge din locul pe unde se pişă şi în care animalul ăla îşi bagă muscheta lui lungă,s-a şters cu sfoara,care a devenit albă cu picăţele roşii. Apoi,în fiecare an bărbatul îi arăta femeii sfoara cu care  legat-o în martie anul trecut,şi pe care ea a murdărit-o. Când au mai apărut şi alţi oameni,având spiritul ţăranului,au zis „ei da ce pula me,trebuie să-i dau şi io nevestii ceva la început de martie să nu fiu mai prost ca ăla...chiar dacă martie este o lună obişnuită şi nu se întâmplă nimic special”.  Iar cu timpul,la sfoara aia cu roşu şi alb,ţiganii au mai adăugat mărgele,bile de muc,celofan şi bucăti din flori artificiale.
Nu am înţeles niciodată de ce i-ai da aşa ceva unei femei. Doar dacă vrei să-ţi baţi pula de ea,îi oferi căcaturi mici de plastic cu care nu are ce să facă. Şi probabil nimeni nu ar da aşa ceva,dar le este frică să nu se facă de căcat. Tu,ca mascul feroce cu pulă şi coaie din dotare,te duci la servici unde ai multe colege,şi îţi zici că azi e 1 martie,şi toţi colegii tai vor veni cu mărtişoare pe care să le agăţe de ţâţe colegelor,şi tu o să pari un ţaran chitros şi scârţar dacă nu duci şi tu mărtişoare,şi dai echivalentul în bani a 4 beri pe 10 mărţişoare. Fiecare gândeşte aşa...dar dacă ar vorbi toţi dinainte,şi să hotărască să nu ducă nimeni nimic...i-ar scuti de un drum în plus şi nişte bani cheltuiţi. Sau,să le da doar celor pe care vor să le fută.
Defapt,asta este expliaţia mea când văd un bărbat că-i dă aşa ceva unei femei. Că oricum aia proabil nu merită,iar ăluia îi este ruşine să-i ceară pizdă. Şi mărţşorul ăla este un înlocuitor a următoarelor cuvinte: „Ştii,eu aş dori extrem de mult să te fut,însă nu-mi merit coaiele să-ţi spun asta în faţă şi tot ce pot să fac este sa-ţi dau căcatul ăsta în speranţa că tu te vei simţi specială,o să te pui capră ,iar eu o să dau în tine ca în oala cu sarmale,deci ce zici ne futem şi noi să miroase a primavară?” Iar aia,va uita beţiile cu vodkă acumulateîn 3 luni de iarnă în care ajungea mereu să fie poştită prin wc-uri,se va simţi ca o divă inocentă,se va fute cu ăla,după care va purta mândră în piept mirificul semn că s-a futut la început de martie,să-i meargă bine toată primăvara.
Excepţie fac mamele,profesoarele si mătuşile...cărora le dai dacă vrei să-ţi pună un 5 deşi tu eşti prost de bubui,sau să te sponsorizeze cu bani încontinuare.
Spor la prins în piept mărţişoare (măcar înţepaţi-le în sfârcuri) şi nu uitaţi că sunteţi mai cool dacă omorâţi ţigani.

6 comentarii:

  1. Dude, asa ceva sa tot citesti! Bravo, e genial scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai Wooden, unde sunt vremurile alea cand scria deasupra portii "Arbeit Macht Frei"? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mare dreptate ai ma,chiar daca a trecut 1 Martie o sa iti spun ce am patit eu la scoala,merg eu si cand intru in clasa aproape toti baietii vin la mine ma cauta in ghiozdan ce martisoare ai adus etc...apoi pleaca si se duc mai departe sa cerseasca un martisor ca nu au si ei 1 leu sa dea la o pitipoanca o ata.Si trist e ca doar cei mai distrusi,prosti,si tembeli dau martisoare,parca ar fi copiii mici inebuniti sa faca si ei un cadou de cacat si sa mai dea niste bani la tigani,in rest cei care nu au dat martisoare(inclusiv eu si inca jumate din clasa,chiar daca sarisera pe mine de ce nu dau chiar aia care nu au dat(in fine,poate vroiau sa ciordeasca si ei,dar nu cred ca si-au dat seama ca in nici un an nu au avut ce ciordi pentru ca nu dau martiosare),si ca sa o spun direct doar tampitii dau martisoare,mai bine pui banii iti iei o bere,o tigare etc si daca tot vrei sa dai un martisor nu dai la pitipoance care se lauda cu curu lor mare pe pantalonii mulati in care a intrat o groaza de puli.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mdap cam ai dreptate...Martisorr??? ce plm ..Kkt`uri

    RăspundețiȘtergere
  5. laba laba laba laba laba laba fac laba ma pish spermez sex cu alexandra io bag in gura si ea suge pula mea si ia la muie mereu asa faca muie muie suge muie muie pentru muie muie ia la muie asa ibne PYUUIUIIIUULKLALAALLALLALAL

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place sa ma masturbez in cur :3

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints