16 mar. 2012

Puliţia

Mă plimbam într-o noapte pe stradă. Da,eu găsesc  chestii mai interesante de făcut atunci când voi buginaţi,pentru că aşa vă indică ceasul,nu neaparat pentru că vă este somn. Mergeam pe stradă şi mă gândeam că acum poate veni cineva să bage cuţitul în mine şi să-mi mănânce cadavrul pentru a scăpa de urme. Asta nu s-a întâmplat desigur,pentru că până şi cei care taie şi mănâncă oameni dorm la ora aia şi carnea de om are oricum un gust ciudat. Apoi mi-am dat seama că mie nu de criminali ce vor să mă omoare si să-mi mănânce măruntaiele îmi este frică,ci de poliţie. Un criminal vine la tine,îti propteşte şundeaua în beregată,însă tu poţi să te aperi. Poţi să fugi,să-l baţi,sau dacă ai o şundea mai mare ca a lui să-i faci buzunar la gât după care să-i violezi cadavrul,depinde de preferinţele fiecăruia,sau dacă criminala era femeie cu ţâţe mari. Ei bine,dacă te prinde poliţia că te plimbi noaptea singur pe stradă,nu poţi face nimic din ce am zis eu mai sus. Pentru că e ilegal. E ilegal să fugi,să te aperi sau să le crăpi ţeasta cu pula. Mai trebuie să dai şi explicaţii,ce cauţi tu afară la ora aia,când toată lumea doarme. Sigur vrei tu să furi ceva. Vrei să furi borduri? Sau să violezi pisici poate? Sau,probabil vrei să te pişi în locuri nepermise! Dar şi mai probabil,vrei să omori pe cineva! Sau să faci ceva oricum ilegal. Asta este prima chestie care le trece prin minte (ce glume de căcat am...auzi...minte) băscălioşilor când te văd noaptea pe stradă. Dacă nu ai vrea să faci nimic rău,ai sta şi tu în casă,ca un om liber şi domestic,în comfortul propriului cămin,străzile fiind unloc interzis după ora 12:00.
Dar nu,nu m-am întâlnit cu poliţia de data asta. Galaţiul este oraşul perfect noaptea,când e pustiu. Singurii pe care i-am văzut au fost vreo 5-6 puleţi,cărora le mai miroseau buletinele a plastic încins ce ieşeau dintr-un club dinăla penal unde se duc băieţeii cu tricouri în V şi pantalonaşi ( roşii sau albaştri de regulă) mulaţi pe cur,să se spargă cu jointuri legale şi pepsi light. Erau sparţi oamenii,probabil nici nu m-au văzut când le-am arătat la muie.
Dacă voiam să scriu o baladă umpleam 3 pagini cu versuri despre cât de mult am mers şi la cât de multe chestii mă gândeam. Uneori,din lipsă de altceva,mai şi gândesc. Ce citiţi voi aici este doar 5% din ceea ce gândesc eu. Restul e prea mişto să împart cu voi. Ori asta,ori pur şi simplu uit la ce mă gândeam acum 10 minute,dar probabil era o chestie mişto,altfel nu m-aş fi gândit la ea.  Ideile tari le uit mai repede decât pe cele retardate. Ce scriu aici sunt resturi. Voi citiţi gunoaie.
Mă gândeam că lumea are prea multă încredere în poliţie şi forţele de ordine. Adică,treceam pe lângă bijuterii,bănci,magazine cu chestii scumpe şi tot ce mă ţinea la distanţă de ce se afla înăuntru era un geam penibil,pe care îl puteam sparge cu vârful bocancului,sau dacă îi futeam o flegmă mai sănătoasă. O flegmă bine plasată şi aş fi devenit multimilionar. Oare ce este în mintea acelor oameni care îşi lasă bunurile în spatele unui geam uşor de spart? Au tât de multă încredere în poliţie încât sunt siguri că nimeni nu-i va fura? Eu,nu aş lăsa nici o flegmă pe trotuar...nefiind sigur dacă o mai găsesc acolo peste jumătate de oră. La foamea din ziua de azi îţi fură şi prezervativul de pe pulă în timp ce-ţi fuţi femeia.
Nu aţi observat că în ultima vreme postez din ce în ce mai rar şi calitatea postărilor mele este la nivelul unei puli de pensionar? Dacă nu aţi observat,vă spun eu. M-am plictisit de blog. La început mi se părea o idee calumea să am un blog unde să scriu ce-mi cacă mie mintea bolnavă,dar acum lenea este prea mare. Nu-i vorba de timp,că am mai mult timp liber decât voi toţi la un loc.
Însă cât timp există oameni penibili de care să-mi bat pula,voi scrie şi aici câte ceva.

23 de comentarii:

  1. Patrula, patrula, patrula suge pula!

    RăspundețiȘtergere
  2. stii caini aia mari pe care oameni ii lasa liberi seara prin curte? avem de ales intre politisti si caini si alegem caini fiindca aia gandesc

    RăspundețiȘtergere
  3. ESTI DIN GALATI FUTUTI MORTI MATI DE SHOLDOVEAN,DE AIA ESTI PROST CA MOARTEA FUTUTI MORTI MATI TIGAN GAY CE ESTI O IAU PE MATA IN PULA SI PE TOATA FAMILIA TA SI MA PIS PE TOT NEAMU VOSTRU MUISTU DRAKULUI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,sunt din Galaţi,stau în micro 16...te aştept.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic sa te muti din oras ca vine satra din Strehaia special pentru tine-n Galati. Cica nu le plac satanele, roacării si-n general persoanele care gandesc cu capul, nu cu curul. Deci, fereste-te.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe vremea cand era militie le spuneam căcati,cand intalneam cite un cacat pe vreo poteca (pentru ca totdeauna exista cate un prost care se cacă in poteca si cand se intoarce il gustă sa vaza daca nu i-a fost schimbat) se zicea atentie! e un militian in poteca sa nu-l calcati. Dupa cate vad meteahna asta de a sta in poteca pe care te plimbi a urmasilor de căcati, pardon militieni inca dăinuie. Apropo, bolnavii acestia de ura statuta si de neputinta de a si-o exprima care te ameninta erau perfecti pentru a fi căcati, pardon militieni dar nesansa lor e ca s-a desfiintat milita si oricum, chiar daca prea distinsa institutie de fabricat căcati s-a derăpănat de mult, mai nou căcati se autofabrica. Atentie! sa nu calci pe ei. Hombre

    RăspundețiȘtergere
  7. BA MUISTULE MOLDOVEANU MATI SA ITI FUT NEAMU DE KAMASUTRE NESPALATE LA PIZDA,VIN EU LA VARA DIN TIMISOARA SI VA IAU LA PULA PE VOI MOLDOVENII ANALFABETI VIN CU TOATA GASCA SI VA LUAM LA PULA PE VOI MOLDOVENII SA IMI DAI ADRESA COMPLETA MA JUR DE NU BAG CUTITU IN MATA SI IN TACTU DATIAS MUIE DE SPURCAT.

    RăspundețiȘtergere
  8. Galaţi,Str. Lebedei,nr.19,Bloc A25,Ap.45.
    Te aştept.

    RăspundețiȘtergere
  9. BINE GAYULE,LA VARA TE ANUNT CAND VIN SI SA VEZI CE TE SPARG IMI FAC EU TIMP PENTRU BOSCHETARII CA TINE,IN PLUS VREAU SA VA VIZITEZ SI ORASUL DE RAHAT AL VOSTRU CA TU NU CRED CA AI TUPEU SA STAI ACASA MANCAMIAI PULA SI VI CU MATA SI TACTU.

    RăspundețiȘtergere
  10. Să-ţi iei şi o cutie de vasilină cu tine să nu te usture găozul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Galaţi, un oraş de terminaţi :3

    nu uitaaaa ca inca te iubeeeeesssccc Ioooonuuuuuuuţ
    să-mi bagi mana-n cur să-mi faci laba la căăăăăăcccaaaaat <3

    RăspundețiȘtergere
  12. ACUM ITI FACI SI TU ANONIMI MAI NOU SA TE DAI SMEKER CA NU TINE NIMENI CU TINE,NEAM DE SHOLDOVENI PROSTI,PE VOI SI PE TIGANI V-AS LUA PE TOTI LA OMOR SA IN MARE SA VA INEC.RAHATULE DA CAT DE SMEKER TE DAI,PE NET LEPRELE CA TINE SUNT CU DUZINA SI TARE IMI E CAND O SA IMI FAC DRUM CU GASCA O SA TE GASESC DUPA FUSTA LU MATA TIGAN BORAT CE ESTI SI DACA TE PRIND ITI BAG CUTITU IN GAT FUTUTI MORTI SI RANITII MATI.

    RăspundețiȘtergere
  13. DUTE MA IN MORTI MATI CUM TE CHEAMA IONUT CAP DE STRUT DE LA VOI DIN GALATI O HOTUL ALA DE BOLDEA NORMAL DE LA GALATIU PULI PORTU LU MATA BAGAMAIS PULA IN NATIA TA SA VINA MAI REPEDE VARA SA ITI FUT UNA IN MECLA MORTI MATI DE PROST.

    RăspundețiȘtergere
  14. =)))))) Ce oameni proști, să mor...

    RăspundețiȘtergere
  15. Alice sti eu imi bag pula in tine in mata si in neamu mati dam isi tu adresa si vin cu gasca te futem te violam si apoi iti dam muie spermam in gura ta o futem si pe mata si ne pisam pe neamu vostru ne urinam ne cacam pe voi sholodevenii muie fuck in cur

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonime..după ce că înjuri ca o cizmă,te mai dai și tare.mi-e silă de oamenii ca tine.ce dracu ți-am făcut noi să vii să ne bați?..am futut-o pe măta în gât,ce dracu ți-am făcut?.vorba lu` AliceInChains,câtă lume proastă..:)).p.s.:poți să mă(ne) înjuri până îți vine rău,că mă(ne) doare fix în cur.Baftă.

    RăspundețiȘtergere
  17. Puţifer a.k.a Bianca22.03.2012, 17:18

    Oh, cât iubesc penibilitatea anonimilor.. Mă cac pe scaun de râs când citesc aiurelile lor. Oh, mi s-a terminat popcornul.

    RăspundețiȘtergere
  18. ba!!!!!!!!anonimilor de cacat,invatati sa scrieti,apoi sa comentati,cretinilor

    RăspundețiȘtergere
  19. toti cu gasca.am o intrebare pentru anonimu' ala din timisoara care vine cu gasca:daca intr-o seara ramai singur cateva minute ,si vine unu beat,care-ti fute una in cap cu...orice(ca si asa capu tau e cam gol si se poate sparge),si gasca ta te vede zacand,intr-un lac de sange,o sa plece,sau o sa cheme politia?al dracului de cocalar analfabet

    RăspundețiȘtergere
  20. Bă pulă, dacă tot îl ameninţi ăn puii mei, măcar spune-ne şi nouă cum te cheamă. Toţi suntem smecheri în spatele unui calculator. Şi mai ales când numele este Anonim.Du-te frateee, du-te tare.

    RăspundețiȘtergere
  21. marsh ma pizda fututi dumnezeii mati cred ca esti o pitipoanca centurista fututi morti si raniti mati iti bag pula in pizda pana crapi fututen haripa si neam.

    RăspundețiȘtergere
  22. Puţifer a.k.a Bianca23.03.2012, 13:36

    Aşa măăă ! Anonimii, mai băgaţi frate http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/216/566/tumblr_luei74eM5Q1qzo4v6o1_250.gif?1323799085

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints