14 aug. 2013

Mustăți


În ultima vreme am văzut o mulțime de pizde proaste (erau și băieți printre ele, dar tot la categoria de pizde proaste îi bag) care-și desenează un căcat de mustață pe deget și-l pun în spațiul ăla dintre gură și nas unde ar trebui să aibă muci.

M-a mâncat în cur să intru pe tumblr și să văd cum niște cretine schimbă aceleași câteva sute de poze între ele de pe un profil pe altul. Majoritatea de căcat și alb-negru. Metrosexuali la sfârcurile goale sau pizde urâte care suflă fum de țigară. Sau gif-uri cu amândouă. Jalnic. 

Și erau niște lătărețe crescute la casa de copii care făceau căcatu’ ăsta cu degetul și mustața. Nu proasto, faptul că te-ai măzgălit pe deget și l-ai proptit sub bârbău nu te face nici mai drăguță nici mai amuzantă. Desenează-ți o pulă și bagă-l în cur. Apoi mă chemi pe mine să-ți fac poză.

Era mai amuzant dacă una care avea deja mustață punea degetul nemăzgălit acolo. Dar în rest nu. V-aș da cu pula până la epuizare sub degetul ăla. Și obosesc greu. 

P.S. Știu că am o privire de psihopat da eram nedormit de 30j de ore.

28 de comentarii:

  1. awesome, cineva care s-a prins in sfarsit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Am uitat din nou de ea. Meh, prea scurtă postarea să pun și pesă. Data viitoare.

      Ștergere
  3. S-a trezit instinctul de primată în ele (şi în ălea ''masculine'' ). Babuinii, parcă, îşi duc degetul la nas, după ce l-au băgat în fund, să-l miroasă. Doar că ăia au cu juma' de neuron în plus şi nu îşi desenează mustăţi pe el.

    RăspundețiȘtergere
  4. si tu tot n-ai mustata desenata sub nas? te dreaq.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mustaţă de Hitler. :)) Aşa au şi ălea ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda... Cam ca pe orice site sunt astfel de pizde proaste dar pe tumblr e altceva. Trebuie doar sa gasesti persoanele si blogurile potrivite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arată-mi tu chestii pe tumblr care merită văzute.

      Ștergere
    2. Exista bloguri si bloguri. Doar pentru ca iti sta in fire sa caci tot ce vezi nu inseamna ca trebuie sa insulti si munca artistilor de pe tumblr. Nu stii sa cauti, invata.

      Ștergere
    3. Artiști pe tumblr în pula mea? artiști? cred că habar nu ai ce înseamnă cuvântul artist.

      Ștergere
    4. /:) Trezeste-te la realitate.

      Ștergere
  7. in poza asta pari mult mai inbatranit...u care in alte poze pari un baiat dragutz de 16 ani(ia-o ca pe un compliment)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa isi puna o pula pe degetul ala, ca am vazut la curve de genul asta. Sa le mai futa si pe ele cineva.

    RăspundețiȘtergere
  9. vreau sa ma bat cu tine sa iti sparg moaca asta de infect tio iei bagamias pula pun tot galatu pe tine sa te omoram fututz gristosu mati de rocar imputit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-o*
      Băga-mi-aș*
      Galațiul*
      Futu-ți*
      Hristosul*
      Mă-tii*
      Rocker*
      :D

      Ștergere
  10. Ba io te omor bagamias pulan mata ba io te sparg te strang de gayt fututz dumniezau sati fut morti mati te iei de mine ba teheo omor futz gura mati de wodan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ~
      Eu*
      Băga-mi-aș*
      Pula-n*
      Mă-ta*
      Eu*
      Gay*
      Futu-ți*
      Dumnezeu*
      Să-ți*
      Morții*
      Mă-tii*
      Futu-ți*
      Mă-tii*
      Wooden*
      :D

      Ștergere
  11. Interesanti si amuzanti anonimii astia agramati care incearca sa injure..
    Apropo, imi place mesajul de pe mana :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar daca ar folosi si ei o cratima, ceva...
      Imi irita retina.

      Ștergere
  12. STEAUA bate legia muie dinamooo, muie jandarmeria, muie cetateni, muie woodenpints!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si cn nu e cu noi va loam in pula de zmardooooi mm de rockar muie dinamo muie tieeee muie jandarmeria muie cetateni muie mataaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Scrie ceva despre illuminati.. http://www.youtube.com/watch?v=wDaVAbXvSB0

    RăspundețiȘtergere
  15. ''Scrie ceva despre illuminati..'' sa sugi pula,e destul cat am scris?

    RăspundețiȘtergere
  16. ce pula superba ai woodan

    RăspundețiȘtergere
  17. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints