20 apr. 2012

La plictiseală


Asta o scriu mai mult aşa,din plictiseală,şi că m-am holbat toată noaptea pe pereţi şi n-am vrut să dorm,şi pentru mine e prima dată în ultima perioadă când sunt treaz aşa devreme. Acum văd şi io din ce parte răsare soarele la blocu meu. Da pula mea,n-am chef să descriu natura,vreţi natură,scoateţi capu’ pe geam că-i gratis. Maicămea s-a speriat când m-a văzut treaz aşa devreme,a crezut că s-a întâmplat ceva că de obicei io la ora asta mă culc. Dupaia mi-a zis că nu mi-a pregătit nimic de mâncare,ea era obişnuită ca io să mă trezesc după 2 şi să mănânc direct de prânz sau seară. Da cui pula mea îi trebuie mâncare...
Asta nici măcar nu-i o postare pe bune, îi mai mult ceva scris de mine ca să nu adorm până se face cafeaua. Dacă tot îs aici,să aberez puţin,că la asta mă pricep io cel mai bine. Nu vă aşteptaţi la ceva amuzant,că nu-mi iese acuma. De fapt,chiar asta este problema. Intră o mulţime de găozari pe blogul ăsta ca să citească chestii amuzante şi să belească plombele aici,că au auzit ei de la unu de pe tepeu că udăn scrie mişto. Unii sunt atât de proşti încât încearcă să mă copieze şi au impresia că tot ce fac io îi bine şi dacă îmi imită modul de a mă şterge la cur vor fi la fel de chuck norris ca mine. Alţii mă consideră special,şi au impresia că de fapt eu nu-s aşa cum scriu pe blog,ei cred că eu scriu toate căcaturile astea din experienţa altora,care sunt nişte scursuri,şi prin asta vreau să-i ironizez. Luaţi pula cu moţ cu tot. Sunt exact aşa cum par la prima impresie. Un needucat care-şi bagă pula în tot ce prinde. Nu,nu-mi pasă de cine-mi citeşte şi comentează blogul. În realitate sunt de 2 ori mai nesimţit decât încerc să par pe blog. Beau zilnic bere ieftină pe care o piş pe unde apuc în timp ce râgâi în nota DO. Mă spăl pe dinţi doar când îmi aduc aminte sau când nu am nimic mai bun de făcut până se încălzeşte apa înainte să fac duş. Mănânc căcaturi ieftine şi pline de e-uri iar deseori arunc ambalajele pe jos dacă nu-i nici un coş de gunoi pe o rază de 10 metri de locul în care mă aflu io. Câteodată bălesc perna când dorm. Mă uit la filme proaste din anii optzeci,cu Steven Segal şi Van Damme,filme dinălea de duzină în care cel mai ciumeg îi împuşcă pe toţi şi rămâne cu pizda pe care o fute la sfârşitul filmului,filme dinălea cu un final previzibi şi la care se uitau părinţii voştri în tinereţe atunci când nu se futeau. Mă joc CounterStrike,jocul ala de retardaţi unde mergi şi împuşti alţi retardati. N-am mai fost la teatru din şcoala generală,şi atunci m-am dus pentru notă,şi mi se pare de căcat să mergi la teatru. Iubesc arta la fel de mult cum iubesc şi femeile cu acnee pe muie. Îmi şterg mucii cu mâneca atunci când mi-e lene să scot un şerveţel sau n-am chef să dau 50 de bani pe un pachet de la magazin,şi nu văd nimic imoral în asta. Fac mişto de oamenii retardaţi mintal sau de cei cu defecte fizice şi asta mi se pare o chestie mişto,şi îmi bag pula în cei care-mi spun să mă pun în locul lor. Mi se pare o chestie mişto să te îmbeţi în ultimul hal şi să faci chestii pe care a 2-a zi să nu le mai recunoşti. Mi se rupe pula de copiii bolnavi de ciumă din Nepal sau de sinistraţii rămaşi fără case şi care se învelesc cu cartoane,în timp ce io o ard comfortabil într-un pat 2x2. Nu e vina mea că natura îşi bate pula de ei. Natură-1 sinistraţi-0.  Mi se pare o chestie ok să loveşti o femeie atunci când merită,sau mai ales atunci când o cere. Faptul că posedă vagin nu o scuteşte  de o perversă cu podul palmei peste maxilar. Îmi place să mă uit la execuţii de oameni pe bestgore şi chair mă amuză chestiile de genul. N-am donat nimic în viaţa mea şi nici nu o voi face. Cine donează e un om de căcat şi merită lovit cu ştecherul de la televizor peste muie până nu-l mai recunoaşte nici măsa. Nu sunt genul care atunci când se ia unul de mine să-i explic cu frumosul că-i un nesimţit,sunt mari şanse să te alegi cu un bocanc în ceafă sau măcar cu o muie arătată dacă ai 1.95 şi 120 de kg.  Uneori formez numere la întâmplare şi înjur lumea,sau le spun să-mi deschidă uşa că n-am cheie. Unii pun botu’. Am 21 de ani şi mi se pare ok să stau sa scriu retardisme pe un blog,în timp ce alţii de vârsta mea se duc la muncă să câştige bani sau mai rău,au nevastă şi plozi. Ideea de a-ţi întemeia o familie mi se pare una de căcat. Toată lumea ştie că majoritatea nevestelor după 30j de ani încep să se facă cât vacile,să le cadă dinţii sau să nu-şi mai radă nevăstuica dintre craci. Măcar aşa ştii că nu te înşeală,probabil şi ei i-ar fi ruşine să se fută cu altul cu barba lu’ Billy Gibbons (chitaristul de la ZZ Top,să vă scutesc de-un sărci pe gugăl,că asta făceaţi acum) deasupra pizdei. Numa oamenii care se plictisesc s-o ardă singuri şi să le fută nevestele celorlalţi îşi fac o familie după care încearcă să se mintă singuri că sunt fericiţi,când muncesc ca animalele de povară să-şi întreţină plozii şi o nevastă care când nu-i el acasă se fute cu burlacii pletoşi ce duhnesc a bere ieftină.
Încercaţi să mă imitaţi acum,mâncători de căcat la mâna a 2-a ce sunteţi. Oricum probabil se vor găsi câţiva care vor crede că-s mai cool dacă fac ce-am zis eu mai sus. Îmi place când lumea chiar mă ia în serios.
Încă o chestie care de care nu pot eu să mă cac,este o poponăriede campanie promovată de TPU. Ceva cu maratonul către şcoală,sau un căcat asemănător. Pula mea,ăia se plâng că nuştiu ce copii făcuţi la beţie dintr-un sat uitat de lume merg nuştiu câţi kilometri pe jos până la şcoală. Aşa,şi? Nu cunosc pe nimeni care să fi murit de la prea mult mers pe jos. Oricum la ţără în afară de păscut gâştele şi futut oi nu prea ai ce altceva să faci,deci nu văd unde-i tragedia aici. Şi eu în momentele mele de inconştienţă când mă duc la cursuri,merg pe jos,şi-s mai bine de 5 kilometri de la mine de-acasă până la facultate. Îmi ia o oră dus,o oră întors. Ştiu,acum o să ziceţi că pe mine nu mă pune nimeni să fac asta,pe când ei nu au de ales. Păi cine-i obligă să meargă la şcoală? Şcoala nu mai este obligatorie,pot sta foarte bine acasă să-i muncească pogonu lu bunicăsa şi să care apă la vaci,dacă-i deranjează aşa mult mersul pe jos. Nu te pune nimeni să faci şcoală şi să ajungi ministru,miniştri sunt destui,mai avem nevoie şi de tractorişti,macar unu-doi aşa să ne-aducă aminte de Ceaşcă.  Eu,dacă aş fi în locul lor,autobuzul ăla pentru care strâng ei bani l-aş umple cu ţigani şi l-aş scufunda acolo unde-i marea mai adâncă. Măcar aşa sunt sigur că fac un bine ţării,nu dacă trimit 20j de miniţărani la şcoală,care oricum când o să ajungă la liceu o să rămână repetenţi şi o să îngroaşe cozile de şomeri. Şi ăştia oricum pleacă în Italia să spargă moloz la negru pentru 1500 de euro pe lună.
Ce căcat,am găsit cutia cu cafea şi zahărul băgate în cuptorul cu microunde. Hm,imaginaţie de mamă...probabil aşa a crezut că nu am să-i mai beau cafeaua,da nu s-a gândit să-mi facă şi ceva de mâncare să nu fiu nevoit să folosesc cuptorul cu microunde. Uneori mă întreb dacă n-am fost adoptat...
Adele e naşpa. Nu o suport. Mă doare pe toată circumferinţa pulii că are voce şi atinge nuştiu ce note. Da arată ca o scroafă în călduri care-şi plânge de milă înainte să-i bage nea Gică cuţitu-n beregată. Are guşa cât ceafa unui cocalar de la noi. La câta grumazu’ are cred şi eu că poate să facă şi un solo la tobe din voce,dacă se chinuie puţin. Probabil are acustica bună,de aia îi aşa mare şi o bucă de-a ei cântăreşte cât două femei normale,după standardele mele,adică de care aş fute eu.  Nu mi-aş băga pula-n Adele nici dacă după asta mi s-ar oferi ocazia de a o tranşa cu barda,în timp ce ea dă foc la ploaie. Să nu mă înţelegeţi greşit,n-am nimic cu săraca purcică,nu-i vina ei că mănâncă cât un batalion de soldaţi şi nu face mişcare. Nu am nimic nici cu ea,nici cu muzica de căcat pe care o cântă şi pe care eu n-o ascult. Are voce,dar cântă nişte chestii care parcă prea-mi fac pula să strănute duios,deci nu. Doar că mă enervează faptul că-i mult prea apreciată pentru ceea ce face. Da,ştiu,e extrem de ciudat ca în secolul 21 să ai o carieră muzicală de succes,ca femeie,fără să-ţi arăţi nici o ţâţă sau să sugi câţiva metri de pulă. Însă e normal ca o cântăreaţă sau două,dacă vorbim de Adele,să se facă cunoscută cu ajutorul vocii şi nu al ţâţelor. Oricum n-ar fute-o nimeni. Bravo,vă miră normalitatea. Sunteţi extraordinari. Şi încă odată zic,nu am nimic nici cu cei trei purceluşi nici cu căcatul mediocru pe care-l cântă.
Deja am scris mai mult decât mă aşteptam,asta trabuia să fie o postare scurtă şi scrisă în silă,dar e cam cea mai lungă din ultima vreme. Nu-i bine. Mă învăţ.
A,şi pentru cârlanii care cred că-i mişto să mă înjure în comentarii,am câteva puli de rezervă. Nu-mi pasă dacă sunt înjurat sau de cine sunt înjurat. Dar dacă tot o faceţi înjuraţi-mă şi voi mai mişto. Cuvintele puse unul dupa altul,fără logică,ce sunt menite să îndrepte un banc de puli spre gura mea,însă nu prea au logică,vor fi şterse. Nu ştii să mă înjuri,deci nu meriţi să-ţi apară comentariul aici. Mai ales ălea de la anonimi. Dacă eşti anonim şi n-ai nimic de zis,sau te bâlbâi,şterg. Vrei să mă înjuri şi să-mi spui că sunt de căcat,fă-o calumea,să înţeleg şi eu ceva. Şi aveţi voie să vă şi semnaţi,că nu tai pe nimeni. La fel şi comentariile scrise cu litere de tipar.


Închei cu tradiţionalul Sugeţi Pula!

14 comentarii:

  1. Îţi vine să crezi că am stat acum să citesc tot?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' conteaza atat de mult cum arata ?
    Hmmm, pentru mine, degeaba e cineva foarte frumos si arata bine, daca e prost...
    Doar n-o iei s-o futi, deci nu vad unde ar fi problema, daca are 50 kg sau 90... irelevant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog din suflet, nu sterge comentariile aluia care zice mereu chestii de genu' "ah ce bine futi, ah mai jos, asa, da iti place, ah, fute-ma, oh yeah, ah"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Scrisesem despre cat de retardat sunt ca nu pot spune totul intr-un singur comentariu, si cat de mult iubesc eu versurile de drogati a lui Adele. Dar na, m-am simtit prost cand Metalone mi-a atras atentia, si l-am sters fiindca m-a ranit la sentiment.:(

      Ștergere
  4. Voi va intreceti in comentarii din ce in ce mai retard si fara rost sau...asa sunteti voi,retard?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ma uit la bestgore...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce plictiseala futus mortii matii, plictiseala de pe google mars in rasa matii de taran infect cacat virgin de 20 de ani bagatiai pula in mata de orfan gaozar care inca stai cu mata si cu tactu in casa pisamas pe mortii tai de taran din provincie besi in mortii matii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu altceva n-ai de făcut?..:))..cine crezi tu că stă să te bage în seamă și să-și piardă timpul citind ce-ai scris tu?..adică,io știam că n-ai prieteni..da chiar așa..ai ajuns să te cerți cu calculatorul:))..zău,ce-i în capul tău bă băiatule..sau muiere,ce-oi fi?:))

      Ștergere
    2. Anonim, tu numai aceiași placă o zici, peste tot. Același lucru și la mine pe blog. Mai postezi și la postările lui Vlad, înjurându-mă pe mine, că așa este când nu le ai cu văzul. Penibil...

      Ștergere
  7. Udăn du-te şi fă stand-up :))

    Ei pula mi-e prea lene să mai caut vreun cont gugăl sau uărdpres.

    RăspundețiȘtergere
  8. Om mai prost ca tine,pana-i pula nu o sa gasesc.

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints