13 apr. 2012

Dumnezei şi ţâţe


Că tot se apropie paştele mamii voastre şi toată lumea ţipă că a înviat pletosu’ ăla care se crede mai dumnezeu decât mine,am zis că ar fi mişto să scriu şi ceva despre asta,dacă tot nu-mi vopsesc  OOle.
Am pus ţâţe în titlu ca să citească şi lăbarii care intră aici pentru că li se pare lor că io aş fi un tip amuzant. Nu-s. Sugeţi pula. Şi cui nu-i plac ţâţele? Până şi femeilor le plac...
Ok,deci,din acest moment,de la rândul ăsta şi până la sfârşitul postării să ne prefacem că există un dumnezeu,o entitate ceva. În rândurile ce urmează am să scriu ca şi cum în mintea mea este înfiptă adânc ideea că există zei. Nu te poţi lua de ceva e nu există. Să vă spun şi de ce. Nu poţi spune că dumnezeu nu există după care să iei şi să critici ce a făcut dumnezeul ăla care tu ai spus mai devreme că nu există. În cazul ăsta eşti retardat.  Dacă dumnezeu nu există,măcar prefă-te că există cât timp vorbeşti despre el. Mulţi,atunci când încearcă să aducă argumente împotriva credinţei în general,îşi oscilează părerile... când spun că dumnezeu nu exista,când vorbesc despre el ca şi cum ar exista. Iar astfel pari mai retardat şi decât un creştin,care vorbeşte cu dumnezeii,dar măcar în mintea lui există.
Acum mă voi lua de dumnezeul creştinilor,pentru că ăsta-i cel mai pupat în pulă pe la noi.
În primul rând nu-i înţeleg logica. Bun,să zicem că se plictisea acolo în cer să joace barbut cu îngerii şi să se ardă la ochiul maro cu sf. Petru,şi a zis că ar fi mişto să creeze o lume plină de bastarzi pe care să-i trăsnească din când în când,pentru propriul amuzament. Dar de ce ar avea nevoie ca bastarzii pe care i-a creat el,să umble prin biserici,să ţină poze cu el prin casă,să aprindă lumânări,să ţină post,să nu fure,să nu omoare,să nu înjure...şi alte căcaturi pe care cică e păcat să le faci te bagă să clocoteşti la cazan. Pula mea,cu ce-l deranjează pe el că noi ne dam în cap unul altuia,minţim sau ne futem femeia în săptămâna mare (care are tot 7 zile,dar e mare că aşa vrea big boss).
Sau probabil el nu a vrut niciodată toate astea,dar unor oameni li s-a părut că a crede în ceva şi doar atât este prea sec şi lipsit de farmec şi astfel au ajuns să inventeze obiceiuri şi sărbători din ce în ce mai retardate şi inutile doar ca să nu fie religia lor prea plictisitoare. Eu,dacă aş fi dumnezeu,aş râde şi cu curul meu sfânt de ăia de pe pământ,de popii care umblă îmbrăcaţi ca nişte boieri poponari din evul mediu,de ăia care se duc la biserică să-şi miroase băşinile unul altuia acolo,se ard cu lumânarea şi-şi pătează hainele de ceară,de ăia care pupă hoituri în speranţa că asta le va aduce noroc...mai precis de toate chestiile care stârnesc râsul,nu admiraţia oricărui dumnezeu.
Probabil dumnezeul ăla care susţineţi voi că ne-a creat,acum clatină dezamăgit din cap când se uită cât de departe au ajuns unii cu divinizarea lui...şi se duce s-o pună de-o miuţa cu sfinţii.
În ceea ce mă priveşte pe mine,n-am de gând să-mi pierd vremea căutându-mi fericirea şi liniştea interioară,după care să mă conving singur că nu le voi găsi în viaţa asta şi voi avea parte de ele după ce crăp,cu condiţia să pup în cur un zeu.
Scriu toate astea despre religia creştină pentru că nu-i suport pe cei care încearcă să-mi bage pe gât convingerile lor. Nu suport pe cineva care mă crede atât de idiot încât eu sunt incapabil să-mi decid singur soarta şi am nevoie de el,bunul samaritean,să-mi arate adevărata credinţă şi să-mi deschidă ochii astfel încât să pupăm amândoi la sincron aceeaşi omnipulă de zeu. Să facem amândoi mătănii şi 2000 de cruci pe minut. Apropo de mătănii,de ce pula mea toată lumea face mătănii? Care-i scopul lor? Faceţi şi voi flotări,genoflexiuni...dar nu mătănii,că poate primiţi un viol scurt când nici nu vă aşteptaţi,dacă tot vă puneţi capră în repetate rânduri. Sau ăsta-i şi interesul? Să primiţi o pulă noduroasă în rozetă?
Îmi vine să le fut un şut în hemoroizi cu ţâful bocancului,ăstora de fac mătănii.
Şi nu,nu am nimic cu cei care cred într-o divinitate. Crezi în ce vrei atâta timp cât îţi vezi de treaba ta şi nu încerci să-i bagi şi altuia pe gât chestia în care crezi tu. Poţi crede în ceva şi fără să fii penibil.
Acum vor veni minţile luminate să mă întrebe „da dacă nu există dumnezeu,pe tine cine te-a făcut?”. Păi,de făcut cred că m-a făcut şi pe mine o mamă,cel puţin eu aşa sper. Şi mă doare în cel mai întunecat cotlon al pulii de cum a apărut omenirea,de cine a creat universul şi oamenii,sau dacă ne-a creat cineva sau pur şi simplu am evoluat. Chiar nu-mi pasă,am alte chestii mai importante de făcut decât să îmi pun întrebări la care oricum nu voi găsi un răspuns sigur. Chiar dacă ar exista un zeu care să ne fi creat,presupun că nu-i atât de retardat încât să te trimită în nuştiuce infern după ce mori,pentru că nu ai vrut să fii un bufon toată viaţa. Dacă chiar există cineva care poate să creeze un univers din nimic,probabil are destule coaie ca să nu mai aibă nevoie de rugăciuni,lumânări aprinse sau mătănii.
Cât despre cei care susţin că l-au văzut pe dumnezeu,că au murit şi au înviat iar acum vin cu mărturisiri...nu ştiu alţii cum sunt,dar eu tind să nu cred ce zice un ţăran cu mămăligă între degete şi bălegar între dinţi,care arată ca rezultatul unui incest între fraţi la beţie. De obicei doar ăştia susţin că l-au văzut pe dumnezeu. Iar dacă nu se încadrează în descrierea făcută de mine mai sus,nu mai au nici o scuză pentru penibilitatea lor,deci nu merită luaţi în seamă.
Închei aici. Probabil am să mai strecor ceva despre sfintele boaşe şi prin alte postări. Oricum nu voi înţelege niciodată religia asta,sau oricare alta. Sunteţi dovada vie că există şi oameni mai proşti decât cleverbot-ul.
Hai,succes la vopsit ouă,mâncat cozonaci,colivă,futut minore,băut ţuică sau ce pula mea mai faceţi voi de paşti. 

9 comentarii:

  1. Era faza aia: http://s3-ec.buzzfed.com/static/imagebuzz/web03/2010/9/3/6/religion-is-like-a-keep-it-inside-11297-1283509798-5.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooden Pizd imi bag pula in mata si o fut in gura ce parere ai bagamaij pula in tine fututi dumnezei si pastin gatzi mortilor mati

    RăspundețiȘtergere
  3. Penibil, fata de cine? De lumea asta. Se numeste smerenie, si e o cale de a te detasa de tine insuti, a-ti lasa orgoliul (care e o legatura directa cu lumea materiala) la o parte.
    Mda, e mai usor sa fii ateu. Crezi ca eu n-as vrea? In pana mea, dar am patit prea multe chestii ca sa ma las. Un Creator exista, asta e clar pentru mine. Poate ca faptul de a te face de ras cum spui tu, este si o cale de a ne cere scuze ca ne-am cacat pe darul vietii. Te simti naspa daca nu faci nimic. Constiinta ti-o cere. Oricum, majoritatea oamenilor fac aceste "ritualuri":
    1. Ca sa primeasca ceva in schimb.
    2. Din recunostiinta
    3. Ca sa mentina un contact permanent cu divinitatea, aducand intreaga posesie materiala spre desavarsirea sufletului.
    Dar, dupa cum stii, prima varianta este cea mai des intalnita, dar, intr-un fel sau altul, e un pas spre cea de-a treia. De-aia si necazurile astea, ca ti-a foc casa (stii despre cine aduc vorba )sau cine stie ce ti s-e mai intampla. Ori sa-ti intareasca credinta ori cica sa te "indrepti". Dar oamenii mai nou au ajuns atat de retarzi incat sa zica : "Bag pula, nu exista nimic".

    Ah, da, scuze daca ai citit acest comentariu, stiu ca n-are nicio importanta, dar am scris mai mult pentru mine ca sa-mi confirm niste lucruri.

    Ce vreau sa te intreb de fapt:
    Ce parere ai in legatura cu agnosticii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints