28 apr. 2012

La borţoase


După cum am mai spus de vreo două ori pe blogul ăsta,urăsc femeile borţoase. Ştiu că acum vor veni nişte viitoare borţoase să-mi spună "dar şi mama ta a fost borţoasă,şi nu se zice borţoasă,se numesc femei însărcinate!" Pula mea,io tot borţoase le zic. Şi pe vremea când eram în burtă la maicămea,borţoasele nu-şi dădeau atât de multă importanţă câtă îşi dau în ziua de astăzi.

De fapt,ăsta e principalul motiv pentru care urăsc eu borţoasele. Îşi dau prea multă importanţă şi se cred mai speciale decât sunt. Au impresia că fac ceva nemaivăzut de om,şi fără ele dispare întreaga rasă umană. O pulă. Nu sunteţi speciale. Doar vă reproduceţi,adică faceţi exact ceea ce v-a setat natura să faceţi. Şi asta din instinct. Vă perpetuaţi specia,la fel ca ratonii,mangustele,ornitorincii...şi alte animale retardate,care au impresia că singurul lor scop în viaţă este să se reproducă. A,şi şobolanii,că şi ăia se fut şi fac pui.

Eraţi cu adevărat importante pentru societate dacă rasa umană ar fi fost pe cale de dispariţie,dar când suntem 7 miliarde,iar oamenii încă se mai fut cu spor să facă plozi,sunteţi mai mult decât inutile. Deci puţin contează dacă o borţoasă este lovită de autobuz şi împrăştiată pe şosea ca o flegmă,sau o femee care ştie ce-i ăla prezervativ şi la ce foloseşte. Aş prefera ca borţoasa să fie aia lovită,că e prea inestetică fizic s-o mai fută şi altcineva în afară de ăla de-a lăsat-o grea.

Ok borţoaselor purtătoare de marsupiu,v-a spus bastardul care şi-a dat drumul în voi că sunteţi speciale. Normal,că el a fost ăla care s-a încumetat să vă fută. Pentru el probabil chiar sunteţi speciale,dar pentru oricine altcneva,ca mine spre exemplu,sunteţi doar nişte femei urâte cu geometria futută. Nu sunteti cu nimic specilale. Orice retardată poate sta cu pizda în sus,să fie futută şi să ramână cu burta mare. Nu trebuie să atingi o stare superioară a condiţiei umane ca să rămâi borţoasă...pur şi simplu te fuţi. Nu faci nimic special. O poate face oricine,oricât de redus mintal ar fi. Nu văd de ce ai pretenţia ca lumea să te trateze diferit după ce te-ai futut neprotejat. 

Probabil asta este o nevoie de-a lor,o metodă prin care tânjesc după atenţie. Pentru că după ce ai trecut de 20 de ani,singurul lucru pe care-l mai poţi face,în caz că eşti o fiinţă mai jos decât mediocră,este să rămâi gravidă. Adică borţoasă,că gravidă sună vulgar. Ăsta este singurul mod prin care pot avea pretenţia să fie tratate diferit,care necesită zero efort.  Vor să se simtă speciale,ca pe vremea când erau virgine,şi le prosteau pulărăii spunându-le că-s speciale doar ca să se fută cu ei,după care le lăsau pentru alta cu ţâţele mai mari. Aşa a apărut şi clasica poveste a fostelor virgine.

  Nu ştiu dacă eu sunt singurul care a întâlnit,sau mai sunt şi alţii,dar în 80% din cazuri,când întrebi o fată dacă mai e sau nu virgină în scorbură,îţi spune aceeaşi poveste de căcat,pe care nimeni nu o crede.  Majoritatea vor spune că s-au futut prima dată mai mult din inconştienţă,şi nicidecum din curiozitate,că erau puţin ametite şi au făcut cea mai mare prostie din viaţa lor,că au încercat să refuze până în ultima clipa,că a fost mai mult viol,deşi îl cunoşteau de ceva vreme pe tip si au crezut că va fi altfel,dar ăla nu le-a mai sunat a doua zi...şi tot felul de povestioare de căcat pe care le auzi din gura oricărei femei,ce are impresia că dacă îţi zice că nu-i place să facă sex pare mai puţin curvă. Toate vor să credem că atunci când s-au futut prima dată,au făcut-o doar la insistenţele ăluia,că ele nu şi-ar fi dorit asta deloc. Muriţi bă! Nimeni nu te fute dacă tu nu vrei! Decât dacă-i violator,dar e puţin probabil să dai peste unu dinăla. Dacă-mi zici că tu nu te fuţi din plăcere,ci pentru că insistă unul şi altul nu pari mai puţin târfă,pari o târfă ipocrită.

Dar să revenim la borţoase. 
Pentru că doar eu sunt atât de nesimţit încât să-mi bat pula de bietele femei ce trec prin chinurile facerii,am intrat zilele astea pe unul din cele câteva sute de forumuri pentru borţoase. Şi am început să fac mişto,să bag strâmbe şi mai nou,să le oripilez cu imagini mult prea dure pentru retina lor. 

Nici nu vă imaginaţi cât de sălbatic mi se scoală pula când văd cum se atacă,şi cât de uşor le pot perturba liniştea din universul lor perfect. Ăsta e genul de femeie care are nevoie de 12 şedinţe la psiholog în caz că le arată cineva la muie. Ba mai mult,orice ai face,care nu-i în rând cu gândirea lor îngustă,te trimite la psiholog. Ce bă,nu-ţi plac copii? Eşti un pericol pentru societate,meriţi să fii închis,omorât cu pietre,împuşcat în gât. Marş la psiholog!
Orice chestie mai dura spusă la adresa lor,este văzută ca o jignire de către cârdurile de borţoase şi eşti văzut ceva de genul: "cum îndrăzneşti tu,un biet muritor,să te iei de cineva care poartă un copil în pântece?!?!?!"

Pula mea,mi se pare super-extra-mega amuzant deci mă iau. Ştiu,mă plictisesc groaznic. Eu vă las,am puţină treabă pe mămicamea.ro.

12 comentarii:

  1. =))..hai că asta chiar e ceva nou..:))..mai știi de cine să te mai iei?..=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce te-a determinat sa intri pe site-ul ala? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai fa si tu rost de niste siteuri,am si eu chef de caterinca cat sunt suspendat pe tpu....

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Îmi şi imaginez ce le oripilezi pe ălea. O să crească rata de plozi dezorientaţi mental cu 70% datorită prezenţei tale pe site-ul ăla.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu inteleg de ce generatia ema se arata chiar asa bine ma uimesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt EmaS de pe TPU,ateu prost putrezirai in iad pacatosule mori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar aşa? EmaS ar fi început cu : "Pocăieşte-te!" fiecare comentariu. :)) Replici infantile!

      Ștergere
  7. Ai fost ceva mai dur, dar sincer iti inteleg frustrarile. Eu sunt fata, am 29 de ani si nu vreau copii. Sunt foarte atacata de celelalte cand spun asta, ma fac sa ma simt mult mai prejos decat ele. De fapt nu au facut nimic deosebit in comparatie cu o maimuta. Si totusi... atata ura acumulata iti face rau chiar tie. Iti otraveste sufletul, in timp ce ele isi traiesc vietile fericite. Cel putin eu prin asta trec. Iti doresc multa liniste sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
  8. "E'h...pustiul asta ''retardat face parte din generatia Emo..mai mult ca sigur..si el saracul cred ca nu e vinovat cu nik..societatea , educatia si cred ca cel mai probabil lipsa parintilor lui...un om nu e rau...devine rau din cauza circumstantelor..el saracul poate nu fi un caz pierdut dar deocamdata e la pamant! Nu are principii, nu are nimik ..probabil e vreun blogger/hacker de ultima mana care daca are blog si poate eventual sparge adresa de email a cuiva....se crede superior....poate maica-sa este saraca o femeie pe care el o descrie la peste 30 de ani fara dinti in gura care il inseala pe taica-su..pt ca nu ai de unde stii atatea detalii despre o viata atata de ratata decat daca traiesti una..asa ca nu il blamez... of saracul... mie una mi-e mila de el.. nicidecum altceva.. chiar mi-e mila de el..pt ca din pacate nu e singurul de acest gen...nu are de unde vedea altceva bun daca el insusi traieste asemeena poveste urata.. si din ce in ce mai multi pusti'de varsta lui sunt pe aceasta cale: totul pt ei e de rahat, nu cred in Dumnezeu, in familie, in lucrurile care iti aduc cu adevarat implinire...pt ca nu au de unde vedea altceva in jur."


    Cred.
    Ca.
    Ma.
    Cac.
    Pe.
    Mine.
    De.
    Ras.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai ma da´ mai scrie ceva, ce tot faci? Ma tii cu sufletul la gura bai:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai da scrie odata ceva copchile ca nu mai rezist ba!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai scrie si tunpula mea ceva copchil kopak k nu mai suport ma!!!!

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints