19 sept. 2013

Forumuiși



Mi-am făcut azi cont pe un forum. Tot azi am luat ban pe acel forum pentru că troll. Așa mi-a scris adminul, am ban pentru că troll. Dar eu nu troll. Eu doar mi-am spus părerea și nici n-am înjurat. Am fost suspect de politicos. Din nou m-am convins că politețea nu-i bună. Cel puțin pe internet. 

Computergames e forumul cu pricina. De obicei eu nu prea le am cu forumurile, am frecventat destul de puține până acum. Și când spun frecventat, durata medie de activitate acolo a fost în jur de o săptămână-2.  După, ori luam ban pentru că trebuia să-i explic unui inapt ceva cu forța, ori mi se părea plictisitor și plecam de bună voie. 

Întotdeauna pe un forum se ajunge la ceartă dacă nu ești de acord cu majoritatea. Dar nu ceartă propriu zisă, adică norodul să fie împărțit în două bâcăți care să arunce cu căcat una în alta, cum am fost eu învățat la malul Dunării. E ceartă d’aia în care orice spui, vine un copil retardat cu scuipat la colț de gură și zice ceva complet pe lângă subiect ce vrea să pară a glumă/insultă/caterincă doar că fără pic de haz sau logică. Și într-o astfel de situație, te simți obligat să-i fuți niște paști/dumnezei. Bunul simț te obligă să vrei să-l găsești și să-i dai pe la puță cu pârlitoarea de porci, pentru binele speciei.

Eu urmăream forumul de vreo 2-3 ani, am mai avut cont acolo acum ceva vreme care însă mi-a fost la fel de banat pentru că am spus ce cred eu despre dumbstep. Și când spun că urmăream forumul, mă refer că intram mai rar decât lunar doar ca să văd ce se mai aude de unele jocuri pe care le așteptam eu sau care au fost închise. Dar asta n-are importanță. 

Prima chestie pe care am învățat-o în 30 de minute de postat cât a supraviețuit contul meu, a fost că indiferent câți ani ai, dacă ești membru nou și cu păreri, vârsta îți este limitată sub 15 ani. Chair dacă pe profilul tău scrie anul nașterii, pentru toți ai mai puțin de 15 ani. Chiar și ăia care chiar au mai puțin de 15 ani te vor acuza că ai mai puțin de 15 ani. 

A doua chestie, este că acolo e un fel de comunitate strâns legată ca hora de nuntă unde se calcă bețivanii pe mergători. Oamenii ăia nu cred că s-au contrazis vreodată cu cineva. Iar eu când am venit cu o părere diferită de-a lor, probabil s-au speriat. Adică păreau foarte năuciți.

„Uite, omul ăsta zice chestii care contrazic ce-am spus noi! Ce ne facem? Până acum nu ne-am mai confruntat cu așa ceva. Eu cred că-i un troll. Care vrea să-și bage pula în liniștea forumului nostru și să ne fută armonia. Haideți sa-i spunem că-i un troll, un retardat, că n-are mai mult de 15 ani, să-l trimitem la psiholog, să-i spunem că-i un frustrat, un hater, să-i dăm report la toate postările pentru că troll, chiar dacă nu a înjurat, să chemăm un admin să-l baneze ca noi să ne putem albi reciproc sfinferul cu limba”. 

Probabil mulți nu știu ce-i ăla un troll. Ăsta e un troll. Cel puțin așa știu eu.

Iar un troll de internet e ăla care spune doar căcaturi, în mare parte false, intenționat ca să agite spiritele. Cam așa văd omușorii de pe forumul computergames exprimatul unei păreri prorpii diferită de a lor. Că ai venit să-ți bagi tu pula în buna lor dispoziție și trebuie să fii dat afară.  

Subiectul era unul cu câinii vagabonzi (normal). La care eu n-am făcut decât să spun că pe mine nu măderanjează absolut deloc prezența lor, ba chiar îmi face plăcere să mai mângâi câte unul dacă-mi iese-n cale și că nu-mi pasă de oamenii care sunt mușcați. Probabil dânșii erau din ceata aia de cretini care au fost mușcați de câini, iar ce spuneam eu li s-a părut inadmisibil. Cu toate că întrebarea principală era „Eutanasierea câinilor, da sau nu?”. Atât îți trebuia să spui nu, sau să mai ai și o părere că de ce nu. 

Poate n-am eu cea mai mare acuratețe în logică din univers, dar când spui că nu te deranjează ceva și că poți trăi liniștit chiar dacă acel ceva există, n-ar trebui să pari frustrat sau troll. Ei bine, acolo nu merge așa. Dacă 90% din comunitate spune că e senzațional să-ți bagi nuci fierbinți în cur iar tu spui că nu te pasionează asta și nici nu vrei să încerci, o să fii acuzat de troll. Ăsta-i singurul motiv pentru care tu nu vrei să-ți bagi nuci fierbinți la maro, ca să-i oftici pe ei și să agiți spiritele.

Apoi am lăsat link de la articolul anterior în care am scris despre câini. Atât mi-a trebuit. Au început omușorii să-mi dea copy/paste la fraze din postare. După care se enervau, făceau clăbuci la gură că cum să n-am eu nimic cu câinii maidanezi, probabil se dădeau de vreo 2-3 ori cu capul de tastatură (asta ar fi singura scuză valabilă pe care ar putea s-o aibă pentru răspunsurile pe care mi le-au dat), mă acuzau din nou de troll, că doar un troll n-are nimic cu câinii, îmi spuneau că mă ignoră că așa au văzut ei în filmele cu brusli că se procedează cu troll-ii, după care îmi răspundeau din nou la mesaj.

Și tot așa până a apărut adminul și s-a supărat că i-am pus membrii fideli în dificultate.

Aș mai fi vrut să rămân, mă distram destul de frumos. De fapt, eu mă distrez oriunde dau de proști. Dar se pare că adminii au ceva cu distratul pe seama idioților. Asta este. Forumuri mai sunt. Începe să-mi placă și chiar n-am altceva mai bun de făcut.

Aș fi venit și cu print screen-uri de-acolo, da mi-au șters și postările. Data viitoare.  Încep să-mi placă forumurile. A fost mult mai amuzant decât la borțoase.

Meh, mi-aș fi întemeiat și eu armată de forumiști care să urle în aceeași direcție cu mine să le văd reacția spahiilor d’acolo, da mă descurc și singur, n-am nevoie de ceată de răgaci după mine.



18 comentarii:

  1. ce pula misto ai wodan am observat ca ai talent la spargerea gaoazelor cine te-a invatat sa futzi asa de delicat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O dameză bătrână, în popor i se zicea mă-ta.

      Ștergere
    2. wodan ai cea mai misto pula din univers

      Ștergere
  2. Aha, sa intelegem ca toti cei din jur au o problema ca tu nu te poti integra in niciun grup. Alt emo-kid care s-a dat pe rock si se crede special.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă asta ai înțeles tu din articol, ori ai citit un rând da și 3 nu, ori ești idiot. Eu înclin să cred a doua variantă.

      Ștergere
  3. Ba bagamiaj pula stergi tu comenturile catz e frika bagamias pula te frica ca te bat sitz scot matele de esti unm fraer gata nu te mai iert ei batae emuistule.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite că pe ăsta am să-l las. Să vadă tot poporu' cum te faci de căcat în public.

      Ștergere
  4. Acum ce sa zicem...prea esti banat peste tot. Ori e toata lumea nebuna ori tu. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. las ca ei batae stiu unde lucreaza mata sio so fut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana o bati tu pe chestia din care a iesit wooden, te "ea" pe tine gramatica in pula, expiratule.

      Ștergere
  6. FIRIAL DRACU DE SEXOSSSS MAMAA CE TALEENT CE FENOMEN CE BINE SPARGI GAOAZE DE MINORE AHH AHH

    RăspundețiȘtergere
  7. FIRIAL DRACU DE SEXOSSSS MAMAA CE TALEENT CE FENOMEN CE BINE SPARGI GAOAZE DE MINORE AHH AHH

    RăspundețiȘtergere
  8. FIRIAL DRACU DE SEXOSSSS MAMAA CE TALEENT CE FENOMEN CE BINE SPARGI GAOAZE DE MINORE AHH AHH

    RăspundețiȘtergere
  9. woden woden eu am facut aztazi prima laba hai sa facem laba anpreuna te rog pliz ajutama

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints