11 iun. 2013

Nu suport rockerii, partea a II-a



De-acum am să scriu cu portocaliul ăsta. Mi-a plăcut cum se vedea paragraful portocaliu din postarea trecută, deci rămân la el până mă plictisesc. 

În prima parte am vorbit despre câteva categorii de astfel de persoane pe care nu le suport. De atunci a trecut ceva vreme, am cunoscut oameni noi și am întâlnit alte situații. Nu, nu e o postare în care să-mi cer scuze pentru că am jignit anumite persoane. Dacă le-am jignit înseamnă că meritau asta. Vreau să spun doar că de atunci și până acum, au mai apărut categorii de rockeri pe care nu le suport și am început să am o părere din ce în ce mai proastă despre aceștia. Îmi este și jenă că mă identific cu ei.  Am ajuns la concluzia că 80% dintre rockeri sunt niște oameni de căcat. Ceea ce este un procent asemănător cu oamenii de căcat, indiferent de ce muzică ar asculta aceștia. Adică, din 10 oameni, 8 mi se par cretini. Din aceștia 8, 4 ascultă rock și 4 nu. E cam aceeași chestie.
Dar eu am ceva cu rockerii. De ce? Pentru că ăștia își suflă singuri în cur. Au impresia că simplul fapt că ascultă muzica asta îi face cu ceva superiori față de alții. Repet, și mie-mi place rock-ul,  este în topul preferințelor mele în materie de muzică, dar nu mă cac aiurea pe mine și nici nu mă simt superior altcuiva DOAR pentru că eu ascult rock și el nu.  Sunt alte metode prin care poți să-i demonstrezi cuiva ca-i imbecil, iar printre acestea nu se numără și faptul că ascultă alt gen de muzică.

Există gândirea aia de 3 lei a rockerului, conform căreia ar trebui să fie uniți, chiar dacă ei nu se cunosc ca persoane. Uniți pentru ce?  Simplul fapt că-mi gâdilă timpanul aceleași acorduri care ți-l gâdilă și ție, mă face să vreau să fim prieteni și să-ți iau părarea indiferent de situație? Păi ,dacă mie mi se pare că tu ești un om prost și meriți să mă iau de tine, asta am să fac. Mă doare-n pulă că-ți place cum cântă Lemmy și ai tricou cu Queen. Asta nu te ridică cu absolut nimic în ochii mei.

Întâi suntem oameni, apoi rockeri, mânca-mi-ați toată pula de îngâmfați.
Și există aceste moluște din smoală, care cred că toți oamenii inteligenți și de treabă ascultă rock, iar toți oamenii proști și încuiați nu. Pentru ei, muzica se împarte doar între rock/metal și chestii care nu-s rock/metal.  Iar chestiile care nu-s rock/metal, au impresia că înseamnă doar manele și ce se dă la radio. Pentru ei nu mai există alte alternative, alte genuri. Doar metale și nemetale. Mai ceva decât tabelul periodic.
De obicei astfel de oameni sunt cei încuiati, și nu ăia pe care-i arată ei cu degetul. Încuiați, pentru că pot conversa doar cu oameni care ascultă același căcat ca și ei. Încuiați pentru că se uită mai întâi la ce ascultă cineva, apoi la ce are de zis.
Ce-i drept, n-am întâlnit nici eu prea mulți oameni care să asculte copilu’-minune sau  gagnam style și să nu duhnească de prostie. Dar asta nu e o regulă. La câți cretini care ascultă Metallica am întâlnit, chiar nu mai pot să cataloghez pe cineva doar pe baza gusturilor muzicale.
Am prieteni care ascultă rock, dar am prieteni și care nu ascultă rock. Diferența nu-i mare. Iar dacă de mâine cei care ascultă rock ar începe brusc să fie fani inna și Sofia Vicoveanca, asta nu ar schimba cu absolut nimic relația de prietenie. Probabil nu se va întâmpla niciodată asta, pentru că eu n-am prieteni cretini, dar am pus așa un caz ipotetic.
Dacă ai prieteni care ascultă exact aceeași muzică ca și tine și ești prieten cu ei doar din cauza asta, pentru că ești prea prost să ai ce vorbi cu cineva ce ascultă altceva, e foarte posibil să te regăsești în descrierea de mai sus.
Da, ce-i drept, două persoane ale căror preferințe muzicale se intersectează, au încă un subiect de conversație. Încă UNUL, pe lângă multe altele. Dacă pe ambii în duce capul, pot conversa foarte frumos și la același nivel și fără subiectul ăla în plus. Dacă în schimb subiectul muzică este cam singura chestie despre care poți vorbi cu cineva...de ce căcat oare mă mai chinui să explic? Oricum n-ai ajuns până aici cu cititul.
Un rezumat al acestei postări ar fi că nu toți care ascultă rock sunt niște oameni ok, și nu toți care ascultă altceva sunt niște oameni de căcat. Ar fi bine să băgați asta la cap, troglodiți cu sau fără plete.

Las atât articolul ăsta. Următorul o să fie despre blecări.



10 comentarii:

  1. Ai dreptate,sunt cu un tip de genul in trupa care asculta doar METAL METAL METAL,daca vine vorba de punk sau alternative etc spune ca e un cacat si ca nu facem cover la asta,desigur,metalul e tare dar punk-ul,alternative-ul etc nu sunt mai prejos...apropo,merci pentru melodia de la final,e tare trupa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate,respectul meu pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scurt si cuprinzator. Ai cumva iubita? -.-

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place ina si cu andra wodan si eu sunt ssexi si e misto ina aia rocanrolz? eu vreau sexi cu tine te ibuesc sug tot ce ai tu gros si tare as vrea sa ma futez cu tinme

    RăspundețiȘtergere
  5. mno dar ce liniste-i pe aici.. oare de data asta Woodan chiar a murit?? o.O

    RăspundețiȘtergere
  6. Iesi acasa... ma duc sa ma disper cu chitara :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am probleme cu oamenii care asculta cacaturi(manele,pe care NU le pot numi muzica;muzica comerciala).
    Recunosc,si eu am prieteni care asculta muzica comerciala,dar nu manele.Insa deja devin enervante toate cacaturile alea comerciale!

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints