26 mai 2013

Hateri



Acest termen folosit din ce în ce mai des de noua generație iMuci. Când mă dau pe net, nu-i zi în care să nu aud asta de la cel puțin un destrămat, căruia i se pare suspect de incredibil că nu-mi place ce-i place lui.
Termenul de hater (pentru că da, româna e nașpa și doar echivalentul cuvintelor în engleză sună bine), există de mult timp. Dar acum l-au descoperit și terminații răgaci români, și au început să arunce cu el ca popa cu agheasmă. Probabil dacă-i iei pe fiecare în parte și îi pui să explice exact ce înnseamnă termenul de hater, transpiră sub limbă și habar nu au ce să răspundă.

Cel mai des e folosit când îți permiți să ai tupeul de a nu te bucura ca un retardat pentru succesul altor persoane. Dacă nu-ți place ce face cineva, cu siguranță ești un hater, ești invidios pe respectiva persoană și ai vrea să ai banii și faima ei.


Ce, ți se pare de căcat cum cântă inna? Ah, du-te naibii de hater! Nu-ți plac iphoanele și le consideri un lucru inutil și pentru oamenii plictisitori? Haterule! Sigur ți-ai dori și tu unul dar nu ai bani să-ți cumperi. Cum, ți se pare că Gigica e grasă și arată ca o legătură de porci? Frustratule! Sigur ești un virgin pe care Gigica l-a refuzat și te masturbezi la pozele ei.  V-ați prins unde vreau să ajung? 
 
Pentru absolut orice chestie care nu-ți place sau ți se pare penibilă și inutilă, ești numit hater. Hater sau frustrat, că acești doi termeni merg mână în mână, cu toate că niciunul dintre ei nu înseamnă ce cred ei că înseamnă.
Aparent, dacă nu te bucuri ca un gibon cu semi-retard din naștere la orice chestie din universul ăsta, sau dacă există măcar ceva care nu-ți place, și ai tupeul grosolan de a spune în fața lumii că nu-ți place ceva, ești un hater care nu știe ce-i frumos în lume și care trăiește degeaba.


Eu sunt genul care atunci când văd ceva ce nu-mi place, știu să spun. Iar majoritatea chestiilor nu-mi plac. Dar asta nu înseamnă că nu există și chestii care-mi plac. Cine crede asta, e un mare idiot. Dacă vezi 100 de pisici negre, asta nu înseamnă că pisici albe nu există.


Și întotdeauna mi se bagă pe gât ceea ce cred ei că-i un argument „dacă nu-ți place, nu te uita!”. Păi, nu cred că există cineva care are impresia că eu n-am altceva mai bun de făcut decât să stau toată ziua ca un retard și să caut chestii care nu-mi plac doar să am un motiv să urăsc ceva și să nu-mi placă nimic. Dar inevitabil le vezi. Fără să vrei dai de ele, având în vedere pofta cu care sunt mediatizate toate nulitățile de căcat. Și n-ai cum să nu te uiți, măcar așa de curiozitate, sau în speranța că nu-i chiar atât de imbecil precum te aștepți să fie.

Iar cu argumentul ăsta, m-am gândit să fac și eu o fază. Să ies pe stradă, să mă duc în fața unui grup care folosesc frecvent termenul de hater, să-mi scot pula și o să învârt în fața lor ca elicea.  Pentru că e la modă să nu-ți manifești pofta de pulă în public, se vor simți obligați într-un fel să scârbească și să-mi spună că-s un nesimțit. Iar eu, mândru, cu pula încă în poziție de centrifugare să răcnesc la ei „CE, NU-ȚI PLACE PULA MEA? DACĂ NU-ȚI PLACE NU TE UITA! SUNTEȚI DOAR NIȘTE HATERI INVIDIOȘI CĂ VOI N-AVEȚI SAU N-AVEȚI PARTE DE O ASTFEL DE PULĂ! FRUSTRAȚILOR CARE SUNTEȚI”.  Asta ca să folosesc aceeași logică cretină ca a lor. Dar cel mai probabil nici unul dintre ei n-ar înțelege ce vreau să spun, și mi-aș ameți pula degeaba pentru niște proști.

M-am decis să scriu asta după ce am dat de 2 copii pe youtube. Primul, de o sexualitate îndoielnică, pentru care a trebuit să mă uit la 3 dintre filmulețele lui ca să-mi dau seama că-i băiat, iar al 2-lea cu o față mai gingașă și decât sora lu’ Fuego.  Acești doi domni cu puf pe coaie, pe care i-ai bate doar din pură plăcere, le explică oamenilor ce-i ăla un hater și cum să se ferească de ei. Concluzia e simplă, ambii gândind la un loc mai puțin decât pula mea. Atunci când cuiva nu-i place ce faci tu sau are o părere proastă despre tine și ceea ce produci, trebuie ignorat. E doar un hater a cărui părere nu contează și nu merită luat în seamă. Trebuie să accepți doar părerile pozitive și cât mai pupincuriste posibil, ca să poți să-ți miroși cu voioșie căcatul și să crezi că ceea ce faci tu e bine. Cei cărora nu le place, sunt niște frustrați supărați pe viață, care nu apreciază nimic. Nu contează că respectiva părere negativă vine însoțită de un maldăr de argumente solide care nu-ți dau voie s-o contrazici. Dacă nu este „ești tare, ține-o tot așa” sau ceva asemănător, nu e demnă de luat în seamnă.

Vorbesc despre cele două colege de blowjob: bucălatul cu semi-pleată pișătă de inorogi și pufanul cu fața ca interiorul pizdei. Da, sunt vlogări, adică pe lângă că n-au imaginație, se mai ocupă și cu activitatea de ultimii oameni din univers.


Am văzut oameni mai buni de atât care măturau străzile. Nu se căcau pe ei în fața camerei încercând să le spună preșcolarilor că e ok să fii prost.


Și melodia pentru postarea asta, pentru că azi am avut un teribil chef de făcut nimic.

17 comentarii:

  1. Ești invidios pe cei care urăsc haterii? Haterule!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu spuneai, nu ma prindeam ca primul e baiat. Si toti dau dovada de ipocrizie, devenind SIGUR, la un moment dat, hater-ii pe care ii tot critica. Pe melodia asta savurezi tu bere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Daca nu spuneai, nu ma prindeam ca primul e baiat."
      A spus la inceput că il cheamă Cristi... -_-

      Ștergere
    2. Așa am crezut și eu la început, că dacă-și spuneCristi e băiat. Doar că sunt o mulțime de fete care-șî spun cristi. de la cristina. majoritatea niște boccii nasoale care poartă ochelari cu ramă groasă.

      Ștergere
  3. friends show scoate chestii bune, chiar daca sunt mai sentimentale

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate ca toate da nu te legi de Levi.Oke?Wow e atat de hardcore sa stai sa critici in spatele monitorului,vlogerii respectivi macar incearca sa faca ceva/sa ajute lumea...tu ce faci?Te crezi tu foarte matur si independent ca te iei de oameni...te-o lasat ma-ta 5 minute la internet si te crezi rebel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Levi e un poponar.Probleme?

      Ștergere
    2. http://wooden91.blogspot.ro/2012/09/macar-incercati-sa-mi-sugeti-pula.html

      Pentru că încearcă să facă ceva. și probabil pentru că nu-mi place ce face el. nu a zis nimeni că-s obligat să-mi placă tot ce încearcă lumea să facă, sau ce fac ceilalți.
      Nu, nu-s așa doar pe ent. Adu-l în fața mea să vezi că-i spun exact aceleași chestii.

      Ștergere
    3. Si daca nu-ti convine ce face de ce nu taci?Sunt 100% sigur ca lumea nu te suporta nici pe tine,uite,mie de exemplu nu-mi placi.Aia nu-nseamna ca cine nu te place trebuie sa se lege de tine si sa-ti faca proasta reclama in fata altora..Crede-ma ca daca Levi ti-ar face "publicitate" la blog in vlogul lui(ceea ce nu se va intampla,nu se coboara el la nivelu' tau) ai fi asaltat de hateri.Asa ca ar trebui sa te abtii si sa te gandesti ca asa cum tu nu-i suporti pe ei,sunt oameni care nu te suporta pe tine.Nu esti perfect.

      Ștergere
    4. Dacă nu-mi place ceva am coaie să spun, nu tac ca boul. E dreptul meu să spun ce-mi place și ce nu. Probleme?

      Ștergere
  5. Ok..si doar pentru ca nu-ti place ceea ce fac ei,si nu esti de acord cu parerea lor iti da dreptu sa-ti bati joc de ei si sa-i injuri?"Colege de blowjob" "ambii gândind la un loc mai puțin decât pula mea."..Daca chiar ai fi asa "inteligent" ai stii ca luandu-te de oameni care nu ti-au facut nimic nu te face mai destept.In viata o sa ai parte de multi oameni care n-o sa aiba pareri asemanatoare cu tine si crede-ma ca o sa trebuiasca sa te obisnuiesti cu asta..Injuratul si batjocura nu te va duce nici unde.

    RăspundețiȘtergere
  6. Încep sa cred că voi nici nu citiți postarea înainte de a comenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi corect.
      Cei care citesc nu comenteaza atat de des, si, daca se respecta, nu comenteaza sub anonimat.

      Ștergere
  7. wodan ce pula misto aai vreau sa te sug

    RăspundețiȘtergere
  8. wodan vreau sa facem sex magic uc magie ca oana zavoranu sa facem sexanti pizdomasi te rog sa facem rupere de buci

    RăspundețiȘtergere
  9. Prietene, dacă tu din vlogurile lui Levi ai înțeles că el ar spune că „e ok să fii prost”, atunci problema șade la tine-n creier..

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints