10 aug. 2014

Nicoleta Cireașă și melodia ei de căcat

În ultima vreme tot îmi violează timpanul o melodie atât de plăcută la auz ca strostul unei lămâi în ochi. N-ai cum să o eviți. La fel ca sărăcia, e peste tot. 

E vorba de o duduie, Nicole Cherry pe numele ei de fată mare Nicoleta Cireașă. Dar pentru că Nicoleta Cireșă e ceva fără rezonanță scenică și sună mai degrabă a nume de funționară de la ghișeu din perioada comunistă, l-a englezit un pic. Pentru că tot ce-i pe engleză prinde mai bine la publicul plebeu din România. 
Melodia nu e cine știe ce, deși eu am citit pe câteva site-uri de știri că ar fi mare artistă și o revelație a muzicii românești. Pentru mine rămâne tot o felație a muzicii românești, împreună cu restul șlehtei de cântători de pe ZU. Versurile ei sună a ce-ar scrie un elev din ciclul primar despre vară. 

Fetișcana ajunsă la vârsta pubertății ne explică într-un vocabular de cel mult 100 de cuvinte cum a așteptat ea tot anul vara și cât de mult îi place canicula. Peste 2-3 ani o să aștepte cu și mai mare interes ciclul, să poată sta liniștită știind că animalul nu și-a dat drumu-n ea. Dar asta e altă poveste și o lăsăm pe seama timpului. 

Numele de Cireașă probabil i se trage de la hăndrălăii din spatele blocului care o înghesuiau în diverse tronsoane cu scopul de a-i pocni cireașa. Și nu, nu zic că arată în așa hal de bine încât nu se puteau abține să nu sară pe ea. E chiar destul de urâtă. Dar lătrăii de vârsta ei ar fute orice. Chiar și pe ea. 

Pe parcursdul melodiei , Nicoleta Cireașă se chinuie să ne explice cum vara este între primăvară și toamnă. Asta într-un fel mi se pare decent și de bun simț. La vârsta ei un subiect mai complex nici n-ar trebui să ai voie să abordezi, pentru că experiență de viață pula. Dar aparent esti artist dacă fci un cântecel despre anotimpuri. 

Masochist fiind, m-am uitat și la clip, că doar na, ce poți să faci cu 3 minute din viața ta decât să te uiți la clipul Nicoletei Cireașă sau să te caci. Mie nu mi-a venit atunci și-am ales clipul. 

Este exact ca orice alt clip de căcat cu buget redus din ultiam vreme. Conține 60% plodoaice de vârsta ei care pentru o cola la jumate și-o ciocolată au fost prostite să agite spasmodic din membre pe fundal. 
Restul de 40% sunt dârlăi cu 10 ani mai mari decât ele care și-au călcat peste ultimul strop de demnitate și stimă de sine și-au acceptat să se îmbrace ca niște papagali homosexuali și să apară în clip în speranța că o să pară niște tipi simpatici pentru tinerele dudui și o să babardească ceva pizdă fragedă. Adică, sper că ăsta este motivul pentru care au făcut-o, că n-aș vrea să trăiesc într-o lume în care oamenii fac asta din plăcere și total fără interes. 

Dar asta din nou mi se pare decent și mai în conformitate cu realitatea. Cam așa e și în viață. Grupulețe de pufarine de 15-16 ani care încearcă să pară dameze interesante, și pulărăi cu un deceniu mai în vârstă care gravitează în jurul lor cu unicul scop de a le fute. 

Exact de asta aveam nevoie în industria muzicală. De o altă mimoză care să încerce să mâțâie ceva muzică. De parcă nu era plin de maimuțe pițigăiate de la ZU. Singura diferență este că alea-s mai mari, mai trecute prin viață și prin paturile mai multor impresari. Dar din nou, lăsăm timpul să-ți facă treaba. 

Și acum probabil vă gândiți că-s un om de căcat și-un insensibil că am scris asta despre fetița  căreia abia i s-a uscat cerneala în buletin, care a vrut și ea doar să cânte o melodie despre vară. Da, poate așa e. Dar o să-mi mulțumiți mai târziu când o să fiți bombardați din toate direcțiile cu știri despre Nicoleta Cireașă și cum a divorțat ea pentru a treia oară și cum se ceartă ea cu fostul soț în direct la Capatos. Cam asta ajuns mimozele cărora li se suflă prea mult în fund. 

Și cred că am depus mai multă muncă și pierdut mai mult timp să scriu articolul ăsta decât au depus ăia să facă melodia. Da io nu mă consider artist, plm. 

Vă las cu fascinantul clip plin de bighidoaice cu mai mult sutien decât țâță. 

https://www.youtube.com/watch?v=ZB0wG1pbkF8

19 comentarii:

  1. Melodia parca ii scrisa de un copil de clasa a3-a care a primit de la invatatoare tema sa scrie o poeziuara despre vara, ca altfel il bate cu abecedarul peste coaie (adica prost si in graba). Versuri goale, inexpresive, descriu ceva perfect banal si contin metafore furate din dictionare (ca de, e greu sa fii creativ). Voce semitalentata, de fetiscana care abia a facut cunostinta cu pubertatea, autotunata, preautotunata, prelucrata, spalata, calcata si apretata. Cat despre videoclip, acelasi cliseu cu mimoze de 15 ani si handralai metrosexuali care danseaza pe strada si secvente stroboscopice care ar baga intr-o criza de epilepsie orice om sanatos (a, da, si reclama nesimtita la tableta ebola, da stiu ca ii eboda, da astia merita ebola). Ca sa nu mai zic ca instrumentalul e lame si atat de banal ca mi-au facut boxele paianjeni.


    Ce e trist e ca majoritatea asta asculta si asta vrea, melodii de tot cacatul care nu mai sunt ascultate dupa 3 luni, ca se pare ca muzica are data de expirare. Da' pula mea, 3 luni? Si pateul rezista mai mult decat pseudomuzica asta care se promoveaza astazi.


    Aici voiam sa ajung, Am o intrebare. Crezi ca o sa-si mai revina vreodata industria muzicala (si aici nu ma refer doar la cea romaneasca), sau o sa ramanem cu prostitutia muzicala de astazi si cu felatiile astea de cantareti cu nume de ranjet sau care conecteaza (sper ca degetele in priza). Si daca o sa-si revina, cam in cat timp crezi c-o sa se intample asta (stiu ca si pe vremuri erau melodii da cacat, da' pula mea, la o melodie de cacat, gaseai cel putin 2 geniale sau macar cat decat ascultabile, acu' oriunde intorci capul, iese sloboz din boxe)


    Eu unul mi-am pierdut speranta ca o sa avem parte iar de muzica buna promovata la radio, cel putin in urmatorii 15-20 de ani. Ma simt batran.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De revenit nu-și mai revine nimic. Industria muzicală e în plin picaj. Dacă melodiile care erau considerate de căcat și proaste la începutul anilor 2000 acum par mult mai ascultabile decât astea din ziua de azi, nu are în ce direcție bună să se mai îndrepte muzica.
      Dacă ei văd că pot să le vândă oamenilor muzică din ce în ce mai proastă și aceștia să o consume cu fascinația cu care se joacă un scatofil în căcat, o vor face. Interesul lor e să facă pe plac majoritații, nu să-i satisfacă pe ăia puțini și pretențioși care pe lângăgloată sunt nesemnificativi.

      Ștergere
  2. Ce prostie. De parca tu ce mare branza faci aici. Esti bun la comentat viata altora, dar daca te-ar intreba cineva de viata ta n-ai sti ce sa raspunzi. Nu faci prea multe. Astepti sa ti se gadile ego-ul, iar oamenii exact asta fac. Cu ce ai schimba tu lumea daca scrii aici?
    E parerea ta si ar trebui sa o tii pentru tine. In caz contrar, e de la sine inteles ca vrei sa fii apreciat pentru ceea ce scrii.
    Deci, pana la urma, cu ce esti tu diferit fata de cei pe care ii critici? Cand tu astepti sa fii pupat in f**d de altii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix asta ai înțeles tu? Că nu are ceva mai bun de făcut decât să comenteze viața ăstora? El îi critică pentru că sunt niște artiști de tot căcatul.

      Ștergere
    2. No ca mie imi place ca si-a gasit sa comenteze exact viata unui copil. Trebuie sa fii tare matur sa faci asta, zau.
      Omuletul asta care critica orice.. are nevoie doar de atentie, scrie ceva, isi ia doza de atentie si apoi este motivat sa mai scrie, ca vezi Doamne, e bun in ceea ce face. O fi avand el idei destepte, dar il strica caracterul. Ce ma dezgusta e ca din 5 cuvinte scrise, 4 sunt jigniri.

      Ștergere
    3. Anonim dragut, fiind blogul lui personal, are dreptul sa-si expuna parerea in orice stil vrea el, despre ce vrea el si cand vrea el.... Cam asta faci intr-un blog, iti dai cu parerea despre ce vrea muschiul tau.

      Ștergere
    4. din 5 flegme, 4 le dau pe părerea ta despre cât de matur sunt io.

      Ștergere
    5. Dupa raspunsul tau se vede ca nu ti-a cazut bine ce ti-am scris. Ce zici tu aici -ca nu-ti pasa parerea mea- daca tot nu-ti pasa, de ce tii mortis sa imi arati asta ''maturule''? E amuzant cum incerci sa demonstrezi contrariul, dar de fapt te afunzi si mai tare in propriul noroi.

      Ștergere
    6. Anonimule, nu-ți place, pleacă-n pula mea de pe blog. Nu te obligă nimeni să îi citești căcaturile pe care le debitează aici, du-te și fă spume de moralist în altă parte.

      Ștergere
  3. Draga yoyo ( sa-ti raspund cu aceeasi doza de ironie) am posibilitatea sa-mi spun parerea despre post-urile lui. De ce te astepti sa il pup in f**d cum faceti voi? Omul asta nu-mi place, poti sa-mi dai in cap? Poate e gresit ce fac eu aici, ca judec dupa aparente, dar aparentele astea sunt lasate de el, nu e ca le vad eu.
    Dupa cum am mai zis nu-mi place tipu', dar nu ma apuc acum sa-mi fac un blog in care sa scriu cat de mult il urasc. Prinzi ideea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cea mai tare artista din istorie...Am fututo aseara in pat ahhh oihhhj

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca artista asta are nevoie de un gangbang pentru voce.

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) Ți-au șters întrebarea de pe TPU în care făceai reclamă la postarea de pe blog...Cum îndrăznești să le critici prețioasa lor cireașă?

    RăspundețiȘtergere
  8. N-as futeo nici pe juma de milion

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonimului de mai sus nu-i place sub nicio formă de face cheliuţă ăsta? Atunci,ce mai cauţi aici? Eşti la fel de mort după atenţie ca el.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ahhhh udaaan ke bunok yejtiiii :x:x

    RăspundețiȘtergere
  11. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints