6 apr. 2013

Concluzii


-Aici ar trebui să bag o replică d'aia metrosexuală de introducere în care să mă scuz că n-am mai scris de ceva vreme pe blog. N-am. Încă mă piş pe cititorii cu pretenţii. N-am avut chef. Pula mea. - 

De acum înainte, fiecare postare va veni însoţită de o melodie. Pentru că eu, fiind un fin cunoscător de muzică mai bună ca pizda, vreau să vă las şi vouă, muritorilor de rând, câte o monstră din preţiosul meu repertoriu muzical, din care voi să aveţi ce învăţa. Sau probabil vreau doar să mă laud cu ce muzică mişto ascult eu. 

Astăzi spre exemplu am să vă dau (aş fi vrut să zic muie) melodia Kalmah - They will return. Din care unii ar trebui să înveţe ce fel se cântă la o chitară. Ce fel se cântă la chitară ca un zeu cu coaie de lux. Nu zdăngăneala aia greţoasă de-o fac unii, în care repetă 3 acorduri toată melodia; şi-o mângâie de zici că chitara aia are pizdă nu corzi. 
Eu de obicei nu prea pun aici chestii care nu-s făcute de mine. Mi se pare de căcat să-ţi faci blog personal pe care să-l umpli cu poze, texte şi melodii găsite pe net.  Dar mi se pare şi de bun simţ pentru mine să nu-i las pe unii să moară proşti.
Deci daţi click pe melodie, ascultaţi, vă minunaţi, daţi şi altora să asculte şi băgaţi la cap cum ar trebui să sune o electrică. 

În continuare vreau să scriu despre o chestie care mie personal mi se pare penibilă şi jenantă, dar pe care o întâlnesc din ce în ce mai des atunci când am o discuţie în contradictoriu cu oamenii îngrozitor de proşti. Este dovada faptului că mulţi sugeau maldări de puli pe la toaletă în clasa a 5-a, şi nu au învăţat ce-i aia o concluzie. De argumentare nici nu mai zic. 

Ca să n-o mai lungesc, mă refer la dobitocii care după ce te-ai scontrazis cu ei, după ce i-ai lăsat fără argumente sau nu mai au nimic de zis, încheie cu "fiecare cu părerea lui". Păi mă felatori de marmote, vă mai lipseşte bala din barbă la cât de retarzi sunteţi. După ce omul se chinuie să vă explice ceva, vine cu demonstraţii, exemple, teorii...etc, voi vă întoarceţi de la ce aţi plecat? Futu-vă-n amigdale de proşti. Normal că fiecare cu părerea lui, normal că avem păreri diferite, doar de aia ne-am contrazis. Dacă eram de aceeaşi părere de la început, nu ne mai contraziceam. De la asta pleacă totul, de la faptul că părerile sunt diferite. Însă pe unii îi duce capul mai puţin decât mă duce pe mine prepuţul pulii, şi după o lungă conversaţie ajung ei la concluzia că fiecare cu părerea lui. Şi începe să-ţi pară rău că ai pierdut timp preţios şi ai încercat să le explici unor tălâmbi cărora după oricât de multe argumente li s-ar aduce, zic exact acelaşi căcat care ar fi trebuit spus la început. 
Mai au şi pretenţia că ei sunt oameni inteligenţi. Vă spun sincer, am întâlnit persoane care la o primă vedere ai fi avut impresia că-s ultimi oameni, că-s cei mai idioţi dintre idioţi, care nu ştiau să lege două cuvinte, salahori, beţivani care la wc mai mult borau decât se câcau, semianalfabeţi...dar şi ăştia ştiau ce-i aia o concluzie. Ştiau că dacă spui la sfârşitul unei conversaţii "fiecare cu părerea lui", eşti prost, şi aia nu-i o concluzie. Faptul că eşti prost şi nu ştii să conversezi frumos cu oamenii, aia e o concluzie. 
Nu vreau să fiu înţeles greşit, n-am absolut nimic cu oamenii care au păreri şi idei diferite de ale mele. N-am nimic nici cu oamenii care nu-s de acord cu mine şi mă contrazic. Nu-s aşa de idiot încât să am pretenţia ca lumea să-mi dea mereu dreptate. Dar am ceva cu ăia care după ce te lasă să vorbeşti şi să le explici unele chestii, ţi-o bagă pe gât pe asta cu fiecare cu părerea lui. Ei probabil au impresia că tu eşti atât de cretin încât habar nu ai că oamenii au păreri deferite, iar dacă ajungi să te contrazici cu cineva, este din cauză că fiecare are părerea lui. 

Data viitoare când mai dau peste un astfel de prost, sper să nu mă mai abţin şi să-i fut un bocanc în plex de să-i formeze coastele X-uri. 

41 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu esti singurul care si-ar baga pula in astia... Nici nu ma mai contrazic cu retarzii de genul asta ca stiu sigur ca la final mi-o baga pe aia "fiecare cu parerea lui" pentru ca sunt prea prosti si nu stiu sa vorbeasca, eu ma abtin cu greu sa nu le dau cate una.

    Am sters comentariul anterior pentru ca uitasem ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. tare asta cu moNstra ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Odată ziceai că oamenii tu ți alegi.Atunci cum de dai mereu de oameni d-ăștia?
    Și parcă nu îți păsa de noi.Nu era nevoie să ne ajuți cu muzica bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A pus muzica ca sa intelegeti si voi ce e aia muzica, si tot nu ii pasa de parerea voastra la fel cum nici mie nu imi pasa. Tu sigur esti unu dintraia cu "fiecare cu parerea lui".

      Ștergere
    2. Dragă mamă-omidă,cum ai ajuns la concluzia că sunt unul cu ”fiecare cu părerea lui”?
      Am intuiția că tu ești unul.

      Ștergere
    3. Draga mama-omida? De ce vorbesti prin anonim si nu postezi cu un nume ceva sa imi dau si eu seama cu ce prost vorbesc, dupa postarea ta asa reiese ca esti unul dintre aia cu "fiecare cu parerea lui".

      Ștergere
    4. Acum mă știi?

      Ștergere
    5. Deci esti femeie ma? Si visezi deja mult daca te gandesti la mama... Singura fata pe care o sa o atingi o sa fie propria ta mana, ca mai mult nu o sa ai sanse.

      Ștergere
  5. Fain. Chiar mi-a placut articolul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate sună stupid, dar vreau să selectez nişte poze cu ţâţe. Genul de ţâţe care determină un virgin să facă labă. Mi-ar prinde bine puţin ajutor din partea ta. Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am nevoie de poze căutate de tine, ci doar de opinii. Dar nu insist. Mai bine mă bazez pe priceperea mea.

      Ștergere
    2. http://www.boobpedia.com/boobs/Category:D_cup

      Ștergere
  7. Încă o sugi, ionelule. Mai ai până să-ţi depăşeşti condiţia deplorabilă. But don't give up the fight!

    RăspundețiȘtergere
  8. Randul 12, cuvantul 14: "scontrazis".
    Zic sa corectezi ca sa nu se trezeasca niste handicapati sa faca scandal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca se trezesc niste handicapati sa faca scandal e pentru ca sunt niste fraieri care sa cred destepti si care chiar cred ca ionuț nu stie sa scrie si care nu vad o greseala evidenta. nici tu nu esti departe de ei.
      P.S: numele meu: anonim

      Ștergere
    2. Ma, eu doar am zis, si e evidenta pentru noi, crezi ca el e perfect sa gaseasca toate greselile din mii de cuvinte?Da, poate nu sunt departe de ei, dar macar ma redresez incercand sa-l ajut, ca sunt unii ca tine care o vad si nu ii intereseaza, dar sunt si unii mai rai, pe care i-ai ezplicat, care cand vad greseli innebunesc.Da, sunt si de astai, desi nu consider ca ma incadrez in grupul lor.Si nu copiez, dar si tu te apropii de astia:am zis ceva cu care tu nu aveai nici-o treaba,am zis politicos, fara sa injur, fara sa jignesc, da' vine erouul sa ma faca handicapat ca am vrut sa ajut.

      Ștergere
  9. Auzi tu: “fin cunoscător de muzică“. Important te mai crezi măi, pulă. Să îmi bag picioarele în cultura ta generală de 2 bani. La început am crezut că te pot idolatriza oarecum, dar eşti doar un bou ce îşi dă importanţă în exces. Am avut neplăcerea să dau peste labe cu puroi ca tine. Genul de om care încearcă să fie un model pentru muritorii de rând, care critică oameni doar pentru a ieşi în evidenţă şi care beleşte ochii la calculator pentru a realiza un căcat de blog. Şi încă ceva, dacă nu te-am plictisit încă, nu o să fii tu un fin cunoscător de muzică nici când Hitler se va ridica din mormânt ca să îţi pupe ţie picioarele. Ionuţe, că aşa am înţeles că te cheamă, meriţi să mori de obezitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram sigură că o să vii cu replici de genul ăsta de tot rahatu‘. =))

      Ștergere
    2. Probabil erai sigură şi că n-am chef să-mi bat capul cu toţi terminaţii.

      Ștergere
    3. RockSoul ieşi în mormântul mă-tii imediat de pe blogul ăsta.Numai cât m-am uitat pe profilul tău şi am văzut Vampire Daires şi Lala Band ieşi în altarul tău de aici.

      Ștergere
    4. toti anonimii se chinuie sa ii gaseasca ceva lui ionut dar ei nu inteleg ca blogul asta il citesti daca vrei iar daca nu iti place poti sa mergi sa te pupi in cur cu toti blogarasii care scriu pupincurisme,care scriu poezii fara sens iar blogul lor e un fel de facebook actualizat cu toate cacaturile. asa căcui nu-i place ce scrie ionut pe blog sa mearga sa le suga tocul cersetorilor de like-uri.

      Ștergere
    5. Ionute u ejty 1 jeg shi i-mi bag poola in goora lu mata aia slobozit-a shi terminat-a, ai intzeles wa boule kre ejti?

      Ștergere
  10. Hahaha! Cine se aseamănă se adună! Au ajuns să te critice până şi retarzi cu nick-ul “RockSoul“ dar care au bloguri cu lăbarii de laba band! Hai zi tu că n-am avut dreptate la partea cu Hitler!

    RăspundețiȘtergere
  11. Auzi eu m-a numesc Alessandra Craiescu, sunt tot din galati si i-mi place la nebunie muzik rock!!! Si te iubesc foarte mult ioane si vreau ca si tu sa ma iubesti tot lafel de mult cum te obesk eu!@!!! te poop dulce pe guritza scumpetea mea iubita :*:*:*:*:*:*:*:**:*::*::**:*::*:*:*:*:*:*: XOXOXOXO

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. “Alessandra“ ai reuşit să mă faci să mă piş pe gura lu mă-ta de râs! =)))))))))))

      Ștergere
    2. Sami gag pula mea in mata de anonim bou.

      Ștergere
    3. Mars fa la mata acasa inca iti mai miroase pizda a lapte de tata si tu umbli dupa pula in loc sa te joci cu papusile! Stie mata ce faci? Daca ar afla te-ar bate pana ai lesina! Indicat pt tine ar fii sa iti bagi un fier incins in pizda ca nu cumva sa raspandesti prostia crasa de care suferi! Copchil prost ce esti baga-ti mintile in cap!!!

      Ștergere
  12. Si ce mai astepti?! Du-te si suge-i pula! De fapt, Ioane, devine o telenovela.*

    RăspundețiȘtergere
  13. http://www.clopotel.ro/funny/concurs-Hello_Kitty-413.html =)))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Plin de specimene care scuipă tâmpenii. Nu inţeleg cum nu-i injuri pe fiecare in parte.

    RăspundețiȘtergere
  15. Woodene, lasa-i sa arunce cu rahat pana nu mai pot! Hai sa bem pentru cantecul asta epic: https://www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ
    Apropo: buna alegere!

    RăspundețiȘtergere
  16. wodan wodan vrau sa te futz cu munie sa iti bagi pula inp izdisoara mea sa ma patrunzi cu pula rocan rol ce pula mai mare ca a ta nu am vauzt decat la domnu traian baseascu futamad futaman pizd plizd fa laba in pizdocu meu pizdniai pula inp izda si ma fute in ucr mare pula.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce parere ai despre Satana Cartoons?

    RăspundețiȘtergere
  18. VREEAU IUBIREA MAEAAMMAMA WODAN SA ITI IAU PULA LA PURIFCAT DE SPERMAZAU SI SA MA FUTZ IN CUR SSIN PIZDA SI N GURA SA MA RUPI IN PULI MARI CA ALE ATALEE FIRIAI ADRAUC DE FUMOSS FUTEAZAMA SUNT BUNA LA PAT SI LA PIDOACA

    RăspundețiȘtergere
  19. lasa ba wooden, "noi sa fim sanatosi"

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints