16 sept. 2012

Suntem mulţi


După părerea mea,cea mai mare gafă a nazismului n-a fost că au omorât oameni,ci că nu a ţinut mai mult.
Nu-s eu cine ştie ce fan al nazismului,dar avea dreptate nea Hitler când spunea că suntem prea mulţi pe pământul ăsta şi o să se ajungă la suprapopulare,timp în care gaza două vagoane de evrei,ţigani şi ce pula lui mai voia,doar era Hitler.
Sunt cam de aceeaşi părere cu el.
Suntem extrem de mulţi oameni pe o planetă atât de mică. Probabil unii nici nu-şi dau seama,crezând că aşa e normal. Ca găina,care-i ţinută toată viaţa într-un coteţ,şi are impresia că atât se întinde universul. 
Cam asta înţeleg unii din suporapopulare,cât înţelege o găină din infinitatea universului. Care nu se ştie dacă-i infinit sau nu,da mie-mi place să cred că este.
Să zicem că-i prea târziu să mai tratez cauza,adică babele care mănâncă numa supă de rădăcini miraculoase ca să trăiască cât doi oameni normali,femeile care sunt încurajate să fete şi sistemul ăsta futut care face ca până şi cel mai prost om din univers care-şi sparge sâmburii din cur cu două ciocane să beneficieze de îngrijiri medicale şi să fie salvat. Asta ar fi cauza. Aici nu se mai poate face nimic,lumea crede că aşa e normal,ca orice om,oricât de inapt,retardat şi inutil ar fi,să aibă dreptul la viaţă. Nu,nu-i aşa. Luaţi exemplu de la animalele din junglă. Acolo ăia mai sabi mor primii şi supravieţuiesc doar cei puternici sau ăia care nu-s retardaţi,ridicând astfel nivelul speciei.
Eu vreau însă să tratez efectul. Adică,explozia asta demografică. Cum am de gând să fac asta? Păi,cel mai simplu ar fi injecţia letală,chiar dacă am o minte destul de diabolică încât sa născocesc câte un mod original pentru a omorî fiecare om,mă rezum la injecţie letală. Că vreau să-i omor nu să-i torturez şi să-i omor lent..deşi...în fine. 
Dar înainte să-mi pun botniţă de doctor şi să pompez ser magic în oameni,aş vrea să fac o triere. Nu toţi merită să moară. 
Aş legaliza orice drog,orice chestie creată pentru aţi fute organismul. De la prenadez la Krokodil. Şi aş pune oameni care să le dea moca pe stradă. Ăia mai proşti,care bagă în ei ca sparţii,vor muri. 
Apoi mi-aş face un magazin,unde orice maşină sport,cu pest 500cp să coste cât o dacie la mâna a doua. Altă serie de retarzi vor muri înfipţi în copaci,clădiri,cu creierii împrăştiaţi pe parbriz şi bujii în ficat. 
Acum trecem la probe.
Prima probă este una de inteligenţă. Nu-i grea,dar nici uşoară,ca să o poată trece orice prost care n-a murit încă de la droguri sau în accident. Este cu admis/respins. Întrebări logice,destul de uşoare să pice doar cei mai idioţi. Ştiu că sunt indulgent,dar hai să zicem că doar 30% din oamenii care au mai ramas vor pica. Şi eu am să vin şi am să le bag seringa în gât,în timp ce pompez ser mortal ca animalu' cu o privire vizibil satisfăcută.
Ăştia care au mai rămas,şi care nu au aură de prostie în jurul lor,trec la proba următoare. E o probă ce implică mişcare. Nu-i nici asta grea,doar cât să pice handicapaţii paralizaţi şi oamenii foarte graşi. Oricum ăştia sunt o povară pentru omenire,deci,la injecţie cu ei.
Mai rămân vreo 3 miliarde de oameni. Tot e mult,dar mai bine  3 decât 7. Acum,parcă nu mai e nevoie să stai juma de oră până traversezi o intersecţie,şi nu mai trebuie să te calci pe mergători prin autobuze,şi nici să-ţi miroşi 3 ore băşinile cu toţi moşii când stai la coadă să plăteşti facturi. 
Dar tot sunt prea mulţi oameni,şi din ăştia,probabil au mai fost retarzi care au trecut testul doar din noroc. Aşa că eu,voi pune capcane peste tot,ca să mai scap lumea de o serie de imbcili.
Şaorme otrăvite lăsate în locuri uşor de ajuns,chestii de genul prin care să moară doar cei mai inapţi dintre noi. Nu o să te mai îmbrânceşti ca un bivol în 2 metri pătraţi,ca să cumperi un baton de salam. 
Şi uite aşa,rezolv eu problema cu suprapopularea. Scopul scuză mijloacele,pula mea. Să vedeţi ce bine o să trăim.
Staţi liniştiţi copii,ăsta este doar slobozul unei minţi plictisite şi inofensive,nu aş vrea să omor pe nimeni. Nu vă luaţi după privirea mea de psihopat,sângele uscat de pe haine şi barda din mână care se îndreaptă spre creştetul vostru. Sunt doar efecte speciale.

15 comentarii:

  1. Mah trebuia sa vorbesc cu Hitler.Daca tot erau gazati prea putini,trebuia sa-i spun sa se ocupe si de tine sau fde amilia ta in principal.In fiecare zi sunt fel de fel de decese.Numai Romania este un exemplu dintre ele.Deci suprapopularea nu poate fi considerata o problema.Ci imbecilii ca tine,care consuma degeaba rezerva de aer a Terrei.In concluzie si eu sunt rasist.Nu suport mancatorii de p**a asemeni tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mah trebuia sa citesti pana la capat.

      Ștergere
    2. Stiu ca a glumit,dar chiar ca se vorbeste prea mult de suprapopulare.

      Ștergere
  2. De acord,fie și luată ca glumă ideea,până la faza cu oamenii handicapați din punct de vedere fizic sau grași.Handicapul îl ai fără să vrei,obezitatea e uneori o boală ce nu dă înapoi orice ai face.O glumă menită să fie dură nu tre să fie și idoată.Și oricum,cu ce te deranjează pe tine cât mănâncă altu?Să judeci după aparențe e cel mai tâmpit lucru pe care l-ai putea face.Devi un cretin când o faci.Un cretin ilogic.Nu cred că nu ai prins ideea,dacă ai pretenția de om inteligent,te ridici mai sus de aspectul fizic,la care se limitează toate curvele,pizdele inutile,retarzii și alți câțiva.Vezi să nu începi să aluneci pe la categoriile ăstea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-ar fi sa desfiintam si spitalele?Sa moara toti,ca doar si aia care au boli sunt retardati.

    RăspundețiȘtergere
  4. VREAU SA IMI BAG CIOCANELE IN CAVITATEA CURALA PANA LA PIZDUL INIMI SUFLETESTI CU PULA SI CU CURU SA I SUG PULA SA MA FREC DE PIZDA SA MA FUT PUTINEL IN PIZDANIE SA MA OPEPERPERPADS;'ADS'
    DS'
    A
    'ADS
    d

    ds ah ah CE BINE MA FUYI IMI SUG PULAAAAS AHHHA AHHAHHAAHAHH FUCKING GUGURURUUURUUJ

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai ce-am văzut pe la tv că or să le dea mai mulți bani ăstora cu copii, 85% din salariu parcă. Ar trebui de la 2 ani de frecat menta acasă, să le dea mai mult, măcar vreo 5 ani așa, cam asta ar mai lipsi. Dup-aia arăta niște borțoase triste, ziceau că cică 1.000 de lei nu e deloc de ajuns, că e normal să primească mai mult. Sper să moară în chinuri...
    Și mno, nu mai fi chitră, mai dă un semn dă viață pe undeva...am văzut mesajul după vreo săptămână, telefonul meu a fost mort la propriu, mnah.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-ţi mai dau semne,da în ultimile două săptămâni am fost într-o campanie de scos cioabe şi artefuckte :))

      Ștergere
    2. Aaaaaaa! Iar la sapă ? :)) Urât. Chiar mă gândeam ce-i cu tine, aproape că mi-era dor de cineva care să mă facă grasă, aproape...

      Ștergere
    3. Neah,de data asta am scăpat de sapă,am făcut şi io arheologie pe bune,nu muncă de salahor. Păi pot să te fac grasă şi la telefon,dar tu nu prea stai pe lângă el :-?.
      Hai că a trecut canicula,bagă flotări până transpiri unt :>

      Ștergere
    4. Haaa, e bine. Păi pentru mine telefonul e un alt obiect pe care sunt nevoită să-l car după mine, așa că de cele mai multe ori nu știu pe unde îl las, dar dacă suni de cel puțin 10 ori, e posibil să și răspund, dar nici atunci, meh. Am o groază de mesaje cu ”Aruncă-ți telefonul”.
      Șiii, tre să fii mândru de mine, am început să merg pe jos, chiar și azi, pân la liceu, adică vreo 6 km. Eei ? :))) (Nu se mai pune că după ce am ajuns acasă eram precum câinii ăia de stau în soare cu limba scoasă, dar nu mai contează).

      Ștergere
  6. Mi se par cam sadice ideile tale, cu privire la imputinarea populatiei planetei. Acel om care si-a bagat doua ciocane in fund ( nu stiu cum a reusit ), chiar m-a lasat masca.

    RăspundețiȘtergere
  7. omfg...ce de nebuni populeaza netul asta, uai!!

    si n-ar fi nimic daca ar fi doar nebuni...noh, adica ii iarta dzeu ca nu-i tin balamalele...da` is si aroganti in a-si arata celorlalti prostia sau, nah, incultura colosala...ia zi, mai...ce zicea nenea Hitler?...ceva de suprapopulare?...adica el a introdus programe sociale pt tinerele mame angajate din...sadism?...bre, pune mana si mai citeste o carte ca scorneli poate zice oricine, dar asta nu inseamna ca bloguieste...

    nush ce ai mai zis apoi ca m-a plictisit din start subiectul...am apucat doar sa mai vad mici farame de analfabetism (baga si tu o cratima, doua pe unde trebuie si n-ar strica nici niste spatii pe langa semnele de punctuatie...ca, apoi, degeaba scrii cu diacritice ca nu mai valoreaza nimic)...si am citit si scuza patetica de la sfarsit...ti s-o facut subit frica de baietii cu ochi albastri?.. :]

    RăspundețiȘtergere
  8. AHHHH AHHHHH CE BINE MA FUTII AHHHH AHHHH CE BINE MA FUTIII

    RăspundețiȘtergere
  9. Vrei sa-mi zici si mie odata de ce nu mai vorbesti cu mine pe mess? :( Mi-e dor de tine ma :(

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints