9 sept. 2012

Măcar încercaţi să-mi sugeţi pula


Mereu am urât omul prost. Genul acela de om care se laudă şi se umezeşte la realizările altora,pe care nu i-a văzut decât la Tv sau pe net. Mediul online este plin de astfel de jeguri,nişte oameni atât de terminaţi,încât mi s-ar scula pula din rădăcini dacă aş avea plăcerea să le înfing un cui ruginit în gât.
Urăsc de-mi vine să-mi vomit toată berea pe care am băut-o,maţele,fierea şi nişte vase de sânge oamenii care,atunci când tu te iei de cineva,care cânta,dansează,pictează,se fute,sau ce morţii lui face,vine cu cea mai penibilă replică din univers: "Măcar el încearcă să facă ceva,nu mai comentaţi aiurea la el,că voi nu faceţi nimic,EL ÎNCEARCĂ SĂ FACĂ CEVA!!!". După ce-i trimit un transport special de muie în silă,stau şi mă întreb...contează să faci ceva,sau să încerci să faci ceva?
Cel puţin,din umilele mele puncte de vedere,e diferenţă mare de la "a face ceva" şi "a încerca să faci ceva". Ce s-ar întâmpla dacă toţi doar am încerca să facem ceva,dar practic să nu facem nimic?
Ce s-ar fi întâmplat băi pulă,ăsta de-mi spui tu mie când să nu-mi dau cu părerea,dacă gibonii ăia care au avut proasta inspiraţie să te cace,doar ar fi încercat să se futa,nu s-ar fi futut pe bune. Deşi,astfel de excremente care vin cu replici de genul,arată ca rezultatul încercării de a face copii a unei babe la menopauză...şi un picior de scaun. 

5 comentarii:

  1. Sau aia cu "te roade invidia ca ala face ceva si tu nu faci nimic."

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca toti oamenii destepti ii urasc pe cei prosti .Si cand spun "cred" ,vreau sa spun "sigur" . Ce-i drept ,si eu ii urasc ,dar e si mai greu cand ei te inconjoara .

    RăspundețiȘtergere
  3. PULA CE ESTE PULz ESTE PIZDA CARE SE BAGA LA FUTTOAREA DE PULI MICI SI SE RASFUTE CU CACATI S IPSIAT SE BEAA

    RăspundețiȘtergere
  4. deci nu am vazut un blog mai...si mai...si mai...si mai AWSOME ca asta :O:O le zici bine de tot...bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. vrei sa te futzi ma?

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints