3 mar. 2013

Pe vremea mea

Sau Generaţia cu pula în gât. 


Da, am găsit nişte oameni suficient de proşti încât au impresia că sunt mai buni cu ceva doar pentru că s-au născut cu 20j de ani mai devreme decât alţii, asta bineînteles, nefiind meritul lor. 

Îmi vine să-mi pun nisip pe pulă şi să-i fut în cur, când văd cât de cu nasul pe sus şi superiori se cred, doar sin sipmplul fapt că la 10 ani îşi spărgeau capetele cu pietre şi alergau după maşini în loc să dea cu degetul pe iPad şi să vadă filme 3D. Copii retarzi şi fără viaţă au existat şi acum 20 de ani, există şi acum. 

Eu m-am născut în '91, da nu mă laud cu asta. Nu sunt atât de supt de viaţă, încât poveştile din copilărie să fie singurele pe care să le zic celorlalţi. Probabil din cauză că de atunci până acum am făcut şi alte chestii interesante ce merită menţionate. 

Iar dacă cuiva i-a plăcut ceva foarte mult dar a încetat de bună voie să mai facă acel lucru, trebuie să fie incredibil de prost să povestească acum despre cât de frumos era înainte când făcea chestiile ălea. Nostalgia, sau mai bine zis, un anume tip de nostalgie e pentru oamenii retarzi.

Prograsul tehnologic nu este un lucru rău, doar că de multe ori devine atât de accesibil încât pică pe mâna idioţilor. Acelaşi tip de idioţi care îi duceau lipsa acum câţiva ani. Dacă cineva vrea să asculte muzică la pick-up, să mănânce pufarine româneşti şi să se uite la Tom&Jerry, o poate face liniştit şi acum. Dacă te deranjează că ceilalţi nu mai fac chestiile ăstea, deja eşti cretin. 

P.S. Cuvintele ălea scrise cu albastru, sunt link-uri pe care ar trebui/puteţi să daţi click să vedeţi despre ce căcat vorbesc. A trebuit să menţionez şi asta, să nu mai existe retarzi care să mă întrebe "bă da la ce te refereai atunci că eu n-am văzut vreo poză sau site". De asta le-am pus cu albastru, să le vadă tot prostu'.

6 comentarii:

  1. Pe vremea mea, woodăne, făceai pişu şi caca în scutecel. Şi ce dracu îi cu postările astea? Obişnuieşti să bei ca un porc înainte de a scrie pe blog? Sau scrii direct de la vreo bodegă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai băut de ceva vreme. Şi de când pula mea eu sunt aici pentru a vă face vouă pe plac?

      Ștergere
    2. N-am zis că trebuie să ne faci nouă pe plac. Te-am întrebat doar dacă obişnuieşti să scrii după ce dai pe gât vreo 5 beri.

      Ștergere
    3. de ce intrebi? vrei sa pise la tine in gura cele cinci beri baute?

      Ștergere
  2. Esti un prost si jumatate.Nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. frustrant..ce ar fii lumea fara vocabularul lipsit de (....)!!
    Bine ca mai vezi si bloguri ca al tau,ma "plictiseam" de politete...
    Aaaa da,nu uita,fiecare are dreptul la opinie,cum tu ai opinia mai sus,cred nu mai e nimic mai zis!!Deci sa inteleg ca este un blog al unui "hater" "rocker";vorba aia \rock on/!
    E bine ,macar,invata generatia fara cheie la gat injuraturi de la tine!Si macar mai da o corectare la text,sau esti si agramat pe deasupra?
    Sa nu te mire ca esti luat la rost pentru ce scrii,daca decizi sa iti aratati "gandurile"pe aici,si vrei sa fi lasat in pace , atunci poti sa iti scrii in "jurnalel" si nu mai intereseaza pe nimeni!

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints