30 mai 2012

Azi urăsc

Azi urăsc. Urăsc chestii. Bine, nu doar azi, eu urasc chestii la modul general, dar azi m-am gândit să vă mai spun şi vouă nişte chestii pe care eu le urăsc din străfundul prepuţului. Dar înainte de asta, să vă arăt că există alţii şi mai găuriţi în ţeastă decât mine.Ia priviţi la ce au dat românii sărci pe goagle de au ajuns pe blogul meu:
Link 1
Link 2
Link 3
Şi da, din nou scriu despre chestiile pe care le urăsc, pentru că dacă aş scrie despre ce-mi place, ar fi plictisitor şi neamuzant.

1. Oamenii care măsoară dinstanţa în staţii - Ok, ţi-a dat mă-ta picioare, dar habar nu ai la ce folosesc, aşa că iei autobuzul sau altă chestie unde oamenii stau înghesuiţi, se freacă între ei şi transpiră la grămadă, chiar şi atunci când nu te grăbeşti, când e frumos afară sau când nu eşti obosit. Şi după o bună bucată de timp după ce ai făcut asta, începi să calculezi distanţa în staţii. Deci când te întreabă cineva cât are de mers până în X loc, o sa-i spui "aa,păi sunt vreo 2 staţii". După care îţi faci cruce cu mâinile şi picioarele când auzi că vrea să meargă pe jos.

2. Oamenii care îi judecă pe cei ce vorbesc...vulgar - Ţi-a zis mă-ta că dacă ai cei 7 ani de-acasă, nu trebuie să vorbeşti vulgar. Bine, vorbit vulgar e mult spus. Că ea consideră vulgar şi dacă aduci în discuţie un organ prin care te-a scos ea când te-a fătat. Deci dacă spui pulă, pizdă, ţâţe, cur...este vulgar. Bine, acestea sunt doar organe, dar faptul că tu le pronunţi numele este vulgar şi deci dacă ai zis asta eşti un needucat şi rezultă că mă-ta a supt pula prin scări de bloc în ăia 7 ani în care trebuia să te înveţe pe tine care organe ai voie să le pronunţi cu voce tare şi care nu. Vă observ logica.

3. Oamenii inundaţi - E primăvară, sezon ploios, numa bun pentru a inunda nişte ţărani. Nu vreau să fiu înţeles greşit, nu am nimic cu oamenii ăia, doar că sunt nişte idioţi. Nu ei, ăia de au construit satul între dealuri sau fix pe marginea râului. De sute de ani se tot întâmplă inundaţii la aceleaşi sate, construite cu curul. Şi mereu se inundă. Cât de idiot să fii să mai faci ceva acolo unde ştii că-i pericol de inundaţii? Dar nu, nu e vina lor că nu-i duce mintea să construiască mai sus, i-a bătut dumnezeu că n-au fost duminică la slujbă. Dacă deschizi zilele astea tv-ul pe orice program unde sunt ştiri, minim de 3 ori pe zi trebuie să ne aducă aminte cât de inundaţi sunt ăia, şi cum bocesc ei că viitura le-a luat totul. Totul, adică tv-ul, şifonierul cu damigene goale de ţuică şi coştereaţa găinilor. De ce nu vă mutati la oraş? La câti ţărani sunt pe-aici nu o să vă observe nimeni prezenţa oricum.

4. Campaniile electorale - Sper să-i văd cu mâinile pe piept şi împachetaţi în scânduri de brad pe toţi jegoşii ăia care-mi zâmbesc pervers de pe afiş şi care au impresia că ştiu ei ce-i mai bine pentru mine şi dacă-i votez o să beau bere din pocale de aur şi o să mă şterg la cur cu mustaţa ălora din opoziţie. Muriţi bă! Şi voi şi opoziţia şi ălea de v-au fătat. Nu votez cu nimeni, oricât de multe pliante cu ce căcat mare o să realizezi tu dacă te aleg primesc. Nu încercaţi să mai băgaţi căcat pe gât oamenilor, chiar dacă unii sunt proşti şi se bucură la un pix şi o brichetă. Chiar încep să nu mai suport toate afişele electorale şi să mă piş mai cu sete pe ele. Faptul că-ţi etalezi zâmbetul tălâmb pe toate gardurile (garduri puse acolo să mă piş eu pe ele şi să am de ce mă sprijini când sunt beat) nu mă face să te plac mai mult, ba dimpotrivă, mă face să vreau să te calc pe cap din simplul motiv că eu urăsc oamenii ca tine iar faţa ta e cea pe care o văd de cele mai multe ori pe zi.

5. Oamenii care-şi planifică viaţa - Dacă e ceva ce urăsc mai mult decât femeile cu barbă, aceia sunt oamenii care-şi planifică viaţa. Şi nu mă refer la planuri de genul "Ok,mâine mă trezesc la 8:00, mă spăl pe dinţi, la fofoloancă, dupaia mă duc să-mi cumpăr chiloţi, că ăştia de-i am pe mine au prins urmă de frână la spate, pe la 2:00 îl chem pe Gigel la mine, ne futem,dupaia mergem la un film, după care bag 2 şaorme şi mă culc". Nu, nu asta urăsc io cel mai mult. Îi urăsc pe ăia care-şi fac planuri ce se întind pe zeci de ani. La X ani vor să-şi piardă virginitatea, la 25 să se mărite, la 30 să facă şi un borac, pe la 40 să intre în politică, la 60 să aibă nepoţi...şi tot felul de căcaturi. Singura chestie spontană din viaţa lor fiind atunci când îi taie căcarea şi se duc la veceu pe neaşteptate. În rest ştiu exact ce şi când o să facă. Ce viaţă mişto şi interesantă. Parcă-i Sims.

6. Emisiunile de dimineaţă - Cea mai cretină chestie inventată de mintea îngustă a omului sunt emisiunile de dimineaţă. Sunt de căcat, făcute special pentru oameni de căcat. Pentru că doar oamenii de căcat se trezesc dimineaţa să se uite la tv. Am nimerit şi io odată o emisiune dinaia, în timp ce mâncam şi eram aşa masochist încât am deschis tv-ul. Erau doi poponari cu feţe de trotinetă, ce încercau să facă glume la care nici ei nu râdeau. Pur şi simplu n-ai cum să te uiţi la aşa ceva de bunăvoie. Probabil şi unu care a băgat 3 ţigări cu marijuata în el, dacă se uită la aşa ceva îi piere zâmbetul tâmp de pe muie şi va spune "La ce pula mea mă uit io aici?" cu o faţă mai serioasă decât a unui prezentator de ştiri când vorbeşte despre o fetiţă de 6 ani violată de unchiul şi fratele ei. 

7. Brăila - Habar nu am de ce urăsc Brăila şi braileniiam vrut doar să fie 7 chestii ca la povești.

Dacă aţi citit toată asta, e dreptul vostru să nu fiţi de acord cu mine, la fel cum e şi dreptul meu să mă piş pe părerile voastre despre ce urăsc eu.

38 de comentarii:

  1. eu urasc oamenii care vorbesc vulgar nu pe cei care-i critica ...

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau sa fiu fututa de tine wooden te iubesc ai pula mare de cen u ma futi plitz?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Du-te dracu'!

      Ștergere
    2. De ce te iei de târfulițele virgine care așteaptă să fie futute de Feți-Frumoși?

      Ștergere
  3. Am pula mare,am pula mare am pula mareeee.

    RăspundețiȘtergere
  4. cum se scrie ghei ? :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca ai din ce in ce mai multi inapti la sectiunea de comentarii,hai ca iese traficu'!

    RăspundețiȘtergere
  6. Comentariile de pe blog si link-urile date de tine cu ce cauta lumea pe google fac totul, deja restul nu mai conteaza =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Comentariile de pe blog si link-urile date de tine cu ce cauta lumea pe google fac totul, deja restul nu mai conteaza =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Sigur se simte jignit in momentul asta. Hai, mai mult nu poti? Woodene, anonimu te-a cam ranit la sentiment cu jignirea lui submediocra folosita la gradinita.

      Ștergere
  9. ahhh ahhh ce bine ma futi ahhh ahhh

    RăspundețiȘtergere
  10. Urasc rockerii, sunt adeptii lui Satan, Huo Satan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ave Satan!Sus cu Satan!Slava Satan!

      Ștergere
    2. Slăvit fie Satan! Trăiască Satan! Satan la putere

      Ștergere
    3. AVE SATAN!Ai vreo problema fetita?Ce te intereseaza ce sunt eu?

      Ștergere
    4. Si eu te uras pe tine ma...o sa arzi pe pula lui Wooden,idioato :))Pun pariu ca esti o manelista infecta care ar suge pula si la un labagiu de 7 ani.

      Ștergere
    5. Mori.Moori manelista ce esti.

      Ștergere
  11. Eu sunt din Braile,cocalarule!Sa nu indraznesti sa spui ceva destre acel oras!Sugi PULA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toți nespălatii din Brăila sug pula pe "muzică" populară si o ard pe manele.

      Ștergere
    2. De unde stii tu,pulă ce eşti?

      Ștergere
  12. Sunt italianca pe care o tot injurai pe chat pe TPU ca nu vorbeam corect!SUGE PULA!SUGEMA TARE,ahhh,ce bine ma sugi,ahhh!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am pula de 27 cm,contactati-ma daca doriti niste aventuri.Putem sa ne intalnim sau sa va arat scula la web.Va astept fetelor!
    ale.bossdeboss.zeuadevarat@yahoo.com
    Va astept!:x

    RăspundețiȘtergere
  14. "Gaoaze mari,gaoaze mici,gagici cu ŢÂŢE mici,cu TÂŢE mari sau silicoane s-au adunat toate aici,la OLIMPIADA DE FUTUT,DE ETALAT SI SUPT!"
    Va astept la olimpiada de futut,pe 20 iunie,parcu cismigiu,ora 11.Aducem pizde la greu,pule cu miile,sperma va curge non stop,anal,oral si multe altele!Veniti la OLIMPIADA DE FUTUT,intrarea e gratis.Primele 2 locuri primesc cutii de prezervative si anticonceptionale iar locu 1 primeste o papusa gonflabila de futut toata ziua!
    Haideti!

    RăspundețiȘtergere
  15. A da,am uitat sa precisez ca primii 1000 care vin la OLIMPIADA de futut primesc 100 lei!Avem si pisici,si fete minore,fete majore,babe sau gorile excitate la maxim!Veniti la OLIMPIADA DE FUTUT!Intrarea e libera,plus cei 100 lei pentru primii 1000!!!
    Va canta varu meu,Ahmed Zeul,un cantaret foarte talentat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bou estgi bha numa lha futut the gandesti ma bhoule sa ma treci pe lista aia ca vreau 100 lei!Chizdele sunt ale mele si intzeles?!

      Ștergere
  16. ateismul e calea rationala,e bazat pe stinta,daca vrei sasi explic mai multe sunt raymusic de pe TPU.Contacteazama

    RăspundețiȘtergere
  17. SUJI PULA Wooden ca stiu ca te futi cu aliceinchains mereu si ca deja nu mai ai sperma destula ca sa o lasi gravida si ca ti sa vejtejit pula aia minuscula de la atata lăbărit.Asa ca mai bine ii dai o pauza si o lai in vacanta,sa nu se mai scoale o vreme si te duci frumusel si incepi sa suji pulele la altii ca o sa vezi ca o sa-ti placa si o sa vezi cum sa simtit aliceinchains cand ti-a facut oral.Haide,fugi la pule ca te asteapta.Poti incepe cu mine daca vrei!

    pS:Aliceinchains e cu gura pe cocoselu meu voinic asa ca GET LOST,FRAIERE!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ăsta e un rahat de blog.Numa cacaturi scrii aici,wooden.Mai bine ai scrie un articol despre LĂBARI ca tine.

    Te salut cu stima,
    Pulă cu Sperma in Curu Fetei

    RăspundețiȘtergere
  19. Fututzi mortzi mathii dhe plagiathor tamphit asha miam fachut si yo blogu acum tri ani.Fututeas in gura sha the fut de plagiatoru drekului sa te chis in freza ta de roaker imputit si droghat.Phui sa te scuip intre ochi dhe emoisthu drekului.Sa the ia dreku de bou sa bag phila in mata aia cea buboasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu urăsc TU!Îți doresc moartea,wooden!Să sugi pula la scheleți!

    RăspundețiȘtergere
  21. Da multi v-ati simtit ofensati doar ca a spus omu ce uraste...

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa`mi bag pula in neamu` tau de sclav nenorocit. Sa mori in bezna cu pula blocata intre dinti. Sa ma cac in neamu tau de bolnavi..Daca mai comentezi tu, te ia drq pe sus, javra. Sugi pula pe sistem si tu si mata aia care`si baga 5 pwle in cur deodata ca sa`si faca gaura mare, k tu sa`i lingi cacatu` si sarmele. _l_ Muuuie jafuule. Sa mori in cancer . :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce comentarii interesante.

    RăspundețiȘtergere

Despre sfântul Woodenpints